5 Haziran 2017 Pazartesi

Nasılsın?

Aklıma Geldin Yine Hüzünlü Bir Şarkıda...
Nasılsın?
Uzaklarda Olsan Bile,
Varsın Değil mi Hayatta?
Nerdesin? 
Nasılsın?
Buldun mu Ellerini Isıtabilecek Birini?
Hayalinde ki Kadını?
Sana Canından Can Verecek, 
Pervasızca Sevecek Birini?
Aradığın Mutluluğu?
Benim Aşkım Volkanlardan Daha Sıcak,
Okyanuslara Sığmayacak Kadar Büyük,
Bitmez Tükenmez Yollardan Sonsuzdu,
Seni Benden Daha Çok Seveni Buldun mu?
Memnun Olamadığın Hayatından Memnun musun Artık?
Hep Bir Şeyler Eksik Kalıyordu Ya Hayatında,
Artık Her Şey Tamam mı?
İstediğin Gibi mi Hayatın?
Gözlerin Bulutlarda,
Kuşlar Görüyor musun Özgürce Uçuşan?
Başka İklimlerin Yağmurlarında Islanıyor musun Her Gün Rengarenk Çiçekler Açarak?
Beni Sormazsın Biliyorum,
Ama Ben Yüzsüzlük Yapıp,
Anlatayım İstersin Yine de...
Sen Gidince Yalnız Kaldım Ben...
Günlerce Kimsenin Yüzünü Görmeden Yaşadığım Oldu...
Uzaklara Gitmek İstedim, 
Hem de Çok...
Defalarca Sigaraya Başladım,
Defalarca Sigarayı Bıraktım...
Umut Ettim, 
Dua Ettim,
Ağladım,
Ama Kimseler Görmedi...
Sevdim, 
Bekledim,
Ama Kimseler Dönmedi...
Unutmadım.
Sensizliği Biriktirdim,
Sadece Seni Sevdim Her Gece Ölen Ümitlerle...
Bazen Mısralara Döküldü Duygularım,
Bazen Gözyaşı Olup Yanaklarımdan Süzüldü...
Şimdi mi?
Bu Aralar Kendimi Avutuyorum,
Yalan Söylüyorum Senli Umutlarıma...
Acıdığını Hissetse de Yüreğim,
İçimdeki Senden Güç Alıyorum...
Tütüyorsun Umutlarımda,
Seninle Isıtıyorum İçimi,
Üşüdüğüm Zamanlarda.
Hep Seni Arıyorum Hayallerimin Çıkmaz Sokaklarında...
Seni Özlüyorum, 
Seni Düşlüyorum Her Anımda...
Şiir Yazsam Hepsi Sana, 
Hayal Kursam Yine Sana...! 
Yataktan Senli Duygularla Uyanıyorum Hep,
Gözlerimi Yakıyor Alev Alev Acılar,
Hala Sarmaya Çalışıyorum Yaralarımı, 
Senden Adım Adım Uzaklaşarak,
Geride Bir Sevdanın Çığlıklarını Bırakarak...
Yüreğine Yakıştıramadığın Yüreğimi Çürütüyorum,
Usul Usul Susmalar Biriktirip Dilimde,
Büyümeyi Unutmuş Çocuk Gözlerimde...
Kanayan Bir Ömrüm Var Şimdi Sayende...
Bulutlar Beyaz Değil Artık Buralarda Biliyor musun? 
Güller de Açmıyor Bahçelerde,
Umudumu Emanet Ettiğim Kuşlar Çoktan Göçtü Yüreğimden...
Parçalamak İçin mi Girmiştin Kalbime?
Duvarlarımı Yıkıp, 
Kırdın Kapılarımı,
Oysa Ben Pencerelerimi Kapatmış, 
Perdelerimi Örtmüştüm Sımsıkı...
Kalbimin Kapısında ki Binlerce Kilit Paslanmıştı...
Kendim Bile Açamazken İçeriden,
Bacadan Girercesine Sızdın Karanlık Dünyama...
Yanan Bir Alevdin...
