13 Şubat 2013 Çarşamba

Belli ki Sana Daha Çok Ağlayacak Yüreğim...

Bir Yalnızlık Şarkısı Çalar Kimi Zaman…
Sen Susarsın, Kaçarsın…
Sen Ağlamak İstemezken Gelir Bulur Seni Bütün Ağlamaklı İfadeler...

Birilerini Özlersin…
Adını Koyamadığın Bir Özlemdir İçindeki…
Adını Koyamadığın Sevginin Verdiği Huzurdur Kimi Zaman Seni Rahatlatan…
Susmak İstersin Çoğu Zaman Cevabını Bilip de Söylemeye Çekindiğin Soruların Karşısında…
Lakin Susarsın da, Ama Susmak Ne Seni Ne de Soruları Yoluna Yordamına Sokar..
Sen de Sorularda İçinden Çıkılamayacak Hal Alır Bir Süre Sonra…
Sen Ağlarsın, Sorular Ağlar Karşında…
Seni Ağlatan Sevdanken Soruları Ağlatanlar, Sevdanın Sorulara Verdiği Cevaplardır Çoğu Zaman…
Çığlıkların Fayda Etmez Sana…
Yardım Çağrılarını Duymaz Olur Herkes…
Sevdiğim Dediğin Yoktur Artık Yanında…
Susmak İstersin…
Sen Yine Sığınırsın Adını Koyamadığın Sevginin Limanına…
Kim Ne Derse Desin Seni En Fazla Rahatlatan Onun Kollarıdır Yalnızlığında…
Kelimeler Yetişmez Bazen Duygularının Hızına…
Öyle Hızlı Yaşarsın ki, Öyle Hızlı Akıtırsın ki Gözyaşlarını Tanımlamana Fırsat Kalmadan Sıra Diğer Damladadır…
Sen Yine Sığınırsın Adını Koyamadığın Duygularına…
Yine Dingindir Ruh'un Adsız Sevdalarda…
Yine Sen Onun O Senindir…
Adı Konulmamıştır Yaşanılanların…
Adı Yoktur Bakışların…
Adı Yoktur Elleri Tutamamamın…


Yine Sensiz Yine Sessiz Bir Sabah…
Herkes Yeni Güne Büyük Umutlarla Göz Açarken Ben Sensizlikle Boğuşuyorum Kimilerine Göre Boş ve Hafifken Bana Göre Yükü Ağır Gelen Sensizlikle…
Gitmeseydin, Ya da Dur Deseydim Ne Değişirdi Sevgili?
Hiçbir Şey Dediğini Duyar Gibiyim…
Biliyorum Değişmezdi Bende ki Değişmeyen Yerin Gibi…
Sana Gitmeyi Hiç Yakıştıramadım, Bana da Ağlayıp Yas Tutmayı…
Elde Değil ki Sevgili, Ne Desem Faydasız Artık…
Ne Sen Dönersin, Ne de Benim Gözyaşlarım Diner…
Ama Şunu Bil!
Ben Biterim, Sen Bitersin Ama Bu Aşk Bitmez Sevgili…!
Sen Bende Ömürlüktün…
Bırakmaya da Niyetim Yoktu Aslında, Ama Gidene Dur Demek Yakışmazdı Bana ve Sen Aldırış Etmezdin Zaten…
Etmedin de…!
Bıraktın ve Gittin…
Dönüşünde ki Sevincin Yerini Koca Bir Hüzün Kapladı…
Sen Yine Aldırış Etmedin…!
Senin İçin Gitmek, Ardında Bir Enkaz Yığını Bırakmak Zaferdi…
Ve Başardın…!
Gidişinin Ardından Yüreğime Sığdırdım Sensizliği Ama Kandıramadım, O Benim Kadar Saf Değilmiş Anladım…
Ben Sessizken O Çığlık Attı, Ben Gülmeye Çalışırken O Hıçkıra Hıçkıra Ağladı Ama Ne Çığlıklar Ne Gözyaşları Seni Bana Geri Getirmedi…
İçimde Yaralı Bir Aşk Kaldı Senden Sonra…
Kaybetmek Zormuş!
Aslında Yoktun Ya Başta, Niye O Yokluk Şimdi Anlamsız Bir Boşluk Yaratıyor?
Hayat, Üç Beş Kırık Dökük Kelimeyle Anlatmaya Çalıştığım Herhangi Bir Şey…
Hayat Sana Yakın, Benden Uzak Şimdilerde…
Nefes Almak Güç müydü Eskiden?
Yokluk, Sensizlikle Eş Anlamlı Değildi…
Öncesi ve Sonrası Kayıp Bir Duygu Bu…
Unutmaktan Bahsediyor Şimdi İçimde ki Yalnızlık…
Öfke Var Bir de, Ara Sıra Çıkıp Gösteriyor Kendini…
Baktığım Yerler Boşluk…
İçimden Ağlamak Geliyor…
Düğümlenmiş Boğazım…
Sevdaya Yakındı Adın Önceleri, Şimdi Her Şey Koca Bir Yokluk…
Sensizliğin Adı Ölümdü Ya Hani?
Ölmedim Sanırım Ben, Yanağıma Düşen Yaşlardan Anlıyorum!
Evet Hala Ağlıyorum…
Sana mı Yoksa Harcanan Sevgime mi Bilmiyorum!
Kabuğunu Kaldırıyorum Yaraladığın Yüreğimin…
Her Dokunuşumda Daha Çok Acıyor…

