20 Nisan 2017 Perşembe

Biliyorum, Bitmeyecek İçimin Feryadı...

Yokluğunun Penceresinde Beklerken Seni,
Adına Verdiğim Sözlerimin Boynu Bükük,
Yorgun,
Halsiz...
Adın Her Geldiğinde Aklıma, 
İmlası Bozuk Bir Çocuk Oluyorum Satır Aralarında... 

Uzun Bir Geceydi Dün Gece...
Tek Bir Yıldız Bile Yoktu Gökyüzünde,
Sende Yoktun,
Yalnız,
Yapayalnızdım...
Tek Bir Ses Vardı,
Senin Sesin Derinde...
Seni Bekledim Ümitsizce,
Ama Gelmedin,
Bir Yıl Daha Yaşlandım Sensizlikte...
İhtiyacım Vardı Sana;
Bazen Başucumda,
Bazen Kollarımda...
Oysa Aşk, Senin Verdiğin Nefesi İçime Çekişimdi,
İçime Alışım...
Var Oluşum,
Gözlerinde Kayboluşum, 
Dudaklarında Can Buluşum...
Aşk Sendin İmkansızım...
Sendin Gündüzüm, 
Hayalim, 
Düşüm, 
Gerçeğim...
Gözlerimi Her Açışımda Seni Görüşümdü,
Aşk Çölünde Su Yerine Seni İçişim,
Yağmurlarında Islanışım, 
Fırtınalarınla Savruluşum...
Gülmekti Yerli Yersiz, 
Hayal Etmekti Seni Günün Her Saatinde...
Kimi Zaman Zincirlerimi Kırışımdı, 
Kimi Zaman Kendimi Prangalara Vuruşum...
Aşkın Seninle Yatıp Seninle Kalkmaktı,
Acı Çekmekti İliklerime Kadar, 
Kaybolmaktı Sonsuzlukta...
Hasretti, 
Hasretinle Boğulmak, 
Nefessiz Kalmak...
Sevmekti Seni Sonsuza Dek, 
Ölene Dek, 
Öldükten Sonra Yaşatana Dek...
Aşkımın Adıydın Sen,
Karanlık Gecelerimin Sabahı,
Kimsesizliğimin Sığınağı,
Yalnızlığımın Limanı,
İmkansız Aşkımın Gözyaşları...
Sessiz Bir Çığlıktı Sevdana Uyanmak, 
Seni Düşünerek Yeni Bir Güne Başlamak,
Varlığını Hissedebilmek Kadar Dokunmayı İstemek, 
Ama Bir O Kadar da Dokunamadan Seni Sevmek...
Bir Ad Koymuyorum Artık Yaşanmışlıklarıma,
Anlatılmaz Yaşanırdı Belki...
Gidişler Gelişler İçinde Kayboluyorum,
Bir Girdap İçerisinde Yuvarlanıp Duruyorum...
Kaybolan Ben miyim?
Yoksa Harcanan Umutlarım mı?
Belki de Umarsızca Avuçlarına Düşen Gözyaşlarım?
Kim Sorar ki Gidişinle Tükenen Dermanımı?
Sahipsizliğimi?
Yaralarımı?
Suskunluğumun Adını Sen Koyuyorum,
Ve Ben Sana Suskunum, 
Ben Sana Yorgun...
Yokluğunun Tabiri Yok,
Tarifi Hiç Olmadığı Gibi...

Bir Sevda Masalıydı Seni Yaşamak...
Ve Bir Istıraptı Sesini Duyupta Ulaşamamak,
Sarılamamak...
Sevdim Seni Derin Okyanuslar Gibi,
Uçsuz, Bucaksız Ufuklar Gibi,
Ömrümün Geri Kalanı Gibi,
Ölüme Meydan Okur Gibi,
Tenine Bıraktığım Buse Gibi...
Odamın Duvarlar Şahitti Aşkıma, 
Bir Onlar Duydu Feryadımı, 
Onlar Gördü Ağladığımı...
Bir Tek Onlara İtiraf Ettim Aşkımı,
İmkansızlığını,
Karşılıksızlığını...
Yüreğimin Sesi Kesildi Artık...
Işıklar Söndü,
Sevda Yok,
Sana Giden Yol Yok...
Viraneler Var Gönül Kapılarımda...
Ruhtan Uçmuş Sevda Kuşu,
İmkansız Aşka Çaba Boşa...
İçimin Denizleri Durulmuş, 
Kuşları Yorulmuş,
Aşkın Sesi Susmuş...
Acı Yok,
Sızı Yok,
Koyu Bir Ayaz İçimi Kavuran,
Devasız Bir Acı Ruhumu Yakan...
Bitmeyecek İçimin Feryadı,
Suskunluğuma Hapsolacak Cümleler...
Susmalar Susmalardan Vazgeçip,
Nedenler 
Niçinlerinle Boğuşacak...
Dünü Özleyeceğim Arta Kalanlardan...
Bu Günler Yetmeyecek,
Anılara Sığınacağım...
Rotasını Kaybetmiş Gemi Gibi,
Bir Liman Arayacağım...
Gittiğim Her Liman, Yalnızlığım,
Çaresizliğim Olacak...
Baktığım Her Yer Seni Anlatacak,
Dokunduğum Her Şey Seni Soracak... 
Sonra mı?
Sonrası Yok İşte...
Senden Sonrasının Olabileceğini Hiç Düşünmemiştim Zaten...
Ne Zaman Başımı Yastığa Koysam,
Bir Gün Seninle Uyanacağımı Hayal Ettim Hep,
Ben Hep Seni Düşledim...
Düşümdün,
Düşeşim...
İşte Bu Yüzden Sonrası Yok;
Öncesi Sen,
Sonrası Yalnızlık,
Büyük Bir Boşluk...
Ne Yana Dönsem Çığ Gibi Büyüyen Yokluğuna Çarpıyor,
Mevsim Normallerinin Altında Özlüyorum, 
Ama İki Satır Yazamıyorum,
Arayıp Özledim Seni Diyemiyorum...

Taşır mı Bu Beden?
Çaresizlik,
İmkansızlık Sarmışken Her Yanımı,
Durabilir miyim Ayakta Yıkılmadan? 
Yapabilir miyim Bundan Sonra?
Geriye Bakmadan Vakurla,
Sevda Yolunda Tek Başıma Gidebilir miyim?
Biliyorum Yanmak Bunun Sonu, 
Sararmak,
Solmak,
Nefessiz Kalmak Aşkın Kollarında...
Ya da Aşkla Yanan Bedenin Külleri Savurmak Dört Bir Yana;
Can Yürüyüp Giderken Ebedi Aşka...

_________________________________







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.