21 Haziran 2023 Çarşamba

Aşkına Can Atıyor Ruhum!

 Sensizliğe Hükmedemiyor, 
Bizsizliğe Söz Geçiremiyor, 
Her Kelimeyi, 
Her Cümleyi Sana Savuruyor Diye, 
Sakın Küsme Gönlüme! 
Kırarak, 
İnciterek Tüm Renklerini Siyaha Çevirip, 
Ölümlerden Ölüm Beğendirme! 
Çünkü, 
Uzak Bir Masal Olsan da Bana; 
Delicesine, 
Bencilcesine Seviliyorsun! 
Sensizlik Adı Verdiğim Kıvılcım İle, 
Ruhumu Tutuşturuyorsun! 
Bendeki Aşk Tek Kelimelik Cümleden İbaret Değil! 
Seni Sevmek Ruhumun Onuru... 

Seni Kırık Kalbimle, 
Acıyan Canımla, 
Eksik Yanımla, 
Her Gecenin Sabahında, 
Her Sabahın Gecesinde Onurla Seviyorum... 
 
Saklımda Kalan, 
Fikrimde Olan, 
Sevmenin Tadı, 
Kalbimin Kalbi, 
Yüreğimdeki Kilidin Anahtarı; 
Aşkına Can Atıyor Ruhum!  
Keşke Birlikte Var Etseydik Aşkı... 
Kokuna Hasret Kalmadan, 
Sana Özlem Duymadan, 
Her Dakika, 
Her Saniye Yaşasaydık, 
Yaşatsaydık... 

Sen Bilir misin Aşkı Ruhunda Onurla Taşımayı? 
Sana Nasıl Anlatayım Sensiz Yaşamayı? 
Özlem Kokulu Bir Sevda Büyüterek İçimde, 
Yokluğumla Varlığına Sığınsamda, 
Dile Gelmez Hasretler Tütüyor Yüreğimden... 

Kabul Ediyorum! 
Gün Geçtikçe Sana Yeniliyorum... 
Yine de Bil İstedim;
Rüyalarımı Süsleyen Aşk Senindir, 
Senin Bana Emanetindir... 
Sormadan Yapamıyorum! 
Tenimin Teninle Yanması, 
Bu Kadar Zor muydu? 
Anladım!
Ben Sevilmeye,  
Özlenmeye Layık Değilim! 

Sen Beni Boş Ver! 
Say ki Bugünde Gözlerimden Yüreğime Aktı Yüreğine Sustuklarım! 

Kalbimdeki Yara, 
Ruhumdaki Can Kırığı, 
Sen Sevildin, 
Çok Sevildin! 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.