23 Nisan 2017 Pazar

Ne Zaman Aklıma Aşk Gelse (Sevgiliye)


Ne Zaman Aklıma Aşk Gelse,
Aşk Acısı Gelse Anlatamıyorum Aklıma Gelenleri...
Sözlere, 
Mısralara Dökemiyorum
Karşılıksız Aşkı,
Aşkların En Acı Verenini; 
Çünkü Karşılıksız Sevgiler,
Aşklar Anlatılamaz,
Yazılamaz... 
Bana Sorsanız Ben Nasıl Tabir Ederim Peki?
Yüreğin Yavru Kuş Gibi Çırpınışı,
Hazan Yaprağı Gibi Titreyişi,
İlk Bakışta ki Hasret, 
İlk Dokunuşta ki Mutluluk,
İlk Öpüşte ki Heyecan...
Hissetmek, 
İçinde,
Ruhunda,
Tüm Hücrelerinde Büyütmek...
Kokusunu, 
Sesini, 
Gülüşünü Özlemek,
Damla Damla Gözyaşı Dökmek, 
Ona Karışmak, 
O Olmak,
Yağmurlu Bir Günde, Ellerin Birbirine Değmesi,
Ruhun Bedenle Buluşması,
Zincire Vurulu Yüreğin Esaretten Kurtulup,
Aynı Saniyelerde,
Aynı Cümlelere Kelimelere Can Verebilmesi,
Her Mısranın; "Seni Seviyorum" Diyerek Bitirilmesi,
Sözcükler Bittiğinde Gözlerle, 
Ruhla Konuşmak, 
Kirpikte ki Gizli Damlaları Akıtmak,
Kalple Akıl Arasında Sıkışıp Kalmak Derim...


Aşkın Adresi Yoktur,
Bilinen Tek Yeri,
Yürek Denen O Sonsuz Diyardır...
Zamanı da Yoktur, 
Aşk Zamansızlıktır,
Apansız, 
Amansız Gelir...
Aşka Dair Hiçbir Şey Bilinmez,
Yaşanır,
Hissedilir,
Ama Söylenmez,
Çünkü Aşk'ı Kelimelere,
Cümlelere Sığdırmak İmkansızdır......
Aşk Anlatılamaz Aşkı Tatmamış İnsana... 

Bir Aşka Yelken Açmak Ne Demektir Bilir misiniz? 
Aşkın Parmak Uçlarını Yürekte Hissetmeyi?
Yağmur Bulutları Arasında Kaybolmayı?
Gökyüzünü Maviye Boyamayı?
Suları Çekilmiş Bir Denizde Soluk Almayı?
Mazisini Dinlediğiniz Her Sevdanın,
Resmini Çizdiniz mi Gökyüzüne?
Sabahlara Kadar Onu Düşünüp,
Geceleri Hayalini Kurup,
Akşamında Düşlerinizde Onu Ona Anlatınız mı Hiç?
Kendi İçinde Kaybolmuş Benliğini Arar Durursun...
Bir Onu Görüsün,
Bir de Kapatmadan Gözlerini Bakışlarında Kendini...
Bir Onu Duyarsın,
Bir de Tutarken Nefesini Sessizliğin Sesini... 
Hep Bu Yüzdendir Gel-Gitlerin,
Ona Bağlanışın Bu Yüzdendir...
Onu Düşündükçe İçindeki Kuşlar Kanat Çırpar... 
Gelincikler Açar Yüreğinin Dağlarında... 
İçindeki Nehirler Çağlar...
Sesini Duymak Ruhunu Titretir, 
Ruhun Bedenine Sığmayıp Taşar... 
O Aşktır;
Olması Gereken,
Gelmesi Gereken...
Ve Kalp Son Sözünü Söyler;
Dönmeyecek, 
Sevmeyecek,
Ama Bekleyecek.. 
Gelecekti Beklenen Çünkü...
Gelecekti de,
Kimden,
Ne Zaman,
Nerden, 
Hangi Yönden?
Gelsin Yeterdi Aslında;
Ne Yön,
Ne Yer, 
Ne de Zaman Önemli,
Sadece Gelsin...
Uzatsın Ellerini,
Baksın Yüzüne,
Gözlerinin İçine...
Dokunuşuyla Sarsın Tüm Yaralarını...
Uykuya Dalmadan Karşıladığın Tüm Sabahların Yerini
Birlikte Güneşi Uyandırdığınız Sabahlar Alsın...
Biliyorum,
Gözlerin Yolda Şimdi...
Çıkıp Geleceği Ümidi Var Yüreğinde,
Deli Bir Fırtına Gibi Esiyor Düşüncelerinde,
Düşlerinde,
Hayallerinde...
Sen, Seni Bıraktığı Yerdesin Hala,
Hiç Değişmedin,
Zerre Kadar Eksilmedi Sevgin...
Giderken Ne Kadar Seviyorsan,
Kalbin Yine O Kadar Dolu Sevgisiyle...
Tüm Hücrelerin Yine Ona Hasret...
Hiçbir Şeyi Değiştirmedi Gitmesi,
O Buradayken de Uzaktaydı Zaten,
Alışıksın Onu Uzaktan Sevmeye...
Yeter ki Sen Dur Durduğun Yerde,
Koru Aşk Bahçenizi...
Paylaşma Onda ki Yerini Kimseyle...
Dönünce Seni, 
Aynen Bıraktığın Gibi Bulsun...
Biliyorum,
Şimdi Bir Bağırsan,
Bir Haykırsan,
Biliyorum Duyar Çığlıklarını...
Hissedebilir Duygularını...
Konuşabilir Hayallerinle...
Tutabilir Düşlerini Elleriyle...
Sarabilir Yaralarını...
Susturabilir Gözyaşlarını...
Dindirebilir Kalp Sancılarını...
________________________________


