8 Haziran 2017 Perşembe

Kaybolmayacaksın Nefeslerimden...

Gecenin Karanlığında Bir Başkadır Yaşamak,
Etraf Sessizdir,
Düşler Sessiz...
Dayanılmaz Bir Acı Doğar Gecenin Ardından...
Kalbinde Bir Burukluk,
Gözlerine Yalnızlığın Silüeti Yansır Adeta...
Gülen Dudakların Büzülür,
Yüzündeki Çizgiler Belirir...
Ben Sensiz Geceleri İyi Bilirim...
Bana Verdiği Acıları,
Elemleri,
Kederleri...
Ruhumun Yerlerden
Kalkamadığı Çaresizliği de Bilirim,
Bedenime Dolanan Sancıları,
Kapanmaz Yaraları...
Ben Hala Uykusuz,
Kalbim Yine Suskun, 
Yine Umutsuz...
Düşlerim Alacakaranlık Gibi,
Beni Benden Alıp Götürüyor...
Var mıyım,
Yok muyum,
Ölü müyüm, 
Yaşıyor muyum Bilemiyorum...
Kaderin Penceresinden Bakarken,
Sadece Sensizliği Görebiliyorum...
Soluğum Kesiliyor,
Karlar Yağıyor Düşlerime,
Fırtınalar Kopuyor İçimde,
Sensizlikte Boğuluyorum... 
Gözlerimi Kapatamıyorum Seni Düşünürken,
Uyuyamıyorum Geceleri Hayalini Severken...
Kulağımda Çınlarcasına Duymak İstiyorum Sesini,
Ellerimde Ellerini Hissetmek İstiyorum,
Canlandırmak Gözlerimde Hayalini...
Acıda Olsa Yaşamak İstiyorum Seni...
Seni Arıyorum Karanlık Köşelerde,
Yitiripte Bir Türlü Bulamadığım Seni Arıyorum,
Kahrediyorum Dönüşü Olmayan Gidişine,
Kahrediyorum Sensizliğe...
Gelmez Bir Günün Gecesinde Esirim...
Kimsesiz Ruhumun Çığlıklarını Duyan Yok... 
Yitik Bir Şiirim Aslında,
Satırlarıma Söz Kalmamış...
Boşluklarımı Dolduramıyor Kelimelerim,
Hep Geceler de Esir Kalmış Solgun Yüzüm...
Depremler Olurken Ömrümde; 
İçim Titriyor,
Ve Bir Damla Yaş Süzülüyor Yanaklarıma... 
Yeni Acıların Yolcusu Yüreğim...
Sözlerin,
Duygularımın Tutulup,
Yüreğimin Vurulduğu Bir Yerdeyim...
Bir Tebessüm Çakılı Aklıma,
Yüreğimde Boşluklar Var Geçmişten Kalma...
Bir Kalp Çiziyorum Seni Düşünerek Sensizliğin Soğuklarına...
İçinde Sonsuz Boşluklar Var,
Hasretinle Dolu...
Ağlayamıyorum da,
Gözyaşlarım Yüreğimdeki Seni Islatmasın Diye...
Gözlerimi Kapayıp Seni Düşünürken,
İçimde Sensizliğin Fırtınaları Esiyor...
Hasretinle Savruluyorum Özleminin Yıktığı Ruhumla Beraber...
Dolu Dolu Yaşanmamış Bir Sevginin,
Bir Sevdanın Son Çırpınışlarına Şahitlik Ediyor Çiseleyen Yağmur...
Yorganım Sensiz, 
Uykularım Kaçak,
Hayalinin Peşinde Salınıyor Kirpiklerim... 
Arzularımın Son Doruğusun...
Öyle İşlemişsin ki İçime,
Her Yerdesin Benimle...
Aşksın Hayallerimde...
Sensiz Düşlerim Solgun,
Yorgun,
Yaralı...
Kaybolmuşum Çöllerde...
Esir Gibiyim Hasretinin Prangaları İle...
Rüyalarım Sana Esir, 
Ruhum Sana Kelepçeli 
Beynimde Paslı Zincirler, 
Bakışlarımla Arıyamıyorum Seni,
Gözlerimde Perdeler Oluşturmuş Hasretin...
El Yordamıyla Arayamıyorum Gölgeni,
Gölgende de Yoksun Besbelli...

