20 Nisan 2017 Perşembe

Sen Benim Kaderimsin, Kısmetim Değil...


Yüreğim Suspus,
Zindanlara Mahkum Edilmiş,
Amansız Hastalık Gibi Kurtulmayı Bekliyor...
Sabretmek Çare Olmuyor Deliliğime...
Özlemler Çağlayıp Duruyor İçimde...
Benliğim Sensiz Kalmış,
Sessizliğinde Zincirlerle Bağlanmış...
Gökyüzüm Zifiri Karanlık...
Kaybolmuşum...
Hüznüm Ağlıyor Sessizce,
Sızlatıyor, 
Yaralıyor, 
Kanatıyor...
Kavgalıyım Kendimle, 
Her Şeyle, 
Herkesle... 

Sen Ömrümün Sonbaharında Çıktın Karşıma...
Kimdin, 
Neydin Bilmedim, 
Bilemezdim...
İçimde Kıpırtılar Uyandırdın Önce,
Sonra Yavaş Yavaş Duygularıma Yerleştin...
Koynuna Aldı Beni Duygularım Delicesine,
Sardılar, 
Sarmaladılar...
Bazen Mutlu Ettiler,
Bazen Katılırcasına Ağlattılar...
Aklımda Hep Sen Vardın Dolu Dolu,
Başka Şeylere Hiç Yer Yoktu...
Beyazlamaya Başlayan Saçlarım,
Yılların Çizgilerine Esir Gözlerim Güzel Görünmeye Başladılar Yüreğime...
Yürüyüşüm Değişti, 
Kadınlaştım Eskisi Gibi...
Sen Açlığımdın Benim, 
Susuzluğum...
Hayata Karşı Direncim, 
Aşka Dair Umudum...
Sen Düşlerimdin Benim, 
Hayallerim...
Hüzünlü Şarkılar Kadar İçten,
En Güzel Şiirler Kadar Derin Sevdim...
Adını Yazdım Duvarlara,
Buğulu Camlara,
Zamanlara, 
Yorgun Akşamlara...
Sevdim Seni, 
Hep Sevdim,
Çok Sevdim...
Tek Seni, 
İlk Seni, 
Son Seni...
Ama Sen Geçerken Öylesine Hayatıma Katılmışsın... 
Geldin, 
Kaderimin Ağlarına Takılıp,
Çiçek Açtırdın Mevsimlik...
İlkbahardın İşte,
Beni Bu Hallere Hazırladın...

Sevdim Ben, 
Sevmemem Gerekirdi Oysa...
Biliyordum,
Hissediyordum, 
Beni Hak Etmiyordun,
Sevmekten Bir Haberdin... 
Kapıldım Duygularıma,
Sevebilirsin Sandım, 
Şimdi Gerçeklerle Karşı Karşıya Yanılgılarım...
Hatamdı Demeyeceğim, 
Pişman da Değilim Sevdiğime...
Şimdi Düşerken Dudağımdan Ahlar,
İçimdeki Mevsimleri Yok Ediyor...
Öğrendim Sayende Hayallerimden Vazgeçmeyi,
Gözlerimi Gözyaşlarıma Müeebbet Etmeyi,
Kayıp Adreslerde Mutluluğu Aramayı...
Bütün Yaşanmamışlıkların Acısını Kendimden Çıkartmayı...

Sana Olan Sevgimden Hiç Bir Şey Kaybetmedim,
Sadece Özlem Dolu Günlerime Bir Çare Getirmediğin İçin,
Gözlerimde Sonsuz Bir Hüzün,
Yüreğimde Burukluk Var,
Çünkü Ben Hep Pembe Hayallerimin Renkli Sokaklarında,
Yüreğine Dokunacak Sözlerini İşitmek, 
Yalnızlığıma Uzanacak Elini Bekledim...
Dönmeyeceğini,
Sevmeyeceğini Bile Bile Bekledim...
Çaresizdim Belki Ama Son Umudumdun,
Son Hayalim...
Sana Ne Kadar Susadıysam O Kadar Hayal Kurdu Yüreğim...
Bana Çok Gördüğün Düşlerde Sabahladım...
Ben Özlemenin Sonu Var mı Diye Düşünürken,
Ellerimden Kaymanı İzledim...
Elinden Tutmak İstedim Gittiğin Yolların,
Ama Yolların Çok Uzaktı, 
Tutamadım...
Senden Geçmeyen Bir Tek Düşüm Bile Yokken Benim,
Sen Bütün Düşüşlerimin Tek Sebebi Oldun...