Bu Kaçıncı Kırılışım Yitik Bir Sevda da?
Kaçıncı Haykırışım Şuursuzca,
Hıçkıra Hıçkıra Ağlayarak?
Kaçıncı Kayboluşum?
İçimde Sensiz Geçen Bir Gecenin Hüznü...
Yitirilmiş Şeyleri Sonsuzluğa Dalarken Yüreğim,
Kaçıncı Firar Edşim Yüreğimden?
Göndereni Belli Olmayan Bir Mektuptayım Sanki,
Nerden, 
Nerelerden Geldiği Bilinmeyen...
Kırık Dökük Bir Yalnızlık,
Yürek Kırıklıkları,
Hayal Bozuklukları,
Gece Yarısından Şafak Vaktine Uzanan Zamanın Tam Yarısı,
Gözlerin Kapanma İle Açık Kalma Savaşının Verdiği Zaman Dilimi...
Omuzlarım da Gecenin Soğuğu, 
Gözlerimde Pusu...
Korkuyorum Geceden, 
Issızlıktan,
Teklikten...
Tarifsiz Duygulardayım,
Hüznün Kıyısında,
Ömrümün Son Akşamında...
Üstümde Yılların Yorgunluğu,
Önümde Acımasız Akıp Giden Zaman...
İçim Bir Yokluk,
Yoksunluğuma Çıkan Bir Çıkmaz...

Ne Zaman Yalnız Kalsam Hep Zamanın Benden Çaldıklarını Düşünürüm,
Benden Aldıklarını...
Ben mi Çok Gerçekçiydim,
Yoksa Hayat mı Fazla Hayalperestti?
Ama Bir Doğru Var
Yaşamın Aldıkları Daha Fazlalıktaydı...
Kaç Bahar Geçmişti Ömrümden,
Yağmurlu Kaç Nisan? 
Kaç Yaz Eskitmişti Kalbim,
Kaç Hazan Mevsimi?
Kaç Kış Vurmuştu Hayallerimi,
Kaç Ayaz Umutlarımı?
Kaç Kez Tükenmişti Kelimelerim,
Kurumuştu Mürekkebim?
Titreyen Bakışlarımda, 
Kirpiklerimin Gölgesinden Kaç Kez Binlerce Damla Yuvalanmıştı?
Kaç Kez Öksüz Kalmıştı Gönlümün Sokakları,
Sitemkar Yaşlarımla Dolmuştu Kaldırımları?
Hiç Yaşamamışım, 
Hiç Var Olmamışım Gibi Kaç Kez Çekilmişti Kanım Damarlarımdan?
Kaç Kez Gördüğüm Her Mutluluk Rüyası
Yarım Kalmıştı Kirpiklerimde?
Kabuslarla Uyanırken En Derin Uykularımdan,
Kaç Hayal Kırıklığı Düşmüştü Gözlerimden Avuçlarıma?
Kaç Kez Bu Sevdanın Yaşanmış Yanlarını Bırakıp,
Hayallerimin Kapısını Kapatarak Gitmiştim Hüzün Kokan Adımlarımla?
Hoşçakal Derken, Gözbebeklerime Düşen Kanayan Yüreğimin Gölgesi Karanlıklarda Kaç Çığlık Atmıştı?
Kaç Kez Bu Koskoca Şehir Dar Olmuştu Bana,
Hüzünlü Nağmeler Yar?
Kaç Kez Bulutlarda Yer Almıştı Gözyaşlarım,
Acılarım Sığmayınca Yüreğime,
Sığınacak Limanlar Aramıştım?
Islak, 
Soğuk,
Karanlık Kaç Kez Üşütmüştü Beni İçten İçe Geceler Boyu?
Kaç Kez Kapanırken Kapılar Yüzüme,
İçini Çekip Gönlümdeki Çocuk,
Saçları Okşansın Diye Düşmüştü Yollara?
Kırılmış Kanatlarıyla,
Kaç Kez Sığınmıştı Çaresiz Kollara?
Kaç Kez Ürperirken Sessizliğimden,
Şafağın Alacasında Yolumu Aramıştım?
Kaç Kez Hayalleri Yasaklayıp Kendime, 
Bir Darağacı Kurup Gönlümde,
Hayallerimi Asmıştım Yüreğimde? 
Geceler Tükenirken Gözlerimde,
Kaç Sigara Söndürmüştüm Yüreğimin Közlerinde?
Kaç Kez Gönlümdeki Gülü Soldurmuştular,
Yağmurlarımı Islatmıştılar,
Sorgusuz Sualsiz Ruhumu Asmıştılar?

