13 Haziran 2023 Salı

İkimiz Belirsiz Bir Hikayenin Sonuyuz!

 Odamın Camlarına Çizdiğim Hayalini, 
Düşlerimde Büyüttükçe, 
Daha Çok Hissediyorum Nefesini... 
Özlüyorum, 
Kimi Özlediğimi Bilerek, 
Seviyorum Seni İsteyerek... 
Açtım Gönlümün Kapılarını, 
Çözdüm Sevgimin Düğümlerini... 
Çaresizce, 
Ama Bıkmadan... 
Sessizce, 
Ama Korkmadan, 
Uçup Gidiyor Yüreğim Yüreğine... 
Ama, 
Sen ve Ben Biliyoruz ki, 
İkimiz Belirsiz Bir Hikayenin Sonuyuz! 
Ne Seni, 
Ne de Beni Yeni Başlangıç Beklemiyor! 
Varlık ve Yokluk Arasında, 
Ayrılık, 
Yalnızlık, 
Sessizlik Vursa da Bizi, 
Kalbimizden Geçenleri, 
Başka Sevgilere, 
Başka Hayallere Ortak Etmiyoruz! 
Bu Tarifsiz Yolculukta,
Sözlerimizi,
Gülüşlerimizi,
Umuda Emanet Ederek,
Kimse Görmesin Diye, 
Ağlamak İçin Geceyi Bekliyoruz! 
Gözyaşları Kalbimizi Değil,
Aşkı Islatıyor,
Bunu da İyi Biliyoruz!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.