12 Haziran 2023 Pazartesi

Uyandırma Beni Hayallerimden!

 Çıkmaz Sokaklarda Değil! 
Her Anımda, 
Her Nefesinde Seni Soluyarak, 
Olabildiğince Özgür Yaşıyorum Aşkını... 
Seni Sevmek; 
Heyecanlanmak... 
Sarılmak... 
Bağlanmak... 
Varlığında İçten İçe, 
Derin Derin Nefes Almak... 

Seni Sevmek; 
Gözlerine Derin Derin Bakış... 
Ellerini Sıkıca Tutuş... 
Soluksuzca Özleyiş... 
Yaşadıklarıma, 
Yaşayamadıklarıma Hasret Çekiş...

Seni Sevmek; 
Sadece Sana Bağlanmak Değil, 
Yeri Geldiğinde Senden Uzak Durmayı Başarabilmek... 
Vazgeçmek Değil! 
Varlığının Uzaklarında, 
Kalbimle, 
Sevgimin Diliyle, 
İçimle, 
Hücrelerimle,
İliklerime Kadar Silbaştan Sevebilmek... 

Sensizlik; 
Boğazımda Düğümlenen Sözcükler! 
Kirpiklerimde Asılı Kalan Yaşlar! 
Hücrelerimi Sızlatan Keder! 

Sensizlik; 
Konuşamamak! 
Bağıramamak! 
Anlatamamak! 

Sensizlik; 
Acısı Hiç Dinmeyen Sancı! 
Nedeni Bilinmeyen Korku! 
Hiç Bir Zaman Dolmayan Boşluk! 

Sensizlik;
Hasrete, 
Yürek Yangınına Yenik Düşmek! 
Ölmeden Ölümü Tadarak
Her An Ölümü Yaşamak! 

Gelsen Diyorum,
Bana Gelsen... 
İçimde Solan Çiçekleri;  
Bir Tutam Sevgi,  
Bir Avuç Aşkla Sulasan...

Gelsen Diyorum,
Bana Gelsen...
Başımı Dizlerine Koysam... 
Gözlerine Baksam... 

Gelmesen de Anlarım... 
Ben Yokluğunun Yaktığı Sensizlikte, 
Seni Uzaktan Sevecek Kadar Sabırlıyım... 
Yüreğimde Özlemin Artıkca, 
Gönlümdeki Aşk Ateşi Yine, 
Yeniden Yanınca, 
Sınırsız Sevgi Deryasında, 
Düşlerimi Yarım Bırakarak, 
Gelgitlerimle, 
İnleyişlerime, 
Öpüşlerimi Yarına Ertelemesini Bilirim! 

Sen Bilmek İstemesen de, 
Kaçışlarım Sanadır, 
Nefes Alışların Senindir... 
Sen Hissettiğim Tek Varlıksın
İçimdesin... 
Benimsin... 
Özlemlerim Her Gün Yaralasa da Beni,  
Seninle Yaşanacak Yılları, 
Umutla Bekliyorum... 
Hasretinin Gelgitlerini Durdurup,
Varlığını Bulmak, 
Yarım Kalan Sol Yanımı, 
Seninle Tamamlamak İstiyorum... 
Uyandırma Beni Hayallerimden! 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.