Boşa Çiğnediğim Zamanın Rüzgarlı Yollarında, 
Kendime Acılandıkça Daha da Yoruluyorum...
Anlamsız Bir Buruklukla Kaplanmış Bedenim,
Adını Koyamadığım Bir Çığlık Olmuş Düşlerim...
Sabahlara Bakışım, 
Akşamlardan Kaçışım Değişmiş...
Ayrılığın Pençesi Dolaşırken Bedenimde,
Derin Bir Ah! Çekemeyecek Kadar Suskun,
Kaldırım Kenarında Oturmuş Dilenci Kadar Yalnızım...
Dilim Susmuş, 
Yüreğim Harabe...
Elim Kaleme Küsmüş,
Kalemim Satırlara... 
Düşünüyorum Ne Yazsam Diye...
Yazsam Kaybolacağım Cümlelerin Labirentlerinde,
Yazmasam Karanlık Çökecek Yüreğine...
Ne Yazmalıyım? 
Darmadağın Olmuş Düşüncelerimi mi?
Hüsrana Dönmüş Bakışlarımı mı?
Yoksa Acılar Yaşayan Bir Yüreğin Çöküşünü mü?
Bilir misiniz Yalnızlığı?
Karanlık Bir Kuytuda Gölgenle Savaşmayı?
Son Nefesini Özler Gibi Pencerenden Bakmayı?
Ruhum Mazide Kalmış,
Geleceğin Umut Dolu Bakışları Yok Gözlerimde...
Bir Soğukluk Var Her Sözümde...
Zihnimi Ele Geçirmiş Kara Bulutlar,
Karamsarlığa Kurban Edilmiş Umutlarım...
Bütün Duygularım Yerini Bırakırken Karanlığa,
Dört Duvar Arasında Mahkum Olmuşum Yalnızlığa...
Ne Anlatarak Paylaşmak İstiyorum Derdimi,
Ne de Anlamasını Bekliyorum Bir Başkasından Kendini...
Bekliyorum İşte Ölüm Vaktinin Gelmesini...
Adresi Yok Artık Bu Sevdanın...
Matemde Saatlerİim,
Mum Işığının Gölgesinde...
Umudu Kalmamış,
Ruhu Yok Akan Gözyaşlarımın...
Oysa Düşümdü Sevgilinin Bakışları...
Ummanların Çırpınışıydı Çaresiz Gözyaşlarım...
Tan Vaktinde Ağlatan Hıçkırıklarımdı...
Çığdı,
Izdıraptı Dağların Sessizliğinden Kopan...
Hüzünlü Bir Şarkıydı Nefes Gibi Her An Boğazıma Tıkanan...
Ondan Kalan Tek Anı,
Islanmış Yanaklarımda ki Yorgun İzler...
Son Noktayı Koymadan Tükeniyor Kelimeler...
Kelimelerin Bittiği Zaman Bu; 
Şarkıların Hüzünlere Bulandığı,
Hasret Rüzgarlarının Estiği Zaman Bu...
Yalnızlığın Son Sesi,
Son Bekleyişler, 
Son Haykırışlar,
Unutmakla Düşlemek Arasındaki Son Köprü...
Vaktidir Şimdi Gecenin Kıyısından El Sallayarak,
Uykuyu Uyutmak Usulca Yastığımda... 
_____________________________