Senden Önceki Günlerimi Düşlüyorum;
Karanlık,
Yalnız Geçen Günlerimi...
Değişen Bir Şeyler Vardı Seninle,
Karanlıktan Aydınlığa Geçiş Gibi Bir Şey...
Seninle Yaşamayı Öğrendim...
Değerlerden En Güzelini,
Aşkı Öğrendim...
Aşkın Ne Demek Olduğunu Öğrendim...
Çok Emeğin Var Bende; 
Yaşama Sevincime Dayanak,
Gönlümden Geçenlere Sığınak Oldun,
Hasretleri Yok Ettin Ruhunla...
Adımlarımı Bile Saymazdım Seni Tanımadan Önce...
Baktığım Yerlerde Boş Gezinirdi Gözlerim,
Ellerim Öylesine Dokunurdu Her Şeye,
Sen Benim Her Şeyim Oldun...
Öyle Yorgunum ki Hayalinin Peşinden Koşmaktan,
Kalbim Yorgun,
Düşlerim Yorgun,
Seni Aramaktan Yorgunum,
Oysa Ben Bir Tek Sana Ağladım,
Yüreğime Korlar Düştü,
Düşüme Düştüğün Her An Cehennem Oldu Bana...
Tek Suçum Seni Yaşamaktı,
Seni Sensiz Yaşamaktı...
Silemedim Rüyalarımdan Seni,
Hüzün Versen de Bana.
Gözlerimden Akan Yaş,
Yüreğimde Hüzün Dolu Bir Titreyiş Oldun...
Giden Dönmezdi Bilirdim,
Ama Hep Seni Çağırdım Düşlerime,
Seni Aradım Geçmişin Karanlığında.
Ama Yoktun,
Yoksun...
Yollarımız Ayrılmış Olsa da,
Bu Aşk,
Tertemiz Sayfalarda Kalacak...
Sıcak Bir Nefesin Uğruna Düşlerimi Yaktığım,
Ruhunun Gölgesinde Hayaller Kurduğum; 
Sevdam,
Nefesim,
Sen Gözlerimin,
Sen Yüreğimin İçindesin...
İsmini Harf Harf Kazımışım Yüreğime...
Hep Orda Kalacaksın;
Yüreğimde, 
Sol Yanımda...
Bu Gözler Yalnız Sana Sevdalı,
Bu Yürek Sana Tutuklu,
Ve Her An Söylüyor Seni Ne Çok Sevdiğini...
Kaybolmayacaksın Nefeslerimden,
Gitmeyeceksin Gecelerimden,
Silüetin Esir Alacak Ruhumu...
Gözbebeklerimde ki Yağmur Tanelerine Hapsedeceğim Seni... 
Hece Olacak İsmin; Titreyen Dudaklarımda...
Son Nefesimde Bile,
Gözbebeklerin Olacak Gözlerimin Ufkunda...
Tükenmeyecek Sana Olan Sevdam...
Takvimlerden Ne Kadar Çok Yaprak Düşerse Düşsün
Her Yaprakta Büyüyecek Aşkım... 
Her Yeni Günde,
Yeni Baharda,
Yine,
Yeni,
Yeniden Açacak Sevgim...
Gökyüzünde Yıldızlar Varoldukça; 
Gönlündeki,
Ömrümdeki Aşkında Varolacak...
Güneşin Her Doğuşunda,
Her Batışında; 
Aşkımın,
Sevdamın,
Sevgimin Işıkları Daima Parlayacak...
Senli Yarınlarda, 
Senli Gülüşlerde,
Senli Zamanlarda Çoğalacak...
Dünya Varoldukça;
Aşk Olup Düşeceğim, 
Aşk Olup Yağacağım Yüreğine…
Dokunacağım Gözbebeklerine...
Güneş Kızıllığında,
Yalnızlığında,
Sessizliğinde,
Yakamoz Misali Düşeceğim Gönlüne...

Ve Biliyorum Sensizlik Daha da Güçlendirecek Sevgimi
Hasretim Biraz Daha Büyütecek Aşkımı…
Öyle Güzel ki Sana Olan Sevdam,
Öyle İçten,
Öyle Özlem Dolu ki…
Mucizem, 
Ruhum, 
Seni Çok Seviyorum...
Bakışlarının Derinliklerindeyim Şimdi;
Gözlerinin Daldığı,
Ruhunun Titrediği Yerde...
Hep Seninleyim,
Hep Yanındayım...
Her Şeyim Sensin,
Sen Her Şeyimsin...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.