25 Aralık 2012 Salı

Kim Bilir Belki Birgün Bulabilirsin Beni...

Bir İlkbahar Mevsiminde Tanıdı Seni Gönlüm...
Öyle Sessiz Öyle Sakin O Kadar Sevgi Doluydun ki Limanına Yanaşmadan Edemedi Yüreğim...

Yüreğim Seni Öyle Benimsedi ki, Açtı Tüm Benliğini Sana...
Seni Sevmek Sonsuza Yürümek Gibi Bir Şeydi...
Anlatılmaz Yaşanırdın Sen...

Kimselere Vermek İstemediğim, Bir Türlü Güvenemediğim Bir Kalbim Vardı Benim...
Sen Girdin Hayatıma Birden Bire Hiç Beklemediğim Bir Anda...
İzinsiz Bir Yolcu Gibiydin, Ben İse Birçok Zaferler Kazanmış ve Birçoğuna Geçit Vermemiş Bir Bekçi...
Karşı Koymak İstedim Diğerleri Gibi, Ama Bu Sefer Olmadı İşte Yapamadım, Durduramadım Seni...
Bir Şekilde Dokundun Kalbime Ben İstemeden...
Sonra Bir Çocuk Buldun Bende Daha Benim Bile Bilmediğim, Tanımadığım...
Saf, Tertemiz, Dürüst, Düşünmeden Hareket Eden, Yalan Nedir Bilmeyen ve Senden Başkasını Görmeyen Bir Çocuk...
Bu Çocuk Senindi ve Korkarım Senin Kollarında Büyümek İstiyordu...
Güvenebilirdin Ona Sarılabilirdin Sıkı Sıkı Zaten Gitmeyede Pek Niyeti Yoktu...
Oysa Sen Güvenmedin Ona Belki de Güvenmek İstemedin...
Sen Birden Bire Gittin ve Ben Başbaşa Kaldım O Çocukla...
Hırçın, İnatçı, Mızmız, Susmak Nedir Bilmeyen, Ağlayan Bir Çocuk Oldu Birden Bire...
Ve Ben Onunla Nasıl Başedeceğimi Bilmiyorum...
Bildiğim Tek Şey Vardı, O Seni Yanında İstiyor...
Şimdi Bir Hücredeyim...

Beni Burdan Çıkarmanın Anahtarı Sadece Sende, Senin Sesinde, Birkaç Sözünde...
Kim Bilir Belki Birgün Bulabilirsin Beni Buradan Çıkarabilecek Gücü İçinde...
Çıkarabilrsen Beni İşte O Zaman Hayal Olmaktan Kurtulur Aşk'ımız ve Belkide Yepyeni Bir Sayfada Tekrar Birbirmizin Oluruz...


Sen, Kelimelerim Başı, Sonu...
Gözlerimin Yaşı...
Yüreğimin Tatlı Sızısı...
Çocuksu Yüreğimin Masum Yanı...
Adını Sonsuzluk Koyduğum Adam!
Her Ne Kadar Ben Senden Uzak, Sen Bu Yürekten Uzak Olsanda Ben Sevgimi Taze ve Masum Tutacağım...
İzin Vermeyeceğim Uzağın Soğukluğuna...
Söz Verdim, Her Zaman Seni Yürekten Tutup Bırakmayacağıma...
Çünkü Bu Sevda Soğukluğun, Uzaklığın Bile Söndüremeyeceği Kadar Büyük...!
Sensizliği Düşleyemiyorum Bile...!
Bu Yürek Sana Öylesine Tutulmuş, Sarılmışki Artık Bırakamaz...
Her Ne Kadar Uzak Olsanda, Ben Seni Göremesem de, Her Şeye Rağmen, Her Zaman, Ne Olursa Olsun, Ebediyyen Sürecek Sevgim İle Seni Seveceğim...


Düştü Yine Yüreğim...
Bir Parçam Daha Sıyrıldı En Derinimden, Sol Yerimden...
Duymadı...
Çünkü Düştüğü Yerde Değildi Yüreği...!
Kaybettim!
Biraz Daha, Bir Kez Daha, Bir Daha Kaybettim...!


Ben Yüreğimdeki Aşk'la Sana Koşarken Sana Sunduğum Sadece Aşk'ım Değildi, Aşk'ımla Beraber Yüreğimi ve Ruh'umu da Sunmuştum...
Teslimdim Sana Yüreğimle, Teslimdim Sana Bedenimle, Ruh'umla Teslimdim Sana...
Büyük Mutlulukların Peşinde Değildim, Sadece Bir Hayalin Verdiği Bir Tutam Sevgiyi Yaşadım Seninle...
Hayatımında Her Gidişlerinde Yeni Acılar Bıraktın Bana...
Ama Bil ki; Senden Ayrı Olan, Ayrı Kalan Sadece Bedenim Yüreğim Değil...!
Ölümü Özlese de Bedenim, İsyan Etse de Hasrete Gözlerim, Hayalinle Sevişse de Yüreğim, Hasretin Yorganım Olup Kaplasa da Tüm Bedenimi Yaralı Bir Kuş Misali Kanadı Kırık Yorgun Bedenim...
Artık Ruh'um, Yüreğim, Bedenim Kaldıramıyor Reddedilmeyi...

Her Özleyenin Bir Özleneni de Var Sanırdım Ama Yanılmışım Yokmuş...!
Susmak Zorunda Kalmak, Susmak Zorunda Bırakılmak Ruh'uma Yorgunluk ve Yenilgi Hissi Veriyor...
Gürültülü Bir Sessizliğin İçindeyim...
Yüreğimde Bir Sessizlik Var Sadece Yaşananlardan Kalan, Birde Senden Bana Kalan Deli Gibi Acılarım...
Yokluğun İle Varlığın Arasında Sadece Ölüyorum Ötesi Yok İnan...!

Ne içtiğim Sigaralar Dindiriyor Acılarımı Ne de Dinlediğim Şarkılar Teselli Veriyor Yüreğime...
Ben Gönlümün Karanlık Mahzenlerinde Sürgünündeyim...!



Ağlayan Bir Yürekten Ç/alıntı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.