Seni Nasıl Anlatsam,
Nerden Başlasam?
Ben Sana Hem Mahkum, 
Hem de Müebbetim Desem,
Sana Vurgun, 
Ben Sana Yangın, 
Ben Sana Hasretim Desem,
Yüreğim Tutsaklığına Mahkum,
Yokluğun Esaretim Desem Anlar mısın?
Hayatıma Girdin,
Yaşantıma Anlam Kattın...
Senden Önce Hayatım Dibi Görünmeyen Kör Bir Kuyu Gibiydi…
Acılar Sarmıştı Dört Bir Yanımı,
Şiirlerim Sahipsiz Kalmıştı,
Hayallerim Terk Etmişti Beni...
Ben Yemin Etmiştim, 
Sevmeyecektim Bir Daha,
Bıkmıştım Yalan Aşklardan,
Yapmacık Duygulardan,
Ama Sen Bana Yeminimi Bozdurdun...
Rüzgarına Kapılıp,
Seninle Kendimi Buldum...
Kaçamak Bakışların Vardı,
Korkak Dokunuşların, 
Ürkek Yakarışların...
Bakışında ki Hüznü, 
Sesinde ki Daveti,
Yüreğinde ki Sıcaklığı Sezmiştim... 
Ellerin, Ellerime Sevgiyi Akıtırken,
Mutluluğun Resmini Çizmiştim Yüreğime...
Çünkü Sen Yüreğini Duygu Selinde, 
Nice Aşklar Yitirmiştin...
Yalnızdın Ama,
Bir O Kadar da Uzaktın Aşka...
Sen Aşka Yandıkça, 
Ben Sana Yandım... 
Sen Hasret Çektikçe, 
Gözlerin Geceye Düştükçe, 
Ben Gözlerine Düştüm...
Ben Sana Hangi Renkte,
Hangi Tonda Seslensem,
Gel Desem,
N'olur Gel, Gelmedin, 
Ama Hiç Darılmadım Sana,
Acısa da İçim Tüm Bunlara,
Alışıyor İnsan Aşk Geçmeyen Duraklarda Beklemeye,
İçtenlikle Yazılan Satırları Yok Saymaya...
Acıyı Unutturdu Bana Acıların Çelişkisi,
Geçen Yıllar Düşürdü Beni...
Benden Kalan Buruk Bir Gülümsemen Şimdi,
Rüzgarın Saçlarımdaki Esintisi...
Hüzün, İçimi Yakan Eşsiz Bir Keder Artık...
Gelmeyeceğini Bile Bile, Umutsuz, 
Öksüz, 
Kimsesiz Bir Bekleyişti...
İçimi Kemirişini Hiç Sorma,
Bir Ömre Bedeldi...
Bilemez, 
Duyamaz, 
Anlayamazdın Sen...
Bir Gülüşün Yeterdi Yalnızlığıma...
Duymalıydım Sesini Kimsesiz, 
Anlamsız Gecelerde...
Bitmeliydi Bu İşkence Seni Sensiz Yaşayan Ruhta...

Mevsim, Yıllar Yılı Gönlümde Tutuklu Duran Sevgiyi,
Aşkı Azat Etme Mevsimi...
Toparlanıyorum Şu Sıralar,
Yolculuk Var Yine...
Gelenin Bir Daha Hiç Gitmediği, 
Gidenin Geri Gelmediği,
Gönüllerin Sevip de Sevilmediği Yoldan Gidiyorum Bilinmeze...
Sancılarım Hangi İstasyonda Duracak,
Rotam Hangi Yöne Dönecek,
Hangi Yöne Düşecek Gölgem Bilmiyorum...

İçlenmişliğim Yok Kimseye...
Yaşamışım,
Acının Her Türlüsünü Anlamışım,
Yaşamışım da Yalnız İçimde,
Hep Kendi İçimde Kalmışım...
Kimse Üzülmesin Diye Kendimi Ateşe Atmışım...
Vazgeçmek Zordur Bilirim,
Bunu Anlatmışım Her Kelimem de...
Anlayana Pay Biçmişim Kendimce Yüreklerde...
Bu Şiir Bitmeyecek,
Hep Yarım Kalacak...
Ve Kalbim Dediğim Sonsuzum Daima "Sen" Olacaksın...
Yaşlar Gözlerimden Süzülürken;
Sen Gözümde, 
İçimde Büyüyeceksin...


________________________________________





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.