30 Haziran 2023 Cuma

Acıyor İşte!

 Yorgun Bir Beden! 
Mutsuz Yüz! 
İfadesiz Duruş! 
Ne Yazdığımın Önemi Var, 
Ne de Nasıl Yazdığımın! 
Sen Bilmezsin Sensiz Yürüdüğüm Kaldırımları... 
Geçtiğim Sokakları, 
Beklediğim Durakları! 
Bilmezsin Sen Uyuyamadığım Gece Yarılarını... 
Bardaktan Boşalırcasına Ruhuma Yağan Yağmurları... 
İliklerimde Hissederek Aşkını, 
Sevgini, 
Hüzün Çığlıklarında, 
Mutsuzluk Şarkılarında, 
Düş Kırığı Gözlerle, 
Tutkuyla Bağlı, 
Aşkla Kördüğüm Olmuş Kendimi Arayışlarımı! 
Görmezsin Yüzümdeki Yılların İzini, 
Gözlerimdeki Uzaklara Dalıp Gitmenin Yorgunluğunu! 

Düşüncelerim Arapsaçı,
Gözlerim Boşluğun Tutsağı...
Bulutlar Gözbebeklerimde,
Yılların Yorgunluğu Var Gözlerimde,
Saçlarımda,
Yüreğimde,
Hiç Yorulmaz Sandığım Bedenimde...
Öylesine Dolu,
Öylesine Yorgun,
Öylesine Bitkinim ki;
Güneşinin Batışı,
Dalgaların Kayboluşu Gibi,
Sessizce Yaşıyorum Hayatı...
Kimsenin Cesareti Yok Dipsiz  Kuyularımın Derin Karanlığını Paylaşmaya!
Yüreğimin Yarasını Taşımaya!
Dünlerim Kanıyor, 
Duvarlarım Yıkılıyor... 
Yüreğimdeki Müebbet, 
Avuçlarımdaki Hayaller, 
Sensiz Aldığım Her Nefeste Üzüyor, 
Hesapsız Sevmenin Bedelini Ödetiyor, 
Bağlanmanın Cezasını Çektiriyor... 
Sevgimi Anlatamadığım Yerlerden, 
Vuslata Eremeyen Duygularımdan Vuruyor... 

Seni Sevmek, 
Seni Yaşamak, 
Mesafelerle Ölçülemez... 
Yokluğun Yıkıyor, 
Sessizliğin Derin Hüznüm... 
Sensiz Atan Kalbin Anlamı Yok... 
Çok İsterdim Limanına Demir Atmayı... 
Damarlarımda Atan Mutsuzluktan Kurtularak, 
Sevdamı Yaşamayı... 
Kalbinde Bir Varmış Bir Yokmuş Gibi Anılarak, 
Yüreğinde Nefessiz Kalmamayı....


Sorgulamıyorum Kırgınlıklarımı... 
Gözümdeki Yaşları, 
Kalbimin Sızılarını... 
Yaşadığım Hiç Bir Şey İçin Pişmanlık Duymuyorum... 
Ben Sevdamdan Geri Dönmedim... 
Paramparça Olsa da Yüreğim, 
Bu Yoldan Asla Geri Dönmedim...

Öyle Göründüğü Gibi Değil! 
Taşıdığım Yükün Yorgunuyum! 
Tarifi Zor Duygulardayım... 
Ömrümce Unutamayacağım, 
Kalbimden Silip Atamayacağım,
Sevgiden Başka Merhemi Olmayan
Yaralarım Var... 

Bakma Sen Sözlerimden Akan Yaşlara... 
Aldırma Kırılan Umutlarıma... 
Kulak Verme Yüreğimin Sesine...  
Boş Ver! 
Duyma! 
Acıyor İşte! 

Ne Araf'tayım, 
Ne de Umuda Yürüyorum... 
Her Şeyin Kifayetsiz Kaldığı Yerde, 
Mutsuzluğa Yürüyorum! 
Büyük Fırtınadan Arda Kalan, 
Yıkılmaz Sandığım Hayallerim! 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.