Öyle Yakıyordun ki, 
Ateş Bile Senin Kadar Yakmadı Beni...
İçin İçin,
Köz Olana Kadar Yaktın...
Sevmeyi Unutmuşken Karşıma Çıktın...
Aşkı Unutmuşken Sevdayı Hatırlattın...
Yüreğimin Dengesi Bozuldu,
Gözlerim Hayallere Daldı...
Rüyaları Unuttum,
Çünkü Gözü Açık Gördüğüm Tek Rüya Sendin... 
Ne Geçti Eline?!
Mutlu musun Şimdi?
Dipten, 
Daha Dipte Olmayı Yaşatmak mıydı İsteğin?
Şimdi Fersiz Gözlerime Bak ta Sevin,
Artık Her Şey Paramparça...
Gönlün Olsun...!
Viran Bir Gönül Var Artık Ardında...
Ben Senin Sahipsiz Mezarlığındayım Şimdi...
Ve Anladım,
Seni Sevmenin Bedeli Hiç Bitmeyen Sensizlikmiş...
Sen Tarafından Defalarca Acıtılmakmış...
Ve Şimdi Zamanın En Dönülmez Vaktinde, 
Beni Bıraktığın Yerdeyim...
Çünkü Sen Benim En Güzel Çaresizliğimsin,
En Büyük Eksikliğim,
Kimsesizliğim,
Gülüşümde ki Kederim, 
Şiirlerimde ki Hüznüm,
Hayallerimde ki En Sadık Yoldaşım...
Uykusuzluk Gibi Bir Şeysin,
Yalnızlığımın Adı, 
Hasretin Baş Harfisin...
Çok Yokluk Gördüm Ben, 
Ama Benim En Güzel Yokluğum Sensin...
Bilirim Kendimi, 
Dikiş Tutmaz Ömrüm Senden Sonra,
Ne Varsa Bıraktığın Kanar Durur...
Her Özlediğimde Bir Sigara Daha Yakarım,
Dumanı Kaçınca Gözlerime, 
Herkes Ağladığımı Sanır, 
Oysa Ben Ağlamam, 
Gözlerimden Kanarım...
Aslında Biliyordum;
Giderken Tüm Renklerini Yanında Götüreceğini,
Biliyordum Boynuma Doladığın Yalnızlıkla
Beni Kıyısız Denizlere Terk Edeceğini...
Biliyorum,
Yolum Hiç Düşmeyecek Artık Oralara,
Sen de Gelmeyeceksin Buralara,
Ve Bir Daha Görmeyeceğiz Birbirimizi,
Ama Özlüyorum Ben Seni...
Neredesin?
Biliyorum Aslında,
Yaşadığın Şehrin Bir Yerindesin,
Her Zamanki Gibi Susuyorsun,
Kızıyorsun,
Bana Kızdığın Kadar,
Artık Kendine de Kızıyorsun…
Ama Ben Sessizim...
Suskunum...
Çaresizim...
Sığınacak Bir Tenham Yok,
Elim Kolum Bağlı...
Gözlerim…
Gözlerim Hiç Olmadığı Kadar Hüzünlü...
Yorgunum…
Hiçbir Şey Yapmadan Yorgunum...
Yüreğim Yorgun...
Yüreğim Kırgın...
Yine Ağlıyor Gözlerim,
Her Kelimemde Biraz Sen,
Tenim Yine Sen Kokuyor..
Senli Dünyam Yine Depremlerde...
Dökülen Hasret Gözyaşlarında,
Özlem Kokan Aşk Bestelerinde,  
Yalnızlığın Öldüren Sessizliğinde
Hep Senden Bir İz, 
Bir Koku, 
Bir Sen Arıyorum...
Senden Bir Tını, 
Bir Ses Arıyorum...
Uzun Zamandır Bakmadığım Aynada,
Bana Bakan Gözlerde Seni Arıyorum,
Ama Bulamıyorum...
Yoksun,
Gitmişsin....
Aslında Sen Gideli Çok Olmuş,
Sadece Ufak Tefek Kalıntılar Benim Biriktirip,
Sıkı Sıkı Tutunduklarım...
