10 Haziran 2023 Cumartesi

Sana Son Yeminim Olsun!

 Öyle İçten, 
Öyle Kalpten Seviyorum ki Seni, 
Issız Gecelerin Nöbetlerini Sana Tutuyorum... 
Hayallerimi, 
Umutlarımı Dağıtmadan, 
Özgürce Seviyorum Seni... 
Sana Son Yeminim Olsun ki; 
Seni Sevme Duygum Körelmeyecek! 
İçimdeki Yanar Dağı Söndürmeyecek! 
Sana Gelen Yolları Asla Kapatmayacağım! 
Seni Hayallerimden, 
Anılarımdan, 
Hayatımdan, 
Canımdan Çıkararak Unutmayacağım! 
Rengarenk Düşler Kurarak, 
Varlığınla Bütünleşerek, 
Bu Yarayı Bir Ömür Taşıyacağım! 

Yaşadığım Yarım Kalmışlıklarımla, 
Belkilerin Umudu İle Seni Bekliyorum... 
Sana "Hayır!" Diyemem! 
Tüm Heyecanları Üzerine Giyinerek, 
Bütün Kalbinle Bana Gel... 
Sensiz Geçen Günleri,  
Haftaları, 
Ayları, 
Yılları Eritip Yok Et... 
Kalbimdeki Kırıkları Topla... 
Gülüşünle, 
Gözlerinle Kalbimi İşgal Et... 
Acılarıma Ortak... 
Yaralarıma Derman... 
Hüzünlerime Çare Ol... 
Tanıştığım Yalnızlıkları Bedenimde Hissettirme... 
Uğruna Harcadığım Yılların,
Saçlarıma Düşen Akların Faturasını Bana Ödetme! 
Hüzünlerimle Baş Başa Bırakarak, 
Acılarımla Yüzleştirerek İçten İçe Bitirme! 
Kanayan,  
Sızlayan Yüreğimi Acılara Teslim Ederek, 
Sana Müebbet Gecelerde Hasreti İçimde Demletme! 
Duygularımı Yazdıran Kalemime, 
Seni Seven Gönlüme Beni Küstürme! 
Hiç Düşünmeden,
Üzülmeden,
Ayrılık Zehrini Bana İçirerek, 
Gecelerime Kattığım Aşka,
Sabahlarıma Dolan Sevdana Mezar Kazıp,
Acımadan Gömerek, 
Ellerinin Sıcaklığını Unutturma! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.