20 Haziran 2023 Salı

Senden Başkasına Tevbemi Bozmam!

İçimde Sukut Dayanılmaz Bir Sancı... 
Rüzgar Gibi Dokunmadıkça Saçlarıma; 
Ömrüm Daha Kısalıyor, 
Dağılıyor Ümitlerim, 
Savruluyor Sensizliğim... 
Ama Biliyorum! 
Sen Beni Bir Ömür Sevemezsin! 
Ömrünü Yaksa da Aşk Ateşi, 
Bir Kez "Seni Seviyorum" Diyemezsin! 

Unutmak İstemiyorum Geçmişi, 
Geleceği, 
Seni, 
Sesini, 
Benliğimi Kaplayan Sevda Ateşini... 
Susturarak Dudaklarımdaki İsmini, 
Güz Yorgunu Etme Ömrümü! 

Sessizliğimin Haykırışı! 
Yüreğimin Sesi! 
Darmadağın Hayatımın İçinde Gönlüme Akan Nehir... 
Benliğimi Isıtan Güneş... 
Beni Susatarak İçimi Yakan Adam! 
Sana Dair Her Şey İçimde Saklı... 
Sana Sevgimi Anlatmak İçin Sonu Gelmeyen Cümleler Kurmama Gerek Yok ki! 
Ben Seninle Sevdim Sabahı Olmayan Karanlıkları... 
Vücuduma Yayılan Pişmanlıkları... 
Keşkelerin Gölgesini... 
Acabaların Beynimi Kemirmesini... 
Sensiz Olamayan... 
Sensiz Yapamayan... 
Sensiz Yaşayamay​an Bir Hiç Olmayı…

Ben Seninle Sevdim Gönlümde Uçan Kuşları... 
Ruhumda Esen Deli Rüzgarları... 
İçimde Kopan Fırtınaları... 
Söndüremediğim Yangınları
Küçük Bir Tebessümle Hayallere Dalmayı... 

Sen Anlayamazsın, 
Bilmezsin Neler Hissettiğimi, 
Ama Ben Biliyorum Benim İçin Ne İfade Ettiğini... 
Gelmezsen!
Yüreğimdeki Buruk Özlemler Coşacak Yine... 
Gecenin En Çekilmez Saatlerinde, 
Sensizliğin Tam Ortasında Gözlerime Renksiz Hayaller Dolacak... 
Gülen Gözlerine, 
Tebessüm Eden Dudaklarına Hasretim...  
Sen Yokken Her Şey Canımı Yakıyor! 
Gökyüzünün Rengi Gözlerimde Soluyor! 
Anla Artık!
Gelmezsen,
Kefenim Olacak Sensizlik! 
Hiçliğin Gölgesi Düşse de Aynama, 
Senden Başkasına Tevbemi Asla Bozmam!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.