8 Haziran 2023 Perşembe

En Saklı Hasretim, En Değerli Tutkum!

 Sevginin Doruklarında, 
Anlatamadıklarımın, 
Tadamadıklarımın Eşliğinde, 
Canım Tekrar Tekrar Sana Acıkıyor... 
Yüreğimin Kıpırtısında, 
Şaha Kalkıyor İçimdeki Gökkuşağı... 
Savuruyor Hazandan Kalma Küllerimi... 
Önce Aşkın Kıpırtısını Yerleştiriyor İçime, 
Sonra Kokunu Salıyor Ruhumun Gökyüzüne... 
Yüreğimin Dip Köşesinde Bir Kıpırtı, 
Sol Yanım Sımsıcak... 
Yüreğimin Kelebekleri Sığmıyor Göğüs Kafesime... 
Tutkularım Doludizgin, 
Yüreğim Alev Alev! 
Sadece Hayatımda Değil; 
Ruhumda, 
Canımda Bir Tek Sen Varsın... 
En Saklı Hasretim, 
En Değerli Tutkumla; 
Karanlık Çığlıklarıma, 
Zamansız Yangınlarıma Çağırdığım, 
Sızlayan Yaralarıma Bağladığım Sensin...
Gözlerimdeki Mili, 
Dudaklarımdaki Mührü Açan Sensin... 

Gözlerimde Saklanarak Yangınlarımı Çağlatan, 
Ateşlerimi Coşturan; 
Kördüğüm Duygularla Açtım Gönlümü...  
Varolana Sarılarak,  
Varsaydığıma Hazırlanarak!
Işık Tutum Yüreğimin Dehlizlerine... 
Bir Yudum Sevgine Hasretim!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.