9 Şubat 2013 Cumartesi

Biliyorum Seni Asla Unutamayacağım...

Aşk Gülmekten Çok Ağlamak, Yaşamaktan Çok Ölmek, Gelmekten Çok Gitmektir...
Ve Aşk Kahrolmak, Acıyı Yüreğinde Taşımak Kimi Zaman da Acıdan Ölmektir...
Parmak Uçlarıma Vuruyor Yokluğun, Yine Sen Düşüyorsun Satırlarıma...
Yüreğimde Adı Konulmamış Bir Sızı Var...
Derinden Kanıyor Canımı Acıtıyor...

Seni Düşünüyorum Yine ve Tüm Ruh'umu Seninle Dolduruyorum, Tüm Yalnızlıklarıma Seni Giydiriyorum...
İmkansızlığın En Ücra Köşelerinde Seni Yaşıyorum Sensiz...
Sana Çıkıyor Tüm Yollarım, Sana Düşüyor Tüm Düşüncelerim...
Aklımın Kıvrımlarında Gezindikçe Sevdan Damarlarımda ki Kan Alev Olup Yakıyor Bütün Benliğimi...

Seni Senden Uzakta Sensiz Yaşamak Öyle Zor ki!
Öyle Acı ki Hallerim, Öyle Yanlızım ki Sensiz, Öyle Mahrum ki Yüreğim, Bir Ben Varım Kendi Etrafımda Birde Nefesim...
Kalbimi Sorma Sakın Bana O Sen Gittiğinden Beri Öyle Yorgun Bir Halde ki Kaldıramadı Sensizliği...

Seni Senle Yaşamak Varken, Sensiz Yaşamak Acı Veriyor Bana...
Seni Sensiz Yaşamak Gücüme Gidiyor...
Kabullendim Artık, Seni Silemeyeceğim Yüreğimden, Kalbimden...
Nereye Gitsem, Ne Yapsam Bütün Yollar Sana Çıkıyor...
Kapatıyorum Sıkı Sıkıya O Yolları Ardıma Bakmadan Kaçıyorum Ama Gel Gör ki; Acılan Kapının Ardında Yine Sen Çıkıyorsun Karşıma...
Kaçamıyorum, Uzaklaşamıyorum Bütün Bedenimde, Ruh'umda Hissediyorum Seni...
Ruh'um, Bedenim Öyle Çok  Sen Dolmuş ki Günden Güne Öldürüyorsun, Yok Ediyorsun Beni...
Arındıramıyorum Kendimi Senden...
Elim Kolum Bağlanmış Sanki Kurtulmaya Çalışamıyorum Bile...

Çıkmaz Sokak Oluyorsun Sıkışıp Kalıyorum...
Ne Gidebiliyorum Senden Ne de Kalabiliyorum, Ne Kaçabiliyorum Ne de Karanlığına Teslim Olabiliyorum...


Senli Hayallerim Hayal Olmanın Dışına Çıkamayacak Biliyorum...
Ben Yine de Yürek Olmadan Yaşanabilirse Eğer Bir Sevda, Ellerimi Tuttuğun, Gözlerime Baktığın, Beni Öptüğün O Yerde Seni Bekliyorum...!
............................

Ne Kelimeler, Cümleler, Sözler, Şiirler, Ne Çok Dizeler Yazılmış Sevda Üzerine...
Ne Diller, Ne Gözyaşları Dökülmüş Yaşanmışlıkları Anlatmak İçin...
Kimi Zaman Gülümsetip Mutlu Etmiş, Kimi Zaman Ağlatıp Yaslar Tutulmuş...

Hani Bir Adamı Çok Seversin, İçin Çıkacakmış Gibi Seversin Bazen...
Bir Ömür Bekle Dese Bir Ömür Bekleyecekmiş Gibi Hissedersin...

Hani Seversin İşte Delicesine ve Gerçekten Ölürcesine...
Hani Haykırmak İstersin Tüm Dünyaya Onu Nasıl Sevdiğini...
Bazen Tüm Mutlulukları Onda Bulurken Bazen Acıların Hepsini Onda Tadarsın, Bazen de Bütün Gözyaşlarını Onun İçin Akıtırsın...
Bütün Hayallerinde O Vardır....
Gözlerinde Bütün Renkleri Görürken Onunla Anlamlanır Dünya Ya da Tüm Dünyan O Olur...

Hani O da Sevse İyi Olur Ama O Sevmese de Sen Yine de Seversin Delicesine...
Bağlanırsın Ona...
Bazen Gözlerine Daha Uzun Bakacağım Dersin Bazen de Ona Daha Sıkı Sıkı Sarılmayı İstersin...

Zor ve İmkansız Olduğunu Bile Bile Seversın Ya Hani...
Senin Olmayacağını Bildiğin Halde Koşarsın Peşinden!
Aşkım Dersin Karşılıksız İçinden, Uzak Olduğunu Bile Bile Yakın Hissedersin Kendine...
Canını Ne Kadar Acıtsa da Ne Kadar Kızsan da Ona Sevdiğim Dersin Ya!
Olur Olmaz Hayaller Kurup Gülümsersin Ya Hani...

Aşk Budur İşte...
Kelimelerin Unutulduğu, Sözlerin Düğümlendiği Yerdir...