Artık Şiir de Yazamıyorum,
Uzanmıyor Elim Kağıda Kaleme,
Canım İstemiyor Tek Satır Yazmak... 
Ne Bir Kelime Kalmış Aklımda, 
Ne de Cümle Kurabiliyorum... 
Sadece Uzaklara Dalan Gözlerle Seni Arıyorum...
Anlamazsın Sen, Aklım Seni Düşünüp,
Kalbim Seni Çarparken Neden Böyle Ağladığımı...
Bilmezsin, Sustuğum Mevsimlerin Neden Yandığını...
Nice Sessiz Geceleri Nice Çığlıklarla Gömdüğümü
Nice Sonsuz Geceleri Seni Düşünerek Öldürdüğümü... 
Beceremedim,
Anlatamadım İşte Beni Sana...
Anlatmaya da Mecalim Yok Artık,
Ne Masumiyetimi Ne de Hayallerimi...
Yama Giyinmiş Umutlarımı Kendime Saklıyorum...
Uykusuz Gecelerde Yaralarımı Uyutup,
Sonunu Kestirdiğim Bir Masalın Rüyasına Dalıyorum...
Bir Ninni Söyleyip Fısıldarmışcasına, 
Yokluğunun Dayanılmaz Ağırlığıyla,
Duygularımı,
Sevdamı Uyutuyorum...
Yastığımı Düşlerim, 
Yorganımı Hayalin Yapıp,
Sımsıkı Sarılıyorum...
Son Kez Anıyorum Seni,
Son Kez Olacaksın Dudaklarımda...
Senden Kalanları Yakacağım... 
Acımıyacağım Bu Kez, 
Bakmayacağım Gözyaşlarına...
Seni Kalbimdeki Mezara Gömeceğim, 
Her Yıl Dönümünde Baş Ucuna Gelip,
Dualar Edip,
Gözyaşlarımla Suladığım Toprağına Kapanacağım...
Kimse Bilmeyecek Seni Kaybedeceğimi,
Gözlerimde ki Yıldızlar Hangi Yöne Kayacağını
Boğazımı Yakan Yokluğunun Acısının Dumanları Ne Tarafa Tüteceğini... 
Gözbebeklerimde Başlayacak Yağmurların İlk Damlalarının Nereye Düşeceğini...
Çünkü Meçhulün Ta Kendisi Bu Aşk,
Ulaşılmaz Bir Kıyı,
Gelinmezdim,
Gelemezdin...
Adresi Meçhuldü,
Ulaşılmazdı...
Yangını Meçhuldü,
Yakanı Meçhul,
Yananı Meçhul...

Günlerce Özlenilen, 
Aşk Kokusu Aranan, 
Seni Sorguluyorum Şimdi...
Delice Sevişimi, 
Tenine Dokunamadan Özlemle Öpüşlerimi...
Bu Gece Tutamadığım Ellerin,
Gözlerime Değmeyen Gözlerin Silinecek Düşlerimden...
Düşüncelerimden Firar Edecek..
Sileceğim Duygularımdan Ayak İzlerini, 
Alev Alev Yanan Yüreğimde ki Yangınları Söndüreceğim..
Sana Tutsaklığımı Azad Edeceğim Yüreğinden..
Sen ki En Büyük Sevdam....
İçimdeydin, 
Her An Aklımda, 
Her Şeyim din, 
Hiç Kıyamadığım...
Ve Bittin En Değerli Yerimde..
Senden Geriye Kalan Yıkıntılarım, 
Sancılarım, 
Acılarım, 
Pişmanlıklarım...

Hani Gelmedin Ya? 
Gelme de Zaten...!
Artık Gelsen de Hiç Bir Değeri Kalmadı...
Şu An Hala İçimde Adını Andıkça Yanan, 
Acıyan Bir Yerler Var,
Başa Çıkamadığım Bir Hasret Dalgası Vuruyor Yüreğimin Kıyılarına Hırçınca...
Belki Alabora Olacağım,
Belki Bu Fırtınaya Karşı Koyabileceğim, Kim Bilir,
Ama Kendime Söz Verdim,
Seni Bir Gün Tamamen Hayallerimden,
Rüyalarımdan,
Gözyaşlarımdan,
Yazdığım Mısralardan,
Canımdan,
Ruhumdan, 
Ve Hayatımdan Çıkaracağım...

