21 Nisan 2017 Cuma

Gizli Gizli Seviyorum...

Ve Ben Ona Uzak Şehirlerden Birindeyim Hala... 
Buralarda Hiç Bir Şeyin Tadı Yok...
Her Yerde, 
Her Şey de Bir Eksiklik Var...
Eminim, Yanımda Olsa Her Şey Güzel Olurdu...
Yağmurda El Ele,
Sırılsıklam Olana Kadar Yürümek,
Birlikte Yeni Doğan Günü Karşılamak,
Beraber Yaşlanmak Güzel Olurdu...
Sahi,
Var mı Alın Yazımızda Bir Gün Kavuşmak?
Bilmem,
Bilemiyorum...
Bildiğim Tek Şey Gizli Gizli Seviyorum...
Ürkek Bir Kız Çocuğu Gibi, Korkak,
Telaşlı,
Heyecanlı...
Onu Sevmek Duygusuna Sarılıyorum Geceleri...
Geçen Zaman Bitirmiyor Bir Şeyleri,
Çoğaltıyor Her Şeyi...


Ben Onu Siyah Gecelerde Sevdim...
Yalnızlığın Derin Acısıyla,
Umutsuzluğun Sancısıyla,
Karamsarlığın Siyahıyla,
Gönlümün Karanlık Zamanında... 
Sevdim İşte...
Kalbinin En Derinliklerinde,
Canının Her Zerresiyle,
Dürüstçe,
Masumca,
Yanacak Kadar,
Onurumdan,
Gururumdan,
Kendimden Vazgeçecek Kadar...
Bilmiyorum Ona Ne İsim Versem...
Canım mı Desem, 
Umudum mu?
Sevgilim mi Desem,
Sevdam mı?
Ömrüm mü Desem,
Gönlümün Ruhu mu?
O Benim Her Şeyim;
Gülen Yüzüm...
Ağlayan Yüreğim...
Kanayan Yaralarım...
Zindanlarda Çaresizliğim...
Uykusuz Gecelerde Ümitsizliğim...
Vaktinden Önce Gelen Yalnızlığım...
Geç Kalınmışlığım...
Bir Günde Yaşadığım Mevsimlerim...
Coşan Duygularım...

Onu Düşünüyorum Batan Güneşe Bakarken...
Gecenin Hüzünlü Karanlığında Yıldızlara Bakarken...
Rüyalara Dalıp Hayaller Kurarken...
Ellerim Her İstediğinde Ellerini Bulurken...
Var Olan Her Şeyde Onu Görüp, Yaşarken...
Onu Sevmek Gün Batımı Gibi Yüreğimde,
Ufukta Batan Güneş Gibi Gözlerimde...
Ben Onu Düşüncelerimle Değil,
Sözlerimle Değil,
Yüreğimde Seviyorum...
Kimsenin Bilmediği,
Kimsenin Ulaşamadığı Bir Yerden Seviyorum...
Kalbimden, 
Gönlümden,
İçimden Seviyorum...
Gülüşündeki Masumiyet Gibi, 
Konuşmalarındaki Samimiyet Gibi, 
İlk Görüşmemizdeki Heyecan Gibi, 
Elimi Tuttuğu Anda ki Sıcaklık Gibi Seviyorum...
Bu Öyle Bir Sevda,
Öyle Bir Aşk ki;
Her Anım Onu Düşünmekle,
Onu Yaşamakla Geçiyor...
Öyle İşlemiş ki Benliğime,
Öylesine Yerleşmiş ki Yüreğime,
Gözlerimin Baktığı Her Yerde,
Yüreğimin Hissettiği Her Şeyde,
Yüreğimin Tam Ortasında...

Onu Sevmek Yetiyor Bana...
Benden Çok Uzak Olsa da,
Bulabilirim Mutluluğu,
Hatıralarda,
Fotoğraflarda...
Yazabilirim Onu Şiirlere... 
Öpebilirim Dudaklarını...
Tutabilirim Ellerini... 
Duyabilirim Sesini...
Ona Sevdalı Yüreğim,
Ona Bağlı Yollarım... 
Yokluğu Zifiri Bir Karanlık,
Korkunç Bir Sessizlik...
Soğuk, 
Ayaz, 
Çölde Yürümek Tek Başına...
Onu En Güzel Ben Severim...
İnanmazsanız,
Kirpiklerine,
Ya da Uykusunda Öptüğüm Dudaklarına Sorun...
Onu Sevmek Yetiyor Bana,
Benden Çok Uzakta Olsa da...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.