Olmuyor İşte!
Bitmiyor!
Ben Sessizim, Sen Sessizsin…
Şimdi Hiç Tanımadığım, Hiç İhtiyacım Olmayan Acılar Yaşıyorum Tarifsiz...
Beynimde Sorular Harmanı, Ruh'umda Hak Etmediğim Acılar…
Gözlerimde Buğu, Bakışlarımda Ötelerin Solukları…
İçimde Poyrazlar…
Kirpiklerimde Sıcak Çiğ Taneleri…
Anlıyacağın Yıkılıyor Üstüme Kış Gibi Sevdan…
Kırağı Vurmuş Toprak Gibi Hasretin…
Ne Haldeyim İnan Bilemezsin…!
Çaresizce Çırpınışım Geldikçe Aklıma, Sessizce Dökülüyor Gözyaşlarım…
Beynimin İçinde Cevapsız Yığınla Soru Dolanıp Duruyor…
Aslında Her Sorunun Bir Cevabı Var; Ama, Onları Yanıtlayacak Cesaretim Yok…
Aşk Dolu Bir Hayat Sunmak İsterken Sana, Anladım ki Kaybetmişim Kimliğimi…
Anladım ki, Seni Mutlu Etmek İsterken Unutmuşum Mutlu Olmanın Ne Demek Olduğunu…

Ağlamak İstiyorum Feryad Edercesine!
Öyle Yalnızım, Öyle Çaresiz, Bir O Kadar da Küskün…
Yangınlar İçinde Ruh'um Yanıyor Sen Beni Duymuyorsun!
Göz Yaşlarım Damlıyor Şiirlerime, Kan Çanağı Oluyor Gözlerim Uzanıp Silmiyorsun!
Hep Düşüyorum Uçurumlara Elimden Tutmuyorsun!
Her Şey Kara, Her Yer Zindan, Karanlıktan Korkuyorum Işığı Yakmıyorsun!
Ölmek İstiyorum Sen "Dur!" Bile Demiyorsun!
Ölüm İsteğim Kamçılarken Beni, Sen Susuşlara Sığınıyorsun…

Neyse!
Seni Kimseye Anlatamamıştım Ya Hani, Sensizliği de Anlatamıyorum!
Senle Sensizlik Arasında Gidip Geliyorum Şu Ara…
Tükettiklerim Acıya Yakın…
Özlemlerim Maskeli…
Gözlerimde Sisli Bir Şehir…
Yüreğim Enkaz…

