28 Haziran 2023 Çarşamba

Öpüyorum Seni...

 Gözlerimden Kalbime Akan, 
Ruhumu Ateşe Verip, 
Uykularımı Haram Eden! 
Yürek Adresini Vermesen de, 
Kokundan, 
Ruhuma Dokunuşlarından Tanıyorum Seni... 
Dudaklarımdan Firar Eden Cümleler Sadece Sana Ait, 
Söyleyemem Başka Birine... 
Yastığımın Üstündeki Hayaller Uçsuz Bucaksız, 
Hepsi Senin Üstüne... 

Zaman Sensizliğe Düşmüş, 
Uzayıp Gidiyor Saatler... 
Varsın Olsun! 
Çok Şükür Rabbime, 
Senin Gibi Aşkım Var... 
Kabul Olan Dileğim Değilsin Belki Ama, 
Ömrümde Yaşadığım Tek Gerçeğimsin... 
Sensizliğin Orucunu Tutursanda Bana, 
Eskimeyecek,
Tükenmeyeceksin! 

Belki Bir Gün;
Hiç Bir Şeyi Umursamayan Tavrımla, 
Başım Dik,  
Yeniden Dolaşırım Şehrinin Sokaklarında...  
Sabahın İlk Işıklarıyla; 
Aklım, 
Duygularım Firar Eder Gözyaşlarına... 

Gözlerim Kapalı, 
Gönlünle Yürüyorum... 
Varlığına Duyduğum Özlemle,
Sevda Kokulu, 
Aşkın Her Tonunda, 
Bağrında Umut Barındıran Düşlerinden Öpüyorum Seni... 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.