9 Haziran 2023 Cuma

Sen de Benim Kadar Yalnızsın!

 Her Şey Eksik! 
Gündüz, 
Gece, 
Hayat, 
Mısralar, 
Şarkılar, 
Bugün, 
Yarın, 
Sol Yanım, 
Sağ Yanım, 
Her Yanım Eksik! 
Bu Kabus Bitsin İstesem de Bitmiyor! 
Geçsin İstesem de Geçmiyor! 
Acıdan Tir Tir Titretiyor! 

Damarlarımda Hasret Karışmış Lavlar, 
Yazdığım Şiirlerde Seninle Yaşıyor, 
Sana Yaşıyorum... 
Kalbim Çırpınıyor! 
Dar Geldikçe Her Yer, 
Senden Gitmek İstiyor, 
Ama Görüyor Zincirlerini... 
Öylesine Akmış ki Sana, 
Biliyor Gidemeyeceğini! 

Sen Bu Aşka Son Noktayı Koymuş Olabilirsin, 
Ama Ben Buna Hazırlıklı Değilim! 
Sana Yazmayı Bırakabilir miyim?
Bilmiyorum!
Çok İyi Bildiğim Bir Şey Var ki! 
Etrafın Kalabalık Olsa da, 
Sen de En Az Benim Kadar Yalnızsın!
Taktığın Maskenin Ardında, 
Benim Kadar Savunmasızsın! 

Olan Olmuş, 
Biten Bitmiş... 
Ruhum Sancılı Nöbetler Tutsa da, 
Kıskanmıyorum Kimseyi...
Hüznün Hüküm Sürdüğü Köşelerde
Derdim Sadece Kendimle!

Daha Sonra Neler Gösterir Ömür Bilinmez... 
Bildiğim Tek Şey Var,
Yoksun!
Şimdi,
Yarın,
Ve Daha Sonra Olmayacaksın! 
Daha Ne Kadar Dayanabilir Bedenim Bu Dipsizliğe?
Bilmiyorum! 
Keşke Olmanı Düşlediğim Yerde Tüm Benliğinle Kalabilseydin Demeden Edemiyorum... 

Sen Bana Bakma!
Arkanda Bıraktığın Enkaza Aldırış Etme!
Bu Günde Hüzünlerin Tesirindeyim... 
Kendimle Konuşup, 
Hayalinle Avunuyorum! 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.