Oysa Seni Sevmek, Yalnızlığın Soğuk Kollarından Biraz Olsun Sıyrılıp, Nefes Alabilmek, Kaybolmuş Hayatımın, Yaralı Geçmişimin İzini Az da Olsa Silebilmekti...
Seni Sevmek, Kimi Zaman Acımasız Bir Kalp Ağrısı Kimi Zaman da O Ağrıya Tek Çareydi, Kimi Zaman Tereddütsüz Ateşe Yürümek Kimi Zaman Dayanacak Gücümün Kalmadığı Anlarda Bile Her Güçlüğe Göğüs Gerebilmekti...
Şimdi İse Seni Sevmek, Bensiz Akıp Giden Hayatına Bir Yabancı Gibi Uzaktan Bakmak Oldu Çoktandır...
Seni Yasak Bir Aşk Gibi Gözlerden Uzakta, Ruh'umu Sarıp Sarmalayan Kıskançlık Duygularıyla Benliğimden Uzaklaşmayı Kendime Yakıştırmamak, Kaldığım Bu Karanlık Oda da Kendi Kalbimde, Yalnızlığımda, Sensizliğimde, Kendi Aşk'ımla Delirmek Oldu Seni Sevmek...

Oysa ki Ne Büyük Özlemlerim Vardı Sana Dair Ne Bitmez Sevdam...!
Ne Büyük Tutkuydun Gönlümde...

Sen Aklıma Düşünce Gece Uykularım Kaçar, Kelimelerin Dansı Başlardı...
Kuruluverirdi Bir Anda Cümleler, Şiir Olup Sayfalara Akardı Yüreğimden...
Sen Aklıma Düşünce Sevgi Şarkıları Söylerdi Dudaklarım...
Şimdi İse Bir Yağmur Yağıyor Gönlüme İnceden İnceye...
Hüzün Damlıyor Gözlerimden...
Sen Dökülüyorsun Dilimden...
Sarmaşık Gibi Sarıyor Aşk'ın Dört Bir Yanımı...

Mısra Mısra Satır Satır Dökülürsün Gözlerimden...
Cümlelerin İçine Sevgi Gözyaşları Sızlatıyor...
Engel Olmak İstedikçe Bu Yara Daha da Açılıyor...
Unutmak İstedikce Acıyor Yüreğim...
Sustukca Kanıyor Bedenim...
Sus Diyorum Kendi Kendime, Sus...!
Susuyorum da Zaten...
Hayat Beni Bu Suskunlukla Nereye Kadar Sırtında Taşır Bilmiyorum...
Ben Seni Unutmadım, Unutacak Gibi de Değilim...
Belli ki Sana Daha Çok Ağlayacak Yüreğim...!

..............................

Affet Aşkım, Deli Sevdam Tuttu Yine....!
Affet Aşkım, Bilmem Kaç Yıl Sakladım Sevmeyi Haykırışı ve Bilmem Kaç Yıl Sustum, Şimdi Azgın Sular Gibi Koşuyorum Sana...
Affet Aşkım, Seni Sevmeden Seni Düşünmeden Olmuyor, Yağmurlardan Kaçılmıyor...!
Umutsuzluk Sokaklarında Tüm Yollar Yine ve Yeniden Sana Çıkıyor...!

Affet Beni Aşkım Seni Seviyorum, Seni Özlüyorum, Sensiz Yapamıyorum...!
Affet Beni Aşkım, Unutacağım Desemde Anladım ki Unutamayacağım ve Seni Sevmeye Devam Edeceğim...!
Beni Bağışla Aşkım, Aşk'ımı Hoşgör, Beni Hoşgör, Çünkü Herşeye Rağmen Seni Seviyorum...
Sakın Bu Aşk'ta ki Acizliğimi Çok Görme Bana Sevgili...
Hor Görme Bu Şaşkın Hallerimi!
Kapılmışım Bir Kere Böylesine Büyük Bir Sevgiye...
Damardan İşliyor Sanki Bedenime...
Bana Bunu Çok Görme Sevdiğim...

Çaresizliğimi Çok Görme Her Şeyim!
Çareler Olsaydı, Senden Vazgeçebilme Şansı Ya da; Yine de Vazgeçer miydi Bu Gönül Sanırsın?
Geri Dönüşü Yok Bu Yolun ve Bu Yol Yokuştur Bilirim...
Bırak Gönlümce Seveyim Seni Ruh'umun Çöllerinde...

Bırak Seveyim Seni Bir Ömür İzin Ver Ne Olur...!



Ağlayan Bir Yürekten Ç/alıntı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.