24 Aralık 2012 Pazartesi

Artık Umut Etmek Hayal Kurmak Yok!


Hangi Şehirde Yürüyorsun Şimdi?
Kime Doğru Adımların?
Buldun mu Kaybettiğin Rengini?
Gülümsedi mi Yüreğin?
Sevdin mi?


Şarkılar Sıralanıyor Yine Gecemde, Karşımda Resmin...
Dokunuyorum Usulca, Hissetse Diyorum, O An Ürperse Birden İçi...
Yapabileceğim Tek Şeyi Yapıyorum Sonra...
Yazıyorum...
Ne Yazdığımı Bilmeden, Sadece Seni, Sadece Dökmek İçin İçimdekileri...
Sen Hiç Bilmedin Her Gün, Her Gece Üstünde Kalemlerin Dolaştığını, Sayfaların Seninle Dolup Seninle Taştığını, Gözyaşlarıyla Dolan Sayfalar Arasında Umut Arayan Paramparça Gözleri...!
Ama Ben Her Kelimemi Her Harfimi Ömrüme İğneliyorum...
Çığlık Çığlığa İçimde ki O Sevda Selini Hayırmak İstiyorum, Bunca Zamandır İçimde Tuttuğum O Coşkun Sevdayı...
Baktığım Gözlerine Dalıp Gitmek, Ellerini Sıkı Sıkı Tutmak Yüreğimin Kelepçesinin Anahtarını Yüreğine Atmak İstiyorum...
Korkusuzca, Gizlenmeden, Saklanmadan İçimde Sana Dair Biriktirdiğim Sonsuz Sevgiyi Seninle Yaşamak İstiyorum...


Yağmur Başladı İşte Yine...
Nasıl Sitemkar Yağıyor, Nasıl Hızlı, Nasıl Düştüğü Yeri Serinletir Gibi Değil de Yakarcasına!
Tıpkı Senin Gibi...
Tıpkı Yüreğime Düştüğün Gün Gibi...
Her Seferinde Bir Parça Kopuyor Canımdan...
Kıvranıyor İçimde Duygularım...!
Ben ki En Güzel Yazılarımı En Tatlı Sözlerimi Adına Yazdım...
Her Satırım Sevdaya Oldu Benim...
Sen Benden Gittin Ya Öğrendim Yürek Yangınını  ve Öğrendim Gözü Yaşlı Yazılan Satırların Sırrını...
Artık Umut Etmek Hayal Kurmak Yok!
Birine Tutulup da Delice Sevmek Yok!
Bu Yürek Bu Yarayla Nasıl Sevebilir ki...!!!



Ağlayan Bir Yürekten Ç/alıntı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.