2 Şubat 2013 Cumartesi

Hadi Git Şimdi Adım Adım Ölümün Kollarına!


27 01 2012 Blog'u Açtığım Tarih...
Tam Bir Yıl Olmuş Ben Burada Yazmaya Başlayalı
ve Dün Paylaşımımda da Yazmıştım " Eğer O Yoksa Kelimelerim de Yok, O Yoksa "Ben" Diye Bir Şey Yok" Demiştim...
Evet Artık O Yok! Ve Dolayısıyla Kelimelerim de Ben de Yokum!

Ben Artık Bitkinim, Çıkış Yolları Kapanmış, Kapana Tutulmuş Bir Kuş Gibiyim, Ne Yaşamaya Halim Ne de Ölmeye Mecalim Var...!
Bütün Çareleri Tükenmiş, Yolları Daralmış, Yüzüne Karşı Bütün Kapılar Kapatılmış,Yoğun Değersizlik Duyguları Yaşayan, Tüm Ümitlerin Tükendiği, Çarelerin Bile Çaresiz Kaldığı Dayanılması Zor Bir An'ımdayım...
Bu Güne Kadar Hep Sevgi'yi Hasret'i Özlem'i Kavuşmanın Ya da Kavuşma Arzusunun Heyecanını Yazmıştı Yürek Kalemim, Şimdi İse Bir Bitişin ve Verilen Korkunç Bir Kararla Bir Kadının Ölüşünün Öyküsünü Yazıyor...!
Eğer Verdiğim Kararımı Uygulayamazsam Onun İstediği Gibi Ondan Gidemeyeceğim...
Başkasına Eş Olmazsam Biliyorum ki Ondan Asla Vazgeçemeyeceğim...!


Evet Bir Bitişin Öyküsü Bu...
Hoşcakal Aşk-ı Kıyamet, Hoşcakal "Bir Sevda Masalı"...
Aradığın Bir Yudum Sevgiydi Ama Bunu Bile Çok Gördüler Sana...
Hadi Git Şimdi Başkasının Kadını Olmaya!
Hadi Git Nefretle Andığın O İnsana!

Hadi Git, Bakmasını İstediğin Değil de Bir Başkası Baksın O Derin Manalar Taşıyan Gözlerine...
Bir Başkası Koklasın Tenini Koklamasını İstediğinin Yerine...
Bir Başkası Tutsun Ellerini, Bir Başkası Okşasın Saçlarını Onun Yerine!
Daha Ne Duruyorsun Aşk-ı Kıyamet Hadi Git, Adım Adım Ölümün Kollarına Git!
Sevgini Öldürmek İsteyene, Ölüm Fermanını İmzalayana O Kocaman Yüreğin Armağanın Olsun...!
Yolun Açık Olsun Aşk-ı Kıyamet Yolun Açık Olsun...!!!


Yüreğin Kan Ağlıyor, Kıvranıp Duruyor Görmüyor musun?!
Sen Ölüyorsun Aşk-ı Kıyamet Sen Ölüyorsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.