18 Haziran 2023 Pazar

Artık Gücün Yetmez Tamamlamaya Beni!

 Her Kalemi Elime Aldığımda; 
Aşk, 
Sevda, 
Uykusuzluk, 
Hasret, 
Umut, 
Yani Kısaca"Sen"Dedim... 
Bir Gün "Biz" Olabilme İhtimali İle; 
Elimle, 
Dilimle, 
Yüreğimle, 
Şiirler Yazdım Kendimizce... 
Yazdıkça Yaşadım Seni... 
Hala Kanıyor Yaram, 
Ve Hala Hatırlıyorum Gülüşünü... 
Gözbebeklerimde Takılı Kalan Gözlerini... 
Ama Sen Kapılarını Öyle Kapattın ki Bana, 
Tekrar Çalma Cesareti Bulamadım Kendimde... 

Sakın Az Görme İçimdeki Ateşi! 
Unutmak İstediğim İçin Değil, 
Unutmamdan Mutlu Olacağını Bildiğim İçin, 
Unuttum Diyorum Seni! 

Tükenişim, 
Can Çekişim, 
İç Çekişim, 
Ağlayışım, 
Yalvarışım, 
Umutsuz Bekleyişim; 
Ben Bu Cihanda Yarım Kalmış Bir Masalım... 
Artık Gücün Yetmez Tamamlamaya Beni! 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.