21 Haziran 2017 Çarşamba

Kötülere Bir Şey Olmaz, Bilirsin...!

Penceremin Kenarında, 
Yağan Yağmuru İzliyorum... 
Bir Elimde Çayım, 
Bir Elimde Kalp Kırıklarım...
Sert Bir Rüzgar Esiyor,
Ama Üşümüyorum... 
Yüreğimin Derinliklerinde Okyanuslar Çalkalanıyor,
Sevda Tutsağı Duygularım...
Heveslerim Yorgun,
Umutlarım Küskün...
Anla...!
Geçmiyor Zamanla...
Yağan Her Yağmur Damlasında,
Hüzün Akıyor Gözlerimden...
Sesin Hala Kulaklarımda,
Alışamıyorum Sensiz Kalmaya...
Bilmiyorsun...!
Sen Gitmedin,
Bıraktığın Yerdeyim...
Sana Sayıyorum Günleri...
Ölmediğim Günlere Sayıyorum Gelmeyişlerini...
Sen Bilmezsin Değil mi Bu Şehri?
Çünkü Hiç Gelmedin Yanıma;
Ben Hep Uzaktan Özledim Seni...
Hep Uzaktan Kokuna Kasret Kaldım...
Şimdi Sensiz Yaşadığım Bu Şehirde Sensiz Yaşıyor,
Sensiz Yaşlanıyorum...
Nerden Bilirdim ki Böyle Gideceğini,
Canımı Acıtacağını...
Şimdi Sesini Bile Duyamıyorum,
Acılarla Yaşamaya Alışamıyorum...
Issızım Be Adam...! 
Sessizim...! 
Hiçim...! 
Gidilmiyor Senden İşte Be Adam,
Vazgeçilmiyor…
Dokunmuştun;
Bir Güle Dokunurken Dikenini Görmezden Gelir Gibi..
Her Yerim Cam Kesiğiydi Benim,
Kanayacaksın Diye Korkmuştum...! 
Rüyalardan Uyanmak İstemeyen Bir Çocuk Gibiydim,
Dokunduğun Anda Her Şeyi Unuttum... 
Yalnız Seni Sevdim,
Sarıldığın Gün Gönlüm Yalnız Senindi...
Sessizce Öpmüştün,
Dudaklarımda Susmuştun...! 
Sen Özlediğim,
Sen Aşk Kokan,
Sen Yollarına Şiirler Döşediğim Adam...! 
Biliyorum;
Seninle Olmaz,
Hayal Kurulmaz,
Yaralar İyileşmez,
Gözyaşları Dinmez...
Gidişine Nasıl Engel Olamıadıysa Sevgim,
Seni Sevmeme Engel Değil İşte Gidişin...!
Uzaktayım,
Uzaktasın,
Uzaktayız,
Ama Kokunu Düşlüyorum,
Öpüşünü Özlüyorum Tenimde...
Yanında Değilim,
Yanımda Değilsin,
Ama Aklımda Olduğun Sürece İyiyim Ben...
Yüzlerce Kilometre Uzaklıkta Olman Önemli Değil,
Ya da Nefesimden Uzakta Olduğun...
Gidebilirdin...! 
Gitmeliydin...! 
Ve Gittin de...! 
Çünkü Ben Ne Zaman Tenine Dokunmaya Kalksam, 
Sen Gözlerine Perde Çektin,
Dudaklarını Bana Hep Gece Yaptın...
Oysa Ben Aşk Dedim Sana;
Duymadın...! 
Sevgili Dedim Usulca;
Ama Konuşmadın...! 
Yok Bir Şeyim...! 
Her Zaman ki Hiçlik İşte…
Bir de Baş Ağrılarım Gibi Sensizlik...! 
İyiyim, 
İyiyim Merak Etme...
Üstüme Nede Güzel Oturdu Bu Hiçlik...!
Çünkü Ben Ne Zaman Sensiz Kalsam,
Hep Üstüme Bastın...!
Ne Zaman Düşsem,
Sen Bir Çelme Daha Taktın...!
Boş Ver İsmimi 
Hatta Cismimi,
Kötü Bir Hikayeydi,
Geçti,
Bitti...
Bununla Yetinir miyim Bilmem Ama,
Sen Bilemezsin,
Gözlerin Yok Senin;
Gerçeği Göremezsin...!
Yüreğin Yok Senin;
Gerçekten Sevemezsin...!
Senden Uzakta Yaşarken Ruhunla,
Özledim Desem de Duyamazsın...!
Tarifi Yok Hislerimin, 
Gözlerinin İçinde Saklı Her Şey; 
Arzularımı,
Özlemlerimi Bir Yana Bıraktım, 
Kutlu Olsun Yüreğinde ki Bensizlik...!
Boş Ver,
Kötülere Bir Şey Olmaz, 
Bilirsin...!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.