14 Haziran 2017 Çarşamba

Mutlu Olamazsın ki Sen...!

Sonu Gelmeyen Bekleyişlerden,
Gecelerin Bitimsizliğinden,
İçimdeki Sancıların Canımı Yakmasından Öyle Yoruldum ki...
Gittiğin Günden Beri,
Alışmaya Çalışıyorum Yokluğuna...
Acılarımdan Mısralarımın Başı Dönmüş,
Hep Hüzünlere Değiyor Hıçkırıklarım,
Islak Gözlerimden Gölgen Sızıyor Duvarlara... 
Özlemin Islattıkça Ruhumu,
Hayaline Sarılıp Uyuyorum...
Tam Bir Şeyler Söyleyecekken, 
Boğazım Düğümleniyor,
Gözlerim Doluyor...
Yüreğim Yokluğunda Kanarken, 
Acısı Yüzümde Derin İzler Bırakıyor...
O An Özlem Çöküyor Usuma,
Dertlerim Coşuyor,
Azıyor Ruhum Sensizlikte...
Dayanılmaz Oluyor Hasret,
Katlanamıyor Ruhum Esaretine...
Ellerin Dokunsun İstiyorum O An Saçlarıma, 
Busen Dudaklarıma...
Yaşamadan Buruşmuş,
Sen Gelmeyince, Müsvedde Kağıdına Benziyor Hayallerim...
Düşlerim Talan Olmuş,
Çürüyüp Gidiyor İçin İçin...
Tam O Kelimeyi Söyleyecekken,
"Sevmiyorum" Diyecekken,
Kalbim Buna İzin Vermiyor...! 
Sonra Geçti Diyorum;
Kanatsa da, 
Dağıtsa da Geçti; 
Unuttum, 
Bitti Diyorum...
Kendimi Avutmak İçin,
Unutmuş Gibi Yapıyorum... 
Sana Bir Şey Sormuyorum,
Böyle Olması Gerek Dedin,
Alıp Kendini Benden Gittin...
Konuşmadın,
Dinlemedin,
Hiç Acımadan Yüreğimi Söktün...
Sevdamı Ayaklarının Altına Alarak,
Gönül Nikahımı Sildin...
Ama Bil ki;
Öyle Kolay Değildir Kendine İyi Bak Deyip,
Susarak,
Konuşmayarak Gitmek...
Önce Dinlediğin Bütün Şarkıları Susturmalısın... 
Hicaz Makamında ki Yalnızlığı Dinleyip, 
Söylemelisin... 
Ellerini Tutuğum,
Gözlerine Baktığım,
Kulağına "Seni Seviyorum" Diye Fısıldadığım Anı Unutmalısın...
Sonra, Baktıkça Derinliğinde Kaybolduğun, 
Gözlerimi Silmelisin Gözlerinden, 
Dudaklarından Dudaklarımın Sıcaklığını...
Unutmalısın Adımı,
Hayalim Canlanmamalı Gözlerinde...
Hayallerinde Sarmamalısın Beni Sessizce,
Öpüp,
Sevip,
Koklamamalısın...
Şarkılar Dinlememelisin Beni Anımsayarak,
Ağlayan Gözlerin Şarkılarla Düet Yapmamalı,
Dinlediğin Şarkılarda,
Damla Damla Akan Gözyaşlarında,
Anlam Dolu Hatıralarında,
Özlem Dolu Bakışlarında Ben Olmamalıyım...
Silmelisin Bastığım Her Yerde ki Ayak İzlerimi,
Nefesimi,
Yüreğinde ki İzimi,
Bedeninde ki Nefesimi...
Hatırlamak İstesen de,
Yüreğin İsyan Etmeli,
Adımı Söylemeye Varmamalı Dilin,
Gözlerindeki Silüetim Silinmeli...
Takılmamalı Gönlün Saçlarıma,
Gitmelisin Kalbimden, 
Bedenimden,
Ruhumdan,
Yani Her Şeyimden...
Çözmelisin Yüreğinde ki Prangaları,
Unutmalısın El Ele Yürüdüğümüz Yerleri,
Göz Göze Bakışlarımızı...
Unutmalısın Önce Kendini,
Sonra da Beni... 
Yüreğinde Sevdamın Büyüsünü Bozarak,
Beni İçinde Öldürmelisin...
Silmelisin Beni Her Şeyden,
Düşüncelerinden...
Başını Yastığa Koyduğuda,
Ben Gelmeyeyim Aklına...
Yorgun Yüreğini Savururcasına,
Bir Yudum Sevgi Uğruna,
Hayal Kurmamalısın Yarınlara...
Beni Kaybetmenin,
Ya da Bulamamanın,
Pek de Önemi Kalmadığını Fark Etmelisin...
Son Bir Kez Daha Arkaya Bakmanın,
Ne Kadar da Geç Olduğunu Anlamalısın...
Dönmemelisin,
Bakmamalısın,
Dudaklarımın Kıvrımlarındaki Titremeye...
Saatlerin, 
Dakikaların,
Saniyelerin Arasına Saklanıp,
Tatlı Hayallerini Görmezden Gelmeli,
Bu Aşkı Silik Bir Nüsha Gibi Buruşturup Atmalısın...
Unutmalısın Sende Kalan Kalbimi,
Sana Olan Duygularımı...
Hatıralarından Silmelisin Sevdamı,
Boş Vermelisin Sevmelerimi...
Ve Ben, Sımsıkı Kenetlediğin Ellerinden Kum Taneleri Gibi Akışıma,
Nabzından Sıyrılışıma Hayretle Bakmalıyım...
Unuturken Beni,
Sakın Yargılamaya Kalkma Kendini,
Üzülmeye Değmez...!
Ferah Tut Yüreğini... 
Boşver Yaşanmamış Geçmişleri...
Hadi,
Unutulanların Arasına Koy Beni...
Hadi,
Gözlerindeki Aşk Yaşlarıyla,
Dualarınla Hapset Hayallerini Asırlara,
Ve Mutluluğu Bunlardan Sonra Dene...
Sahi,
Bu Güne Kadar Ardında Kaç Gözü Yaşlı Bıraktın? 
Kaç Ah İşittin? 
Veya Ne Kadar Sitemler Edildi Ardından? 
İçinde Acımadan Öldürdüğün Nice Canlar Varken,
Ve Onlardan Helallik Almamışsan,
Mutlu Olup,
Aradığın Huzuru Bulamazsın ki Sen...!

