7 Haziran 2017 Çarşamba

Ben Senin Eser'inim...!

Sisli Bir Gecenin Görünmezliğinde Yüreğim...
Belirsizlikte,
Belirsizliğin Pençesinde...
Ne Bir Tepki, 
Ne Bir Bakış;
Sadece Puslu Bir Bekleyiş...
Esrarengiz Satırlardayım,
Bulamadığım Anlamlarda Takılı Aklım...
Önce Cümlelerim, 
Sonra Kelimeler Susuyor...
Karanlığın Elleri Öylesine Büyük ki;
Işıklarım Bile Üşüyor,
Durmadan Sana Birikiyorum,
Bende mi?
Seni Biriktiriyorum...
Umutlar Aydınlığı Çağırırken,
Ben Hep Karanlığa Kuruyorum Saatimi...
Mısralar Umut Haykırırken,
Ben Gözlerime Sisten Bir Perde Çekiyorum...
Yüreğimde Demir Parmaklıklar...
Ayaklarımda Sensizlik Prangaları,
Kendime Takılıp Düşüyorum...
Ayazdayım,
Gecelerimin Gülüşleri Nasırlı,
Omuzları Çoktan Çökmüş Hecelerimin...
Yoksun, 
Bu Yokluk Beni Yoruyor...
Çoğalttıkça Seni İçimde,
Irmaklar Gibi Çağlıyor Yüreğim...
Kendimi Sundukça Hesapsız Sana,
Sevdan İlmek İlmek Dokunuyor Ömrüme...
Paramparçayım...
Hep Bir Damla Gözyaşı Duruyor Kirpiklerimde,
Neye Dokunsam,
Neye Baksam Gözlerim Üşüyor,
Karanlık Kol Geziyor Sensizliğimde...
Kelimelerim Titriyor,
Sızılar Giyiniyor Ruhum,
Baştan Aşağı Yangın Yeriyim...
Yüreğimde Dilsiz Bir Karanlık Var,
Dudaklarımda Avaz Bir Bir Çığlık...
Muhtacım,
Bir Söze, 
Bir Sese, 
Bir Gülüşe,
Ama Sokaklarımda Yalnızlık Kol Geziyor,
Gideceği Yönü Bilmiyor Yüreğim...
Genzimde Bir Hıçkırık,
Ağlayamıyorum Bile...
İçimde Susmayan Bir Şarkı,
Umutlarım Sana Sevdalı,
Vazgeçemiyorum...
Kelimeler Paramparça,
Konuşamıyorum...
Seni Düşledikçe Acizleşiyorum...
Sen Kovdukça Beni, 
Bende Yine,
Yeni,
Yeniden Birikiyorsun...
Umursuzluğum Umutsuzluğundan,
Yaşama Değer Tek Bir Şey Bulamadığımdan,
Bir Parça Bile Aydığınlığımın Olmadığından,
Umudu Unutuşum Yıkılışımdan...
Artık Çok Geç Susturmak İçimin Hüsranını,
Çok Geç Yeniden Başlamak İçin...
Sevmek İçin Çok Geç.
Aşk Benden Geçti Artık...! 
Düşlerimden Nice Karanlık Geceler,
Hayallerimden Asırlar Uzunluğunda Kışlar Geçti...
Ama Sen Hala; Acıyan Yanısın Gerçeğimin,
Hayallerime Vurduğum Zincirsin...
Sen Hala, Zamansız Sevdaya Düşmüşlüğüm,
Düşlerimden Vazgeçmişliğim,
İnanmışlığımsın Her Şeye Dair...
Sen Hala, Kalbimi Dolduran Kocaman Bir Umut,
Aşka Uyandığım Sabahlarımsın...
Gerçeksin Düşlerimin Ortasında,
Benimsin Bensiz Akşamlarda...
Uykularımın Sessiz Hançeri,
Kirpiklerimden Dökülen İncilersin...
Sen Hala, En Uzun Süren Kışım,
Savrulmuşluğum,
Yalnız Yaşanmışlığımsın...
Sen Hala, Beklediğim Mucizem,
Gözümden Yaş Diye Akan,
Döküldüğü Yerde Şiire Dönensin...
Sen Hala, Sürgünüm,
Ödülüm,
Kaybetmişliğim,
Şiirlerimde ki Keşke'li Sözlerimsin...
Sen Hala, En Çok Sevdiğim Kitapların Sayfaları Gibisin,
Albümlere Sıkışmış Fotoğraflar Gibi;
Ne Eskiyor, 
Ne Kayboluyorsun...
Ben miyim Yanlış Yapan? 
Bu Bekleyiş Neden?
Olmak İstediğim Yer Neresi?
Sen mi? 
Yanlış Anlama;
Ruhum Ruhuna Sarılmış Çoktan,
Fark Etmez Nerede Olman, 
Ben Sende Yaşıyorum...
O Yüzden Dilim Tutuk, 
Elim Bağlı... 
Sen Aklıma Geldiğinde,
Binlerce Nehir Akıyor İçimden,
Binlerce Şarkı Nağmeleri...
Aşkınla Yaşamayı Öğrendim Ben,
Ben Senin Eser'inim,
Öyle Bir Cezaya Çarptırmışsın ki Beni; 
Ömür Boyu Mahkumunum...!
Bilseydin Eğer; 
Sensiz Dallarımın Kırıldığını,
Gözlerimin Sessiz Fırtınalarda Savrulduğunu,
Sabahları Sonsuz Bir Umutla Bekleyişimi,
Ve Sana Her Gün Biraz Daha Çoğalışımı;
Açar mıydın Ruhunun Kapılarını Bana?

Her An İçimde Sancıyan Çığlıklar,
Ölüyorum Sensizliğin Kuytularında,
Adım Adım Tüketiyorum Kendimi...
İçimde Ne Tüten Bir Mum,
Nede Bir Umut Yansıması Var...
Sensizliği Taşımaya Yetmiyor Bedenim...
Biliyorum,
Şimdi Başını Yastığa Gömmüş,
Hayattan Kaçtığın Uykularda sın,
Yanı Başımda, 
Bir O Kadar Uzağımda sın...
Çıkmaz Yolum,
Sevda Yörüngem;
Seni Sevmek;
Denizin En Sakin Anlarını İzlemek Gibi,
Yüreğin Yorgunken,
Dinlendiren Bir Şarkı Gibi...
Bak,
Ruhum Seman da Çırpınıp Duruyor,
Yokluğun Doluyor Gecelerime,
Yüreğime Özlemin Düğümleniyor...
Tutamıyorum Sevdanı Gözbebeklerimde,
Hayallerime Kapanıyor Bakışların...
Yalvarırım,
Gözlerimin Ruhundan Öpmesine İzin Ver,
Hisset Nefesimi Ruhunda...
Ruhunu Bırak Ruhuma...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.