3 Şubat 2013 Pazar

Anladım ki Onun Gözünde Hiç Değerim Yok...!


Çarelerin Çaresiz Kaldığı An Bu An Olmalı!
Şu An Yaşadığım Öyle Kötü Bir Duygu ki Bu, Sanki Kendi Ayaklarımla İdam Sehbasına Çıkıp İpi Kendi Ellerimle Boğazıma Geçiriyor Gibiyim!
Başkalarının "Mutluluk" Diye Adlandırdığı Şeye Ben Gözlerimden Kanlı Yaşlar Akıtarak Çaresiz Adımlarla Yürüyorum!
Neler Hayal Etmiştim Neleri Yaşıyorum!
Neden'lerin, Niçin'lerin ve Keşke'lerin Amansız Sesleriyle Adeta Sağır Oluyorum!
Şimdiye Kadar Aldığım Hiç Bir Karar Bu Denli Ağlatmamıştı Gözlerimi ve Hiç Bir Hüzün Bu Kadar Kanatmamıştı Yüreğimi...
Anlaşılmayan Anlaşılmazların İçimdeki Anlamsızlığını Anlayamıyorum...
Sanki Bir Kavram Karmaşası İçindeyim...
Anlayamıyorum Anlamsızlaştırılan Umutları, Anlattığım Fakat Anlaşılmak İstenmeyen Duygularımı...

Üzerimde Öyle Bir Yük Var ki; Anlatamam!
Bütün Ağırlığıyla Üzerimde...
Aslında Onun Ağırlığı Değil Benim Kaldıramadığım, Onun Yaşattığıdır Benim Anlamadığım...

Sadece Umutlar Değil Biten ve Tükenen...
Sevginin Kahrını Çekmek Kadar Değer Vermekte Önemlidir...
Bugün İçimi Bir Şeylerin Acıttığını Hissetim...
Sanki İçimden Bir Şeyler Koptu...
Dilim Sustu, Gözlerim Sustu...
Anladım ki Onun Gözünde Benim Hiç Değerim Yoktu...!
Bir Hüzün Çeşmesi Akıyor Gönlümde, Bugün İçimde Başka Bir Sıkıntı Var, Bugün Bir Başkayım...
Sanki Yaşadığım Dünya Bir Farklı, Hayat Bir Garip Bakıyor Bana...
Anlam Veremediğim Duygularımın Tarifi İmkansız...
Bir Şey Var Ruh'umun Derinliklerinde Anlatamadığım...
İçimden Söküp de Hiç Atamadığım...
Hayatıma Katmak İsteyipte Katamadığım...
Yapmayı Çok İsteyip de Yapamadığım...
Bir Şey Var İçimde Heyecanla Bekleyerek Tuttuğum...
Her Zaman Hayal de Olsa Umutla Baktığım...
Bir Şey Var Hiç Kimseye Anlatmayarak İçime Attığım...
Bir Umut Bekliyorum İçimde Sessiz Sessiz...
Bir Hayalim Var Hem Öksüz, Hem Kimsesiz...
Gözlerim Ufuklara Dalıyor, Sanki Ufuklar da Bir Şeyler Arıyor...
Bakıyor, Bakıyor Yine Bakıyor...
Baktığım Yerde Görünenler Hep Aynı, Ama Ben Baktığımı Değil Hissettiğimi, Hayallerimi Görüyorum Ufkun O İncecik Çizgisinde...
Gözlerim Yine Çok Uzaklara Dalıyor, Uzaklarda Bulunan Hayalleri Arıyor...
Bir Umut, Bir Teselli Olsa Diye Bekliyor...
Olmazsa Olmuyor İşte, Yine de Bekliyor...


Yıkılan Duygular, Kaybolan Umutlar, İnsanı O Kadar Üzüyor ki, Fırtınalı Bir Deniz de Adeta Sığınacak Bir Liman Arıyor...
Vurgun Yemiş Yüreğinin En Derinlerinde Hissettiği Acılarını Hafifletmek İçin Kendi Kendine Teselli Arıyor...
Bir Umut Daha Hayal Oldu...
Öyle Bir Karamsarlık Çöktü ki İçime İçimde Yanan Kor Oldu...
Vurgun Yemiş Duygularımın İçimde Yaşattığı Fırtınalar O Kadar Etkili, O Kadar Çalkantılı ki; Yaşıyorum Bütün Bunları Bire Bir İçimde Kendim Olarak...
Yüreğimden Koparılırcasına Kaybolan Sevgimin, Benden Kaçarcasına Biten Hayallerimin ve Bunların Odak Noktası Olan Yüreğimin Sevgiye O Kadar İhtiyacı Var ki, Sevgiye O Kadar Muhtaç ki;
İçimdeki Umut Deryasında Boğulurken Sanki İntikam Alır Gibi Davranması, Benden Adeta Kaçarcasına Uzaklaşması, Umutlarımla Beni Adeta Baş Başa Bırakması Canımı Yakıyor!
Anlamak İstesem de Anlayamıyorum...
Anlam Veremediğim Duyguları Sanki Üst Üste Yaşıyorum...
Anlamsız Olan Ben miyim Yoksa Yaşananlar mı?
Sorun Olan Ben miyim Yoksa Bahaneyle Sorun Diye Gösterilmek İstenen mi?
Neden Diyorum Kendi Kendime Neden?
Bir de Bana Söylese, Birde Bana Dese, Bir de Ben Bilsem Bu Gerçekleri, Birde Ben Öğrensem...
Tabi Bu Saatten Sonra Öğrenmek Neyi Değiştirir Bilmem...!


Hiç Konuşmasak ve Sen Gözlerime Bakarak Anlasan İçimden Geçenleri ve Keşke Bilsen Tek Keşkemin Sana Dair Olduğunu...
Sen Belki de Yalnızca Sevilmeyi Sevmiştin, Ben İse En Başından Beri Seni Yalnızca Seni Sevmiştim...
En Büyük Yalnızlığımı Sende Yaşamış Olmayı, Gözyaşlarımı Uğruna Akıtmış Olmayı Sevmiştim...
En Çok da Yüreğime Dokunan Yüreğini Sevmiştim...

Bu Aşk Böyle Bitmemeliydi Sevgili!
Böylesine Çaresizce, Böylesine Beni Yakıp Bitmemeliydi!

Biz Başkalarını Değil Birbirimizi Mutlu Etmeliydik Sevgili...!

Seni Tanımadan Önce Keşkelerim ve Pişmanlıklarım Çoktu Yaşamımda ve Seni Tanıdıktan Sonra Hiçbir Keşkem, Pişmanlığım Olmasın Sana Dair İsterdim Hayatımda Ama Keşke Böyle Bitmeseydik Sevgili KEŞKE...!!!


Ağlayan Yürekten Ç/alıntı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.