Kimse Kaderini Seçemiyor,
Seçtiği Kaderi Yaşayamıyor...
Yol Ayrımlarında Yalpalayıp,
Uçurumlara Düşmüşlüğüm Çoktur,
Ömür Kırıntılarıyla, 
Ağır Aksak Yürütmeye Çalıştığım Bu Yürek,
Bu Bedene Ağır Gelmeye Başladı...
Çırpınışlarımı Kimse Duymuyor, 
Duyamıyor...
Çaresizlik İçinde Ayakta Kalmayı Çabalıyorum...
O Kadar Çok Sırtımdan Vuruldum ki;
Doğrulamıyorum...! 
Dertliyim Kendimi Bildim Bileli...
Gündüzlerim Ayazdır Benim,
Gecelerim Izdırap Dolu...
Hep Yalnız Yaşadım Bu Yaşıma Kadar...
Kime Tutunduysam,
Hep Yarı Yolda Kaldım...
Hep Yanlış İklimlerden,
Yanlış İnsanlar Geldi Hayatıma...
Sevmelerim Ağır Geldi, 
Yürekleri Kaldıramadı...
Ben Yarımdım,
Hiç Biriyle Tamamlanamadım,
Tam Olamadım...
Ve Tükettiler Yüreğimi,
Yüreksizim Artık...!
Artık İçime Sığdıramıyorum Yürek Sızımı...! 
Kaç Zamandır Ruhum Direnişte;
İç Dünyam Ayağa Kalkmış,
İsyanlara Gebe Duygularım...
Nefesimi Tutup Salıverdiğimde,
İç Çekişlerim Hıçkırıklarıma Karışıyor,
Alevlerde Buluyorum Kendimi.
Harareti Bütün Kasvetiyle Hissediyorum...
Umutsuzum,
Nefessizim, 
Biçareyim, 
İçim Dolmuş,
Kirpiklerim Islanmış, 
Ağlayamıyorum...
İlmek İlmek Dokunmuş Her Zerreme,
Bütün Hücrelerime...
Hayalimde,
Umutlarımda, 
Yanımda,
Uzağımda,
Her Yanımda O Var...
Ne Zaman Rüzgar Esse,
Ciğerlerime Kokusu,
Dudaklarıma İsmi Dokunuyor,
Ellerime Yokluğu,
Avuçlarıma Hasreti...
Yokluğunda Ne Hasretler Ekledim Hasretlerime, 
Islak Kirpiklerimden Yüreğime Döküldü Gözyaşlarım...
Aldığım Her Kokuda,
Baktığım Her Yerde Hayali,
Bir de Yakan Hasreti...
Sevdası Keskin Bir Bıçak,
Acımasızca Vurdu Darbelerini,
Gözlerimdeki Sonsuz Aşk Parçalanıp Cam Gibi,
Avuçlarıma Döküldü...
Biliyorum,
Sonsuza Kadar Yokluğunu Yaşayacağım...
Köşeye Atılmış Kimsesiz Gibi,
Adını Sayıklayacağım...
Olmayacak Sonsuza Kadar Elleri Ellerimde,
Bakmayacak Gözleri Gözlerime...
Ömrüm Tüketirken Bilinmez Bir Meçhulde,
Hayali Olacak Karanlık Gözlerimde...
Biliyorum,
Hiç Bir Zaman Olmadı,
Ve Hiç Olmayacak;
Ömrümün Varlığında,
Ömrümün Son Anında...
Biliyorum,
Bir Gün Onun da Karşına Biri Çıkacak,
Yüreğinin Akışına O da Mani Olamayacak...
Aşkına Karşılık Bulamayacak,
Hep "O"nu Arayacak,
Geceleri Kıvranacak...
Saatleri Duracak,
Akmayacak Zamanı...
Uykuları Haram Olacak,
Gözünden Yaşlar Akacak,
İçin İçin Ağlayacak...
Yokluğu Daraltacak,
Odasına Sığmayacak...
Hayatın Akışını Değiştirmeye Gücü Yetmeyecek,
Ağlarken Gecelerde,
İliklerine Kadar Islanacak...
Geceler Yalnızlığına Şahit Olurken,
Zindan Gecelerde Kahrolacak,
Acılar İçinde Kıvranacak,
Gözyaşlarını Aynalarda Seyredecek...
Dayanamayacaksın Acılarına,
"O"na Gitmek İsteyecek,
Ama Arada Dağlar Olacak
Uzadıkça Uzayacak Mesafeler, 
Yollar Bitmeyecek...
Ettiğini Çektiğini Anlayıp,
Kahrolacak...
Tıkanacak Acılar Boğazına,
Yutkunamayacak...
Kollarında Ölmeye Razı Olacak,
Kavuşmaya Ümit Arayacak...
Yüreğin Yana Yana Ölmek Neymiş,
O da Anlayacak...!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.