28 Haziran 2017 Çarşamba

Veremem ki Ben Sana Seni...

Hayat Kendi Mahkemesinde Yargılarken Beni, 
Hangi Zindanlarda Hapsetti Ümitlerimi? 
Kaç Yaşındaydım Üstüme Acıları Yakıştırdığında? 
İçimde Ne Varsa Sevgiye Dair,
Kaç Kez Bıraktırdı Bir Dilencinin Avuçlarına?
Bu Kaçıncı Umutlarımı Çocukluğumda,
Hayallerimi Gençliğimin Pembe Dallarına Bırakışı?
Gözlerimde Bir Kaç Damla Aşk Kırıntısı,
Sineme Bir Sevda,
İçimde Acı,
Dışımda Gözyaşı, 
Dilimde Adını Asışı?
Ne Arıyorum Ben Şimdi?
Kendimi mi,
Yoksa Karanlığı mı?
Aşkı mı, 
Yoksa Sonsuzluğumu?
Acıyımı,
Yoksa Umudumu?
Yokluk Kokan Sokaklara Öyle Alışmış Ayaklarım,
Kendi Cehennemimde Azaptayım...
Ne Araf,
Ne Sırat,
Kendi Mahşerindeyim...
Çünkü Zamansız Zamanlarda Tanıdı Onu Gözlerim,
"Ölüyorum!" Dediğim Noktada Sevdi Yüreğim...

Ey Benim Yürek Yangınım...! 
Kar Hiç Eksilmiyor İklimlerimden,
Grinin Tüm Tonlarını Giymiş Mevsimlerim...
Yaralarım Küsmüş Merhemlere, 
Kabuk Tutmuyor...!
Susmuyor Yüreğimde Sana Çekilen Ahlar,
Hala Sana Akıyor İçimdeki Lavlar...
Ben Hala Aynı Adresteyim,
Umutlarımı Yitirdiğim Hayalerimin Sokağında... 
Dilimde ki Dualar Geceyi Acıtıyor,
Uyutamıyorum Sen Dolu Hücrelerimi...
Acıların En Acısını Ben Seni Severken Tattım,
Seni Sensiz Var Ettim Hep... 
Bir Yerini Tamamlasam, 
Başka Bir Yerin Eksik Kaldı...
Toplamaya Çalışırken Seni, 
Gizinde Yittim...
Seninle Var Olduğumu Düşünürken,
Sensiz Kayboldum... 
Susmayı Sen Bildim, 
Seninle Sustu Dilim...
Yüzüme Asmadığın Gülücüklerimle,
Ben Hala Seni Düşünüyorum 
Geçemediğim Sen, 
Gözlerimden Geçiyorsun... 
Adını Sustursam da Dilimde,
Haykırışlarımsın Derinlerimde,
Tüm Hücrelerimi Acıtıyorsun...
Çözülüyor Bağları Ayaklarımın,
Takılıyor Hislerime... 
Saatler Gün Kadar Uzak,
Dakikalar Saatlere Takılıyor...
Arasatta Asılı Kalıyor Ruhum...
Affet Beni Sevgili,
Affet, 
Veremem ki Ben Sana Seni...
Bir Gün Mutluluğu da Yazacağım Biliyorum,
Sadece Mutluluğun Gözyaşını Döküp, 
Dirileceğim Yeniden Sönmüş Heyecanlarımla…
"Keşke"li Geçmiş Zamanların Pişmanlığını Silip Yüreğimden, 
Kucak Açacağım Senli Günlere…
Biliyorum,
Bir Gün Dalga Dalga Sokulduğunda Koyuma,
Fırtınam Olacaksın Durgun Sularımda...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.