1 Şubat 2013 Cuma

Senden Gitmemi İstiyorsun Öyle mi...!


Yine Kelimelerin Alev Alev Yaktı Yıktı Yüreğimi!
Sen Benden Git Dedikce Sancılar Giriyor Tüm Hücrelerime!
Birden Üşüyorum, Çok Üşüyorum ve Kanatlarım Kırılıyor Bir Boşluğa Düşüyorum...
Git Diyorsun Ya Sevgilim Söyle Nereye Nasıl Gideyim?
Unut Diyorsun Ya Bana Söyle Nasıl Unutayım!
Ben Sadece Seni Sevdim Delicesine ve Ben Aşk'ı Seninle Tattım İlk Defa Ölürcesine...
Şimdi Sancılarımdan Seni Özlemenin Bile Tadını Hatırlıyamıyorum...
Ben Hiç Korkmamıştım Sevgimden, Seni Sevdiğim İçin Hiç Utanmamıştım Kendimden...
Ben Sadece Sevmiştim!
Bırakmıştım Kendimi Sana ve Sevgimin Seline, Hiç Saklamamışım Sana Olan Tutkumu...
Tutulmuştum Sana İçimden Geldiğince, Sevmişim Seni Yüreğimin İstediğince...
Yazdığım Her Hecede, Her Kelimede, Her Cümlede Gerçekciydim ve Samimiydim Sana Olan Tüm Duygularımda...
Yaşadıklarımın ve Yaşattıklarının Nedenini Bilmek İsterdim Sevgili!
Ayrılık Rüzgarından Sonra Çıkan Fırtınayı Dindirmenin Yolunu, Acılar Denizinden Boğulmadan Çıkabilmenin Çaresini Bilmek İsterdim...

Hiç Konuşmadan Sessizliğe Gömülmek İsterdim Bir Daha Hiç Uyanmadan!
Kendimi Nerede Bıraktığımı Ve Ona Ne Olduğunu, Düş'lerin Bittiği Yeri ve Nereye Gittiğini Düş'lenenlerin Bilmek İsterdim!
Umut Etmenin, Hayal Kurmanın, Mutlu Olmanın Nasıl Olduğunu Bilmek İsterdim!
Unutmayı...
Yaşamayı...
Ağlamamayı...
Paramparça Hayatın Anlamsızlığının Nedenini Bilmek, Öğrenmek İsterdim!
Acıları Bitirmeyi...
Karanlıkları Aydınlık Yapabilmeyi...
Kendimden Kaçmanın Bir Yolunu Bilmek İsterdim!


Sevgili...
İnan Yaşadığım Bu Sevgide Asla "Keşke" lerim Olmadı...
Ben Seni Sevmekten, "Seni Seviyorum" Demekten Hiç Ama Hiç Pişmanlık Duymadım...
Ben Seninle Hiç Mutsuz Olmadım...
Dayanılmaz Acılar Çektiğim Doğru Ama Ne Kadar Canım Yansa da Yakanın Sen Olduğunu Bildiğim İçin Hep Mutlu Oldum...
Tüm Acılarıma Alev Alev Yakmalarına Rağmen Hiç Vazgeçmedim Seni Sevmekten, Seni Özlemekten, Hayallerimi Seninle Süslemekten, Adına Yazdığım Bir Blog Dolusu Yazılardan Hiç Pişmanlık Duymadım...

Şimdi Bana Beni Unut, Benden Git Diyorsun Öyle mi?
Gözlerim Her Yerde Seni Ararken, Düş'ümde Hayal'imde, Gözlerimin Ferinde Çakılı Kalmışken Suretin, Hasretin Gözlerimden Damla Damla Süzülürken ve Her Damlaya Senin Adını Vermişken, Kalbim Özleminden Kalıbına Dahi Sığmazken, Tüm Hücrelerim Çığlık Çığlığa Adını Sayıklarken, Seni, Sesini, Her Şeyini Delicesine Özlemişken Git Benden, Bırak Beni Diyorsun Bana Öyle mi?
Peki Tamamiylemi Gitmemi İstiyorsun Sevgili?
Bütünümle, Her Şeyimle Yani Öyle mi?
Peki Bu Seni Rahatlatacak mı?

Rahatlatacaksa Olur Birtanem Olur Giderim!
Varlığım Bu Kadar Sıktıysa Seni ve Gitmemi Bu Kadar Yürekten İstiyorsan Ardıma Bakmadan, Seni İncitmeden, Hoşcakal Dahi Demeden Giderim Sevgilim...
Her Şeyimi Toplar ,Ruh'umu Ruh'una Yüreğimi Yüreğine Emanet Eder Gözümdeki Yaşlarla Giderim...

Her Şeye ve Tüm Sevgime Rağmen Eğer Gitmemi İstiyorsan Korkmadan Çekip Giderim...
Yüreğime Acı Bir Sızının Düşeceğini Bile Bile Uzaklaşırım Bu Delicesine Sevda'dan....
Biliyorum Gitmek Hiç Bir Zaman Çekeceğim Acılara, Sancılara Çözüm Olmayacak Ama Bana Başka Karar Bırakmıyorsan Gitmek Belki de En Doğru Bir Karar Olacak...

Ve Umarım Bu Kararından Hiç Pişmanlık Duymazsın Sevgilim...!

Senden Gitmemi İstemenin Keşke Bir Nedeni Olsaydı, Ama Yok!
Git Dedin Gittim, Bit Dedin Bittim İşte!
Artık Sessizim, Çünkü Ben Sensizim...!

Hadi At Artık Beni İçinden Üşümeye Başladım İçinde Sevgili!
Gitmek İstiyorum Sevgili, Yitik ve Bitik Dünyama Geri Dönmek İstiyorum...!



Hep Ağlayıp Hiç Gülmeyen Bir Yürekten Ç/alıntı...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.