Evet,
Kabullenmek Zor,
Seni Bir Anda Kesip Atmak İmkansız...
Evet Seni Yaşıyorum Sensizliklerde...
Sessiz Sessiz Seviyorum, 
Sessiz Sessiz Ağlıyorum...
Kendimden Başka Kimseye Zarar Vermeden,
Yaşıyorum Sensizliği En Dip Yanlızlıklarda...
Belki de Buydu Kolay Olan,
Unutmaya Çalışmak Yerine Hatıralarda Yaşamak...
Ki Yaşadım da Uzun Süre...
Evet Zaman İlaçtı Belki Yaralarıma,
Ama Tedavi İçin Değil...
Zamanı İlaç Diye Kullandım Ama,
Yaralarımdan da Asla Vazgeçmedim...
Bana Senden Kalan Hiçbir Emanete, 
İhanet Etmedim...

Uzun Zamandan Sonra Seni Anlattım...
Ne Çok Olmuş Seni Anlatırken Yaşamayalı...
Ne Çok Olmuş Sana Susalı,
Ne Çok Olmuş Seni Unutalı;
Ya da Unuttum Sanalı...
Sen Yerine,
Sensizlikle Yaşayalı...
Benim Değil mi Unutmaya Çalışan? 
Sensin Değil mi Unutma mı İsteyen? 
Peki Neden Hala Sana Dair Her Kelimede,
Gömdüğüm Yerden Çıkıp; 
Boğazıma Düğümleniyorsun?
Sanki Ruhum Benden Uzakta,
Senin Olduğun Memlekete Yaşıyor...
Orada Nefes Alıp, 
Oralarda Geziyor...
Sen Hiç Hissetmedin mi Geceleri Ruhumun Yanında Olduğunu?
Dinlemedin mi Hiç Geceleri
Çığlık Çığlığa Söylediğim Şiirlerimi...
Ya Kalbimin Sesini?
Hissedemedin mi? 
Oysa Aramızda Sadece Düşünceler Var Seninle;
Kağıtlara Yazılamayan, 
Kulaklara Söylenemeyecek,
Yalnızca Kalpten Kalbe,
Gözlerin Gözlere Söyleyebileceği...
Artık Aklıma Ne Bir Söz Geliyor,
Ne de Elim Gidiyor Yokluğunu Biçimlendirmeye,
Çünkü Biz Seninle Hiç Bahar Tüketemedik,
Nisan Yağmurlarında Islanmadık Çılgınlar Gibi,
Aynı Hayale Değmedi Gözlerimiz,
Saçlarımıza Değen Rüzgarlar Bile Ayrı Ayrı Esti...
Hayal Ekip Yalnızlık Biçtik Usanmadan...
Ve Fark Ettim ki;
Unutamadığım, 
Unutmak İstemediğim Bizi Yaşıyorum Her Günümde...
Yağmur Islaklığında,
Gökkuşağı Renklerine Boyadığım Hayallerimi Özlüyorum...
Seviyorum Seni,
Ellerini Tutmayı Ümit Etmeyi,
Hayallerimde Sana Sarılmayı,
Rüyalarımda Dokunabilmeyi,
Uzaklardan Koklamayı,
Resimlerle Avutmayı Yüreğimi...
Ben Seninle Yaşanmışlıklarını Seviyorum...
Esen Rüzgardaki Kokunu Seviyorum.
Sana Kavuşamadığım Dakikalarda,
Seni Özlemeyi Seviyorum...
Çok Uzaklarda Olsan da,
Sana Ulaşamasam da,
Seni Sevmeyi Seviyorum...
Dudağındaki Gülüşünü 
Gözlerindeki Duyguyu Seviyorum...
Başımı Koyduğum Gönlünü Seviyorum... 
Sözlerini Seviyorum,
Acı Bile Olsa...
Ben Sendeki Uzakta Bile Hissettiğim Sıcacık Sıcaklığını Seviyorum...
Dünyaya Sığıdıramadığım Seni Kalbime Sığdırmayı Seviyorum...
Seni Sen Olduğun İçin Sevmeyi Seviyorum...

