13 Haziran 2017 Salı

Bitmedi mi Sürgünlüğüm Yüreğinden?

Bazen Anlatmak İstersin Kendini,
Haykırmak İstersin Bir Çığlık Gibi,
Ama,
Kalem Yazamaz Dertlerini,
Kağıtlara Sığdıramazsın Hislerini;
Kelimelerin Kifayetsiz, 
Cümlelerin Yetersiz,
Hecelerin Sessiz Kalır...
Diline Gelen Kelimeler Boğazında Düğümlenir,
Boğulursun Hıçkırıklara,
Ağlayamazsın...
Sokaktan Geçen Silüet Acaba O mu? Diye Arkasından Bakarsın...
Bir Şarkıda İsmi Geçer,
Buğulanır Gözlerin,
Kanarsın...
Bazen Ümitlenip, 
Uzaktan da Olsa Görmek İstersin,
Göremezsin...
Uykuyu Kaybeder,
Uyanırsın...
Takılı Kalır Gözlerin Uzaklarda Bir Noktaya,
Dalarsın…
Yalnız,
Yapayalnız Kalırsın Kalabalıklar İçinde,
Susarsın...

Yüreğimin Asiliği Bu Gece  de Zor Geliyor Bana...
Susacak Yerde,
Vurup Dağıtıyor...
Yağmurlar Mevsimindeyim...
Ben Yağıyorum Sanki Sokaklara,
Bir Varmışla Başlayamam,
Çünkü Hep Bir Yokmuş Vardı Bende İtilip Kakılan,
Bir Yokmuşlarımda İse Saf Aldanışlarım,
İnanışlarım,
Sınırsız Yürek Kanamalarım,
Ufalanan Yürek Parçalarım...
Sürgün Yiyince Yüreğimden,
Acısını Hissedince Ayrılığın,
Sürünce Sevdamı Başka Bahara,
Ve Sana Çıkmayınca  Tüm Yollar,
Her Gün Bir Yıl Düşüyor Ömrümden...
Tel Tel Dökülüyor Bende Yıllar...
Oysa, Sen Bakışlarını Düşürdükçe Bakışlarıma,
Ben İflah Olmaz Düşler Kurardım...
Zemheri de, 
Bahar da, 
Yaz da Sana Sunardım Yüreğimin Çiçeklerini...
Hep Sana Yanardım Bu Aşkın Çölünde...
Sana Üşürdüm Ayazında,
Sana Yağardım Yağmurlarıyla...
Sana Yazardım Her Şeyi, 
Her Aşkı,
Her Cümleyi,
Sana Yazardım Şiirlerimi...
Yaşamak İsterdim Seninle Bu Hayatı...
Göremesem de Seni; 
Doyasıya Bakmak,
Ellerinden Tutmak,
Bir Daha Hiç Bırakmamak,
Gözlerinde Işık, 
Kalbinde Aşk Olmak İsterdim...
Umut Olmak İsterdim Umutlarına,
Hece Olmak Dudaklarına,
Nefes Olmak Yaşamına...
Seninle Hayat Bulmak,
Seninle Bu Hayatı Yaşamak, 
Ahirete Bu Aşkı Taşımak İsterdim...
Bak,
Sen Yoksun ve Ben,
Başımı Yasladığında Soğuk Duvarlara, 
Ağrılarım Kadar Ağırlık Hissediyorum Omuzlarımda... 
Can Kesiği Ağrılarımın Derin İniltileri Var Ruhumda,
Ve Tükenmişliğin Son Deminde Sözlerim, 
Ama Ne Kadar Kaçarsam Kaçayım Duygularımdan,
Ben Susmak İstesem,
Şarkılar Susmuyor...

Yine Aklımda Sen Varsın,
Bazen de Seni Kaybettiğim An...
Seni Düşünmemeyi Düşünürken, 
Hep Seni Düşündüğümü Fark Etmek Beni Ağlatan,
Ve Yine Seni Düşünmek Tekrar Tekrar, 
Saatlerce...
Galiba Hiç Sonu Gelmeyecek,
Bilmem Ne Kadar Dayanabilirim...
Sessiz ve Sensiz Gecenin İlk Saatlerinde,
Yaşadıklarımla,
Hatta Yaşanmamışlarımla,
Bırakıp da Buraları Gözlerine Kaçmak Geçiyor İçimden,
Uçurumun Kıyısında Bir Ömre,
Senin Gözlerinden Bakmak,
Gözlerinde Sevişmek Sabahlara Kadar...
Hadi,
Tut Elimi...
Kopar Karanlığımdan Beni...
Yüreğini Aç Bana...
Bitap Düşmüş Ruhumu Okşa... 
Ilık Nefesinle,
Isıt İçimi Hoyratça...
Durma Artık,
Gel Yanıma..
Sar,
Sarmala...
Hissedebileyim Seni İliklerimde...
Sussun Tüm Harfler,
Olmasın Cümleler...
Kalemine Dökülen Dizeleri Olayım,
Adım Dökülürken Dudaklarından,
Esirane Bir Haldeyken Bedenin,
Öyle Bir Bak ki Bana;
Güneş Sönük Kalsın,
Geceler Kıskansın... 
Öyle Bir Çağır ki Beni;
Ruhum; Sana Koşarken,
Rüzgarları Hiçe Sayıp Dağıtsın Bulutları...
Aralansın Gözlerinin Pusu,
Çek Sana Sunduğum Kokuyu Taa İçine...
Islansa da Dudakların Özleminin Akıttığı Gözyaşlarıyla,
Sokul Usulca,
Nefes Almaya Korkarak Dal Gözlerime...
Biriktirdiğin Kelimelerini Dök Bir Bir,
Ve Topla Benden Dökülenleri,
Alıp Yüreğine Yerleştir...
Tıpkı Hayal Ettiğim Gibi;
Şımarayım Azıcık, 
Ama Fazlasıyla Seni Şımartayım...
Öp...
Kokla...
Sımsıkı Sar...
Ak İçime Nefesinle...
Baş Kaldırayım Her Şeye...
Dolaşırken Parmakların Saçlarımda, 
Küçük Buselerini Kondur Omzuma...
Bastır Sıkıca Göğsüne...
Huzur Ol,
Huzurum Ol Sana Müptela Ruhuma...
Çok Değil İstediğim; 
Senden Küçük Bir Dokunuş,
Ve Sıcacık Bir El...
Bitmedi mi Sürgünlüğüm Yüreğinden? 
Cevap Ver...! 
Ya da Boş Ver;
Sen İyisi mi Gel...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.