Sevgi Denilen Şey Ne Garip Bir Duygu...
Bazen Karşılıklı Olup Dünyanın En Mutlu Edeni,
Bazen de Karşılıksız Olup En Ağır Acıları Yaşatan, Ama Yine de Yaşanması Gerken Güzel Bir Duygu...
Ben de Sevdim...
Doysıya Yaşadım Sevdayı, Herşeyiyle Sevdim...
Kimdir, Nedir Demeden, Yargılamadan, Sorgulamadan, Sadece O Olduğu İçin Sevdim..
Yüreğim Onu İstediği İçin Sevdim...
Sonu Ne Olur Diye Düşünmeden Gözüm Kapalı Sevdim...
Yüreğimdi Onu Bende Bu Denli Güzel Kılan...
Bazen Fırtına Estirdi Hayatımda, Bazen İse Güzel Bir Bahardı, Yüreğimi Sevgisiyle Titretirdi...
Dolu Dolu Yaşadım Ben Aşk'ı Onunla...
Ve Sonra...
Her Aşk Gibi Bu da Bitmeye Mahkumdu!
Yetemedim Bir Sevdayı Bir Ömür Yaşatmaya...
Ne Garip Şey...!
Seviyorsun ve Geriye Kalan Bir Avuç Gözyaşı, Bir Avuç Acı ve Hüzün...
Ben Hala Onunla Dolu Hayaller Kuruyorum, Vazgeçemedim Bundan...
Zamana Sığındım Şimdilerde, Belki Diyorum Ama Nafile...!
Yürek İstemezse Unutulmuyor!
Önce Yüreğinde Öldürmeli İnsan Sevdiğini, Ben Beceremedim Bunu, Ne Yüreğimde Öldürebildim Onu Ne de Aklımda...
Şimdilerde Kopkoyu Bir Acı Var İçimde Gitmek Bilmiyor Benden...
Boğazıma Takılı Kalan Düğümleri Saymıyorum Artık, Yoruldum...
İnsan Böylesine İçten, Böylesine Yürekten Kaç Kere Sever ki?
Böylesine Derinden Kaç Kere Yara Alır?
Bir Gün Diyorum Hani Bir Gün Can Yakmayacak Kadar
Derin Bir Kabuk Bağlar mı Bu Yara?
Denedim Olmadı, Olamadı, Her Defasında Daha Çok Canım Acıdı...
Şimdilerde Diyorum: Acısıyla Tatlısıyla, Hüznüyle, Gözyaşlarıyla da Olsa Aşk'ı Yaşamak Güzeldi...
Teşekkürler Sevdiğim...

Yenildik, Kaybettik ve Bir Sevda Masalının Daha Sonuna Geldik...
Beni Unutma, Sakın Unutma Sevgili...!
Yüreğini Dolduran Sözlerimi...
Zemheri Gibi, Buz Kesen Kederlerimi...
Seni Düşündüğümü Seni Özlediğimi...
Seni Ne Çok Sevdiğimi...
Seni Andığımda Yüreğimin Titrediğini...

Senden Nasıl Vazgeçemediğimi...
Seni Nasıl Deliler Gibi Sevdiğimi Sakın Unutma...!

Ben Unuturum Diye Sana Söz Veremiyorum, Çünkü Biliyorum ki Unutmayacağım, Unutamayacağım Taa Yürekten Sevdiğim Seni ve Yüreğini...

Keşke Diyorum Bazen Keşke Daha Önce Tanısaydım Seni...
Elimi Kimse Tutmadan, Gözüme Kimse Bakmadan...
Keşke İlk Sen Tutsaydın Elimi, İlk Sen Keşfetseydin Gözlerimin Derinliğini...

Keşke Aşk'la Bakabilseydin Gözlerime, Benim Sana Baktığım Gibi...
Keşke Ruh'um Sadece Seninle Bir Bütün Olabilseydi...
Keşke Diyorum Bazen Kendime; Keşke Yıllar Önce Karşılaşsaydık Seninle...
O Zaman En Sevdalı Ben Bakar, En Güzel Ben Ölürdüm Senin İçin...
Belki O Zaman Anlardın Seni Nasıl Sevdiğimi...
Ya da Neyse Boşver, Unut Gitsin...!

Sevdiğin Kadın Olamadım!
Olamazdım da Hiçbir Zaman, Bunu Biliyordum!
Ama Herşeye Rağmen Seni Herşeyinle Sevdim...
Hüzünle, Yaşanmışlıklarınla ve Aşk'a Olan Yorğunluğunla Sevdim...
Kimbilir Belki Bir Gün Gelir Özlersin Herşeye Rağmen Beni...
Belki Takılırım Aklına Birgün ve Özlersin Gülüşümü ve Bakmaya Doyamadığın Gözlerimi...
Özlersin Seni Seven, Deli Gibi Özleyen, Özleminle Yanan Yüreğimi...

Kimbilir Belki Bir Gün Açarsın Bir Şiirimi Okursun Sessizce...
Sensizliğe Yazılan O Şiirleri Okursun Gözyaşlarınla...

Belki Özlüyorsundur da Kendinden Gizleyerek Kabullenmeyerek...
Belki Yaşatıyorsundur Beni İçinde Sadece Konduramıyorsun Belki de...
Belki Senin de Gözlerinden Yaşlar Süzülüyor, Ağlıyorsundur Kimbilir...!

Kimbilir Sevgili, Kimbilir...!
Belki Gün Gelir Sen Benim Gibi Delicesine Seversin Ben Senin Gibi Nefret Ederim Kimbilir...!
Artık Rolleri Değişiyoruz Sevgili...
Sana Şimdi Anlamak Bana da Susmak Düşüyor...
Yaşattığın İçin Çok İyi Biliyorum Yüreğin Biraz Titreyecek, Biraz da Acıyacak!
Hazır mısın Sevgili?!



http://ask-i-kiyam-et.blogspot.com/2012/09/yazk-oldu-bu-bir-omre-bedel-sevgiye.html


Ağlayan Bir Yürekten Ç/alıntı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.