Üzülme,
Ben İyiyim...!
Oluruna Bıraktım Her Şeyi,
Hayat Neden Böyle Diye Sorgulamıyorum...
Yine Aynı Acılardayım,
Anlayacağın Ben Yine Aynı Benim,
Ve Hala Yazıyorum...
Artık Gülebiliyorum,
Ama O Çok Acıttığın Yüreğime,
Ama Olsun 
Önemli Olan Gülmek Değil mi? 
Ama Bilmediğin Bir Şey Var;
Ben Gözyaşlarımı Göstermeden de Ağlayabiliyorum,
Öğrendim Onları Saklamayı,
Acıyı Saklamayı da Öğrendim,
Bir Tek Yokluğuna Alışmayı Öğrenemedim,
Ama Bunu Kimseye Belli Etmedim...
Hatta Sen Bile Bilmiyorsun,
Nasıl Saniye Saniye Senle Yaşadığımı...
Bazen Gerçekten Delirdiğimi Düşünüyorum,
Seni Yanımda Hissediyor,
Hatta Görebiliyorum Bile...
İşte Böyle,
Günler,
Aylar Geçiyor,
Ve Ben Yokluğuna Kahroluyorum...
Hoşçakal Demiyorum Sana,
Diyemiyorum...
Sen Her Şeye Rağmen,
Yüreğimdeki Acı Mutluluk,
Gözlerimde Gülüş,
Ulaşılmazım,
İmkansızım,
Sana Doğru Çıkmayan Sokağım,
Umudum,
Umutsuzluğum,
Sevdam,
Çok İstediğim Ama Olmayan,
Yaşama İsteğim,
Ölüme Gideceğim,
Şarkılarda Dinlediğim,
Şiirlerde Hissettiğim,
Yüreğimin Sızısı,
Boğazımda Düğümlenen Hıçkırık Olacaksın...
Kirpiğimden Damlayan Gözyaşımdaki Aşk,
Kendimi Bulduğum,
Düşlerimde Yaşadığım
Uykularımda ki Uykusuzluğum,
Korkmadığım Korkularım,
Kaybetmekten Korktuğum Sevdam Olacaksın...
Sen Yüreğim
Uzağım,
Yakınım,
Hayallerim,
Ellerini Tutamadığım Hülyam,
Gecelerimde Rüyam,
Canım,
Can Bildiğim Canım Kalacaksın...
Sevgisizlik Zor Olsa,
Mutluluk Benimle Olmasa da,
Kalbine İhanet Etmeyeceğim...
Son Nefesime Kadar Seni Bekleyeceğim...

Şimdi Sarılıp Sana Uyumak İstiyorum...
Güneşin Hiç Batmadığı Yerlere Gitmek,
Acıları,
Umutsuzlukları,
Atmak Okyanuslara...
Acıtsa Bile Seni Düşlemeye Devam Edebilmek,
Düşlerine Ortak Olmak,
Aynı Şarkıda Ağlayabilmek,
Sıcacık Düşlerine Sarılıp Isınmak,
Çağlayan Olup Akabilmek Sana...

İnsan Diyorum,
Meğer Ne Kadar Güçlüymüş...
Katlanamam,
Dayanamam Derken,
Nasıl da Dayanabiliyor Yaşadıklarına...
Dağlar Kadar Güçlü Olabiliyor İnanınca...
Sabretmek Zor,
Ama Sabrediyor...
Ölüm Gelmedikçe Yaşanıyor Yine Hayat,
Gözlerde Yaş Olsa da,
Acısa da Yürek,
Ölümden Başka Her Şeye Dayanılıyor...
Zor Olsa da Susa biliyor İçinden Haykırmak Gelse de...
Susup Gidilebiliyor Böyle Büyük Severken,
Onsuz Asla Derken Bile Güçleniyor İnsan...
Sustukça Anlatıyor Allah'a...
Gözyaşları Eşlik Ediyormuş Anlattıklarına,
Ve Allah Sabret Diyor Kuluna;
Bu Dünyanın Adaleti Yoksa da Benim Var Unutma...!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.