Şimdi Ben; Terkedilmiş Bir Şehrin Sahipsiz,
Kimsesiz,
Yapayalnız Bırakılmış Çıkmaz Bir Sokağıyım...
Bu Şehir Benim Değil Artık,
İçindeki Her Şey Yabancı...
Sen Artık Sustuğum Sözümsün...
Gizlimsin,
Saklımsın...
Beklediğim Yarın Değil,
Vazgeçtiğim Dünümsün...
Ve Koskoca Bir Hayal Kırıklığısın... 
Sen Diyorum,
Benim Kaderimsin,
Kısmetim Değil...
Gitmen Değilde,
Bitmen Acıtıyor Canımı...
Biliyorsan Söyle;
Nasıl Unutur Gün Geceyi?!

_____________________________________________


Seni Sevmeseydim, 
Yıldızlara Seni Anlatır mıydım?
Hiç Çıkmayasın Diye Kalbimden,
Zincirlerle Bağlar mıydım?
Seni Sevmek Hiçbir Şeye Benzemiyor;
Kalbimde Atıyor, 
Depreme Tutuluyor Tüm Hücrelerim...
Sana Olan Tutkum Ateş Gibi,
Yandıkça Susuyorum Sana,
Susadıkça Arıyorum...
Güzeldi Günün İlk Işıklarıyla Açıp Gözlerimi
Her Şeyden Önce İlk Seni Düşünmek,
Aklıma Düşürmek,
Gözlerimde Canlandırmak,
Ruhumun Derinliklerinde Barındırmak,
Yüreğimde Sevgimle Sevgini Kucaklaştırmak...
Sanma ki Değiştim,
Sevmiyorum,
Özlemiyorum...
Sanma ki Uzaktasın, 
Kalbimdir Senin Yerin...
Ne Mesafe, 
Ne Zaman Seni Benden Alamaz,
Sevgimi Azaltamaz,
Dilim Senden Başka Bir İsim Anamaz...
Sen Benim Her Şeyimsin...
Umudum, 
Yarınlarım,
Dualarım...
Gözden Irak Olsan da,
Senle Nefes Alırım...
Keşke Daha Önce Tanısaydım Seni...
Herkesten Önce,
Hepsinden Önce,
İlk Önce...
Bilip Bilmediğim Bütün Sözcüklerde Seni Yazsaydım...
Kirlenmemiş Şiirlerde Sadece Senin Adın,
Adımın Yanına Yakıştırdığım İsim Adın Olsaydı...
Keşke Herkesten Önce Tanısaydım Seni...
Gözlerinde Göz,
Ellerinde El,
Dudaklarında Dudak İzi Olmadan,
Kirli Sakallarını Bir Kadının Yüzüne Değdirmeden Önce...
Sana, Seni Sevmediğimi Söylemek Değil Bu,
Kulakları Yırtarcasına Seni Sevişimi Haykırışımdır...
Biliyorum Duyduğunu Beni;
Çünkü Ben Sana Değil,
Ruhuna Sesleniyorum,
Ve Her Gece Öpüyorum Seni... 
Her Gece Yanında Kıvrılıp Uyuyan Benim...
Kan Ter İçinde Uyandığın Gecelerde Seni Sakinleştiren,
Terini Silen Benim...
Sensizim Belki Ama, 
Seninle Uyanıyorum Sabahlara...
Sen Yanımda Yoksun Belki Ama,
Yüreğimdesin, 
Dudağımın Ateşinde...
Ruhum Seni Seviyor...
Uzaklıklar,
Hiçbir Uzaklık Ruhuma Mesafe Değil,
İstersem Şimdi,
Şu An Dokunurum Tenine,
Ruhuna,
Bedenine...
_______________________________

Kimse Memnun Değil Bu Dünyanın Halinden...
Birileri Beklemekten Şikayetçi,
Diğerleri Anlamadan Önemini Beklenilmekten...
Birileri Sevgiye Hasret Değer Verilmeyi Bekliyor, 
Diğeri İçi Dolu Nefretle Verilen Değerden Şikayetçi... 
Herkes Bir Şekilde Kaptırmış Bu Dönüşe Kendini...
Yine Beynimi Karıştıran Sorular,
Cevabını Hiç Öğrenmeyeceğim Belkide...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.