10 Haziran 2017 Cumartesi

Değdi mi?

Bu İlk Değil, Gecelerimin Kör,
Duvarlarımın Sağır Oluşu...
Kendim Söyleyip
Kendimi Dinleyişim...
Seni Özleyen Bedenimi Avutamayışım,
Sen Olmayınca Uykusuz Gözlerimi Uyutamayışım,
Çaresizliği Doldurup Yüreğime,
İçinde Sensizliği Saklayışım,
Zoraki Gülüşler Takıp Yüzüme,
Sensiz Bir Dünyayı Kucaklamak Zorunda Kalışım İlk Değil...
İlk Değil İçimdeki Çocuğun Sessiz Çığlığı,
Kalabalıkta ki Yalnızlığım,
Gürültünün Ortasında ki Sessizliğim,
Yaşanmamışlıklarla Dolu Yıllara Meydan Okuyuşum,
Tenini Koklayıp Doldururken İçime,
Şiirlere Boğuluşum,
Tüm Baharlar Sendeyken,
Solgun Yapraklar Gibi Sonbaharlarda Yaşayışım,
Yağmurlu Gecelerde Gökyüzüne Bakışım,
Issızlığın Kucağında Seni Düşünüp
Hazan Mevsiminde,
Ayrılıkla Bezenmiş Bir Aşka Bir Tutam Sevgi İşleyişim,
Sensizliğin Beni Kemirişi, 
İlk Değil Hiç Olmadık Zamanlarda Aklıma Gelişin,
Durup Durup Resimlerine Bakışım,
Yaşadığım Kırık Sevdanın İçimi Acıtıp,
Burnumun Direğini Sızlatışı,
İçimdeki Duyguları Ruhumdan Atamayışım,
Seni Sadece Ayrılık Şarkılarında Buluşum,
Dinlediğim Şarkılarda Notasız Kalışım,
Uzağımdaki Yakınım, 
Yakınımdaki Uzağım Oluşun İlk Değil...
Sensizliğe İlk Ağlayışım Değil Bu;
Hüzünlü Gecelerde Sarhoşluğum,
Gece Yatmadan Önce Seni, 
Sabah Uyanır Uyanmaz Yine Seni Düşünüşüm,
Sevdanla Kapalı Yüreğimin Paslanmış Zincirlerini Kıramayışım,
Gönlümü Sana Azad Edemeyişim, 
Sevdanın Çıkmaz Sokaklarına Düşüşüm,
Küllenmiş Duygularımın Yine,
Yeni,
Yeniden Alev Alışı İlk Değil...
İlk Değil Güneşin Yüzüme Hiç Doğmayışı,
Siyahın Her Tonunun Geceleri Ruhuma Doluşu...
Seni Soluyuşum,
Damarlarımda Dolaşışın İlk Değil...
İlk Değil;
Bölünen Uykularımla İçimdeki Çocuğa Sarılmam... 
Hakkım Olmayanı Düşleyip, 
Düşlerimi Gerçek Sanmam... 
Yüreğimin Üstüne Yükler Yükleyip,
En Ağırı Acılarda Yanmam...
Yasa Bürünmesi Kelimelerimin...
Kalemim Sitemler Yüklemesi Cümlelerime...
Düşüncelerimin Yürek Kalemimi,
Yürek Kalemimin Satırlarını Esir Alışı...

"Seni Seviyorum"
Bir Yüreğin Ne Kadarına Sığar Bu İki Kelime? 
Özlemin,
Hasretin Ne Kadarı? 
Anlam Bulur mu Uykusuz Geceler,
Anlamını Bulur mu Bu İki Kelimeyle? 
Uykusuzluğundayım Umarsız Bir Sevdanın...
Sensizliğin Hüküm Sürdüğü Anlar,
Sana Tutsak Bekleyişler;
Dingin,
Derin...
Buğulu Bir Camdan Bakar Gibiyim...
Gözlerimde Dalgın Bir Bulut,
Yitik Parçasını Arıyor Ruhum Şehrin Yitik Adreslerinde...
Yüreğim Kırık Kanatlarıyla Düşüyor Avuçlarıma...
Oysa Ben, Adı "Sen" Olan Bir Düşler Kurmuştum,
Rüyalar Görmüştüm Geleceğe Dair...
Bir Anlam Yüklemiştim Yaşama,
Bir Tohum Büyütmüştüm Sevgi Bahçemde...
Artık Yalanlara Gebe Yaşamımın Her Dakikası;
Kaybolmuşlukların İçinde, 
Hep Bir Arayış Peşinde,
Bitmez Soruların Gizinde...
Acılar Dolmuş Artık Heybeme,
Susturulmuş Gerçeğimin Sesi...
Adını Yolculuk Koymuşum Artık Vedalarımın,
Ayak İzlerimi Görmeden...
Gölgesini Kaybetmişim Yüzüme Yansıyan Umutların... 
Geçmişi Yorgan Yapmışım İçinde Boğulduğum Aşk Denizine...
Oysa Bir Ben Vardım Yalnızlığa Demir Atmış;
Seni Tanımadan Önce...
Şimdi Yine Ben Varım; 
Ama Ne Garip Sen Yoksun;
Hatta Bende Yokum...!
Bu Yol Sona Erse de; 
Çetin Geçmiş Bir Sevdanın Çizikleri Var Yüzümde...
Sen Böyle