5 Şubat 2013 Salı

Akşam'ın Hüznü/Yorgunum...

Akşamın Buğulu Yorgunluğundayım Yine!
Bir Şarkıya Kurulmuş Bütün Saatler, Günlerdir Peşim Sıra Susmak Bilmiyor!
Ertelenmiş Hüzünler Dolaşıyor Ayaklarıma... 
Kanatlanıp Uçuyor Bütün Sevinçler... 
Bu Şehrin En Tenha Yeri Kalbim Şimdi!

Anlatamıyorum! 
Boğazımda Düğümlenen, Söylenmesi Gereken Cümleleri Yutuyorum!
Tüm Duygularımın Üstüne Basıp Geçilmiş Gibi!  
Sanki Güneşimi Alıp Götürmüşler! 
Martılar Susmuş, Denizin Tadı Tuzu Kalmamış...
Tenha Kalmış Buralar! 
Her Yer Paramparça...
Gönüller Boş!
Şarkılar Yarım Kalmış...
Kafamda Sonsuz Bir Boşluk!
Gözlerimde Sinsi Bir Nem... 
Her Şeyimi Yitirmiş Gibiyim...
Bitiremem Bir Türlü İçimdeki Yangınımı... 
Bir Yandan Kendimle Savaşırken, Öbür Yandan da Yokluğun Verdiği Acıları Kaldırmaya Çalışıyorum...
Ağlamak İstiyorum Hıçkırıklarla! 
İsyan Etmek İstiyorum Bu Sonsuz Eziyete!
Acımasız Kasırgalar Esiyor İçimde!
Yaşama Sitemler Yağdırmak Geliyor İçimden! 
Sesim Kısılasıya Kadar Bağırmak, Haykırmak İstiyorum!
Bir Kurşun Olmak İstiyorum Kimi Zaman Yalnızlığın Beynine Çakılmak İçin!
Kimi Zaman da Hain Bir Bıçak, Acının Tam Göğsüne Saplanmak İçin!
Bazen de Bir Şiir Olmak İstiyorum Hasrete Yazılmış... 
Yokluğun Acı Zulüm ve Ölüm Olduğunu Anlatıp Sesizliğin Matemine Gömülmek İstiyorum...! 
Merhabası Kısa Süren Elvedalarına Düştüm...
Yaralı Bir Kuş Gibi Şaşkın Bakışlarım, Gökyüzü Kara Kaplı...
Bir Sağanak Sonrası Kollarına Düşen Bir Yağmur Tanesi Gibi Yüreğine Akamadan Hüzün Düştü Sevgiye!
Tüm Zerrelerimce Hüzünüm Artık!
Üzerime Giydirilen Bu Ayrılığın Hüznü  Bana Hiç Yakışmıyor!

Şimdi Biriken Öfkeleri Harcama Zamanı... 
Çıkmaz Sokakları Geride Bırakma Mücadelesi Belki de!
Yeni Sayfalar Açma Zamanı, Silgi Kullanmadan Adı "Mutluluk" Olan Bir Hikaye Yazma Çabası Belkide!
Unutmak Sadece Lafta, Sadece Dilde Var... 
Yüreğim Hazır Hissetmiyor Kendini, Bunu Kaldırmaya Gücü Yok Bu Aralar!
Sevgiyle Dolup Taşan Bu Yüreği, Nefretle Dolduramam...
Bu Beyni, Unutmaya Zorlayamam...
Ben Her Şeyi, Öyle Kolay Kolay Harcayamam!
Zordur Sevmelerim Nefretlerim Gibi! 
Zordur Başlangıçlarım, Bitişlerdeki Rolüm Gibi!

Ey Hayat...!
Nerde Adaletin?
Nerde Yaş Akan Göze Merhametin?
Nerde Isıtan Yüreğin?
İsyanlardayım!
Ruhumu Parçalıyor Yokluğu... 
Canım Yanıyor, Can O'nu İstiyor..
Şimdi Sen Kaparsın Yine O'na Giden Tüm Yolları! 
Susturursun O'na Susamış Dudakları! 
Sağır Edersin Kulakları! 
Koymazsın Elinden Geleni Ardına...!
Seven Yüreğe Acımadan Basıp Geçersin Tanırım Seni...!
Şimdi Dinle Hayat!!!
Vursanda Prangalar Gönlüme Yaralı Kalbi Susturamazsın!  
Sen Hayat Olsan Ne Yazar, Kelimeler Bulur Gideni..!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.