1 Şubat 2013 Cuma

Ve Sonunda Biz Bu Aşk'a Yenildik...!


Bu Yazının Nasıl Başladığı Hiç Önemli Değil, Nasıl Biteceği de...
Her Cümlesine Gözyaşlarımı Akıtarak Yazıyorum Satırları...
Yazdığım Her Bir Harfte, Biten Her Satırda İçimdeki Seni Döküyorum Cümlelere Yüreğimden Koparmaya Çalışırcasına...
Yazacaklarım Ne Kızgınlık Ne Kırgınlık...
Belki Yorgunluk Belki Tükenmişlik, Belki Aşk Belki Bir Demet Hüzün...
Ne Dersen De Nasıl Kabul Edersen Et...
Aklımda Yine Umutsuz Aşk'ım ve Sen...
Bir Duygunun Esiri Aklım...
Acılar İçerisinde Kıvranırken Bedenim Hep Sen Varsın Düşüncelerimde...
Amansız Acılar İçindeyim...
Şimdi Çok Uzaklardasın, Ayrı Ayrı Diyarlardayız Sevgili...
Sen Kendi Aleminde Ben İse Burada Bir Köşeye Çekilmiş Dertlerimle Başbaşa Sensizliğin Pençesindeyim Yine...
Seni Düşünüyor Seni Yaşıyorum Her An'ımda...
Kalbimde Aşk'ın, Elimde Kalemim Şiirler Yazıyorum Sana...
Sarmaş Dolaş Hayaller Canlanıyor Gözümde...
Hayalinle Avutuyorum Deli Gönlümü...
Seni Yaşıyorum Her An'ımda...

İçimde Ayrılığın Sızısı, Gözlerimde Acısı Var...
Titreyen Yüreğime Sözüm Geçmiyor Artık...

Gözlerim Durgun, Dilim Suskun...
Suskunum Çünkü Sensizim...
Suskunum Çünkü Nefessizim...

Hasret Rüzgarları Esiyor Yüreğimde...
Hasretin Süzülüyor İçimden...
Yanaklarım Sırılsıklam...
Titriyor Ellerim Hasretinden, Titriyor Yüreğim...

Yüreğimde Ağladıkca Aşk Denen Sızı Sarıyor Yokluğun Bütün Tenimi...
Dökülüyorsun Kirpiklerimin Ucundan...
Hasretin Mektubunu Yazıyor Hecelerim...
İşte O An Ağlıyor Parmak Uçlarımda Kelimelerim...
Hayalin Yandıkça Avuçlarımda Ellerimde Birikiyor Sana Dair Du'alarım...
Adın Üşüyor, Canım Sızlıyor Bedenimde...
Çaresizce Özleyip Çaresizce Yanıyorum...
İki Büklüm Oluyor İçimde ki Hasretin...
Yokluğunun Tenhalarında Dolaşıp Duruyorum...

Acıyor Bedenim...
Sensizlik Çığ Gibi Üzerimde...

Yüreğimin Işıkları Sönmüş...
Yokluğunun Issız Karanlığındayım...
Hüznüm Kirpiklerimden Dökülüyor...
Yüreğimde Islak Bir Sızı, Ruh'um Nefes Almıyor...
Yokluğunun Dipsiz Kuyularına Düştüm...
Dağıldım...
Kırıldım...
Her Gün Sana Uyanıp Her Gece Sana Uyudum...
Varlığımı Yokluğunla Tükettim...
Seni Sadece Seni Bekledim...
Seni Sadece Seni Özledim...
Her Gece, Her Saat Sana Koştum...
Her Defasında Düşürdü Beni Yokluğun...
Kalkamadım!
Uzattım Ama Tutamadım Ellerini...
Üşüyen Bir Çocuk Gibi Muhtaçtım Kuru Bir "Seviyorum" Cümlesine...
Yüreğim Yokluğunu Kaldıramayacak Kadar Yorgun...
Bir Nefes Uzağımda Olmana Dayanamazken Bir Ömür Benden Uzağa Gitmene Kırgın...
Şimdi Uzaklardasın, Benden Çok Uzaklarda...
Sevdamın, Kalbimin Uzağındasın...
Senden Ayrı Bu Zaman Nasıl Geçecek?

Sensiz Geçen Zamanda Seni Daha Çok Özlüyor ve Özledikce Daha Çok Seviyorum...
Kalbim Perişan, Ağlamaklı Şimdilerde...

Hayata Dair Umutlarım Issızlaşmış...
Ateşim Yükseldikçe Daha Çok Üşüyorum...
Artık Bahanelerim Avutmuyor Gözyaşlarım Isıtmıyor Yüreğimi...
Kanıyor İçimin En Sen Yanı...
Kanıma Bulaşan Hasretin Acıtıyor Bedenimi...
Ortalığa Saçılıyor Hüznüm...
Sende Kaybettiğim Ruh'umu Bende Bulamıyorum...
Çırpınıyorum, Çırpındıkça da Batıyorum...!
Olmuyor Sevgili Ne Yapsam Olmuyor!
Uğruna Can Veriyorum, Can Üstüne Can İstiyorsun....
Ölüyorum Diyorum, Diriltip Tekrar Öldürüyorsun...
İşte Söylüyorum Sevgili, Hemde Yüreğime Basa Basa Söylüyorum...
Bütün Kalbimle Yemin Ediyorum, Seni Çok Ama Çok Seviyorum...!


Ve İşte Sustum!
Saklandım Kelimelerin Arkasına...
Görme Söyleyemediklerimin Verdiği Acıyı...
Duyma İçimde Biriktirdiğim Hüznümün Tınılarını...
Bilme Bir Mum Gibi Yavaş Yavaş Eridiğimi...!

Üşüyor Şimdi Dudaklarına Hasret Kelimelerim...
Bıraktığın Acılarını Besleyen Ümitlerim Tükeniyor...

Hangi Çareye Yaslasam Başımı, Omzundan İtip Beni Yere Düşürüyor Hasretin...
Daha Yazamadığım Onlarca Satır Düşüyor Yüreğimden...
Hayat Bu İşte, Bir Varmış Bir Yokmuş Gibi Sürükleyip Götürüyor Ömrümü...
Yaşamın En İnce Yerindeyim Şimdi...
Hangi Güle Uzansam Dikenler Yağıyor Umutlarıma...
Ve Sonsuz Kere Anlıyorum Ben Yaşamıyorum Aslında...
Ölüm Ardımda Ya da Kim Bilir Belki de Hissettiğim Duygularımda...
Ya O'na Gidiyorum Ya da Çözemediğim Varamadığım Yollara...!!!

..........................................

Sen İmkansızdın Sensizlik Daha da İmkansız...! 
Dört Taraf İmkansızlık...

Hüzün Denizinde Bu Son Yolculuğum Son Çırpınışım ve Son Yorgunluğum...
Kısalan Günlerimin Azalan Umutlarıyla ve Yeni Bir Yolculuğun Telaşıyla Uzun Uzadıya Yazılar Yazıyorum Yokluğu Anlatan...
Yazdıkca Damla Damla Çoğalan Hasretinle Kahrolup Tükeniyorum...

Biliyor musun Sen En Çok Acıyan En Çok Kanayan Yanımdın Benim...
Ömrüme İliştirdiğim Yalnızlığım, Susuşum, Susamışlığım, Titreyen Kirpiklerimden Dökülen Gözyaşımdın...

Sessiz Çığlık Gibiydin Yüreğimin Kulağına Usul Usul Fısıldayan...
Ama Sen Beni Ömrüne Sığdıramadın Sevgili...
Oysa Ben Seni Çok Sevdim...

Severmiş Gibi Değil, Kana Kana Sevdim...
Tıka Basa Sevdim..
Yana Yana Sevdim...
Bile Bile Sevdim Seni...
Seni Çok Özleyeceğim...
Özledim...
Özlüyorum...
Ama Bir Araya Gelemeyeceğimizi de Biliyorum...
Birlikte Olamayacağımızı da...

Seni Severken Ayrı Düşmek, Seni Delicesine Severken Gitmek Nasıl Acıtıyor Ne Çok Yakıyor Canımı Bilemezsin...
Tüm Acılarım Sende Son Bulmuşken, Sevinçlerim, Mutluluklarım Sende Yeniden Doğmuşken, Hayatımın Her Deminde, Bedenimin Her Hücresinde Sen Varken, Seni Yaşatıyorken Tüm Benliğimde Ne Zor Gitmek...
Aklım, Fikrim, Ruh'um, Bedenim, Benliğim, Tenim Sen Diye Çığlık Çığlığa Dile Gelirken, Bedenim Sana Tutsakken Ne Zor Sana Veda Edebilmek...
Çok Zor Herşeyi Ağlaya Ağlaya, Seve Seve Terketmek, Ya da Terketmek Zorunda Bıraktırılmak...
Bu Satırlar da Benim Sana Bıraktığım Son Şey...
Sevinçlerimi, Mutluluğumu, Senin İçin Atan Yüreğimi, Özlediğim, Hayalini Kurduğum Tüm Düş'lerimi Sana Bırakıyorum...!

Birkaç Saç Telimi Avuçlarına, Gözlerimi Bırakıyorum Bakışlarına...
Yokluğumu Bırakıyorum Hayatına...!

Ardımda Sadece Gözlerimi Değil, Yüreğimi de Bırakarak Var Olduğunu Adım Gibi Bildiğim Aşk'ın Acısını Yaşamaya Mahkum Ediyorum Kendimi...
Ruh'um Dayanmıyor Seni Yaşamamışlığıma Yaşayamayışlığıma...
Çocuksu Hüzünlerimi, Çaresizliğimi, Yaşanmamışların, Susulmuşlukların İçimde Kanattıklarını Görme Sakın, Görme Gözlerimdeki Çaresiz Damlacıkları...
Bilme Sakın İçimi Yangın Yerine Çeviren Sevdayı...
Bilme ki Ateşi Seni de Yakmasın...!

Ve Hakkını Helal Et Sevgili!
Çünkü Sen Benden Gittikten Sonra da Arkandan Defalarca Sevdim Seni...
Sen Yokken de Çok Kokladım, Çok Özledim, Çok Öptüm, Çok Sevdim Seni...
Senin Duyamayacağın Kadar Haykırdım Yokluğunu...
Göremeyeceğin Kadar Akıttım Gözyaşlarımı...
Hissedemeyeceğin Kadar Sevdim Seni...

Sevdim Sevgili Sevdim!
Günah Gibi Boynuma Dolansan da Sevdim...
Nefesime Kilometrelerce Uzakta Olsan da Bitmedin!
Senden Vazgeçemedim!
Sevdim Ben Sevgili Sadece Sevdim!
Gidemedim Senden İşte, Vazgeçemedim...!
Hakkını Helal Et!
Giderken Arkana Bile Bakmadan Öylece Kalakaldım Yapamadım İstediğini, Ölemedim İşte O An'da!
İstediğini Yapamadım, Hiç Vazgeçemedim Senden Giderken Bile...
Yapamadım Dediğini, Unutamadım İşte...!
Geçiremedim Yüreğime Söz...

Ne Kadar Yaralasanda Ben Gidemedim Sen Gibi Affet...!
Ve Beceriksizliğime Ver Hakkını Helal Et!

Ben Sana Yokluğundaki Tüm Acıları Helal Ettim Sen de Bana Varlığında ki Anıları Helal Et!

Kirpiklerim Tutuştu Yine!
Gözyaşlarım Söndürmeye Çalıştıkça Yangını Daha da Alevleniyor...
Külleri Yüreğime Yağıyor...
İçim Dışım Aşk Yanığı...!
Kelimelerim Yorgun Düştü...
Tıkandı Sözcükler Boğazımda Hıçkırıklarla!

Çıkartamıyorum Keşkelerimin Çivilerini Ciğerlerimden...
İçimdeki Kanamaları Dindiremiyorum Sevgili...

Bedenim ve Ruh'um Acı Çekmekten Yoruldu Artık!
Sana Bir Adım Gelsem On Adım Gitmelerinden Çok Yorgunum!
Öyle Yorgun ki Yüreğim, Ne Seni Sevmeye Gücüm Var Artık Ne de Sensizliğe Direnmeye... 
Öyle Çaresizim ki! Ne Seni Düşünmeden Duracak Hafızam Ne de Seni Unutmaya Çalışacak Gücüm Var...! 

Artık Suskunluklarımı Biriktiriyorum Sessizce Dilimde...
Ve Artık O Gördüğün Mutluluk Kokan Gülüşlerim Yok Yüzümde...
Yorgunluk Var Taa İçimde...
Bir Vazgeçmişlik Var Yüreğimde Vazgeçemesem de...

Aşk'ın Özlemin, Hasretin Taşıyamayacağım Bir Yük Yüreğimde...
Çok Ağır Ödettin Bana Bu Aşk'ın Bedelini Sevgili Hemde Çok Ağır Ödettin...!!!


Hayat Bitmez Tükenmez Bir Oyun...
Hep Oyun Oynar Hep Yıkar Seni...
Bazen Öyle Yapar ki Seni Her Şeyin Bittiği Noktaya Getirir...
Bir de Bakmışsın ki Bitmişsin, Tükenmişsin, Yorulmuşsun...

Hayat!
Yemin Ederim Çok Yordun Beni!

Bırak Artık Ne Olur Peşimi...!
Yoruldum Umutsuzca Düşünmekten, Düşlemekten, Özlemekten, Beklemekten, Acı Çekmekten...!
Yoruldum Ağlamaktan, Ağlayamamaktan, Çaresizce Haykırmaktan...!
Hayat!
Bırak N'olur Yakamı Artık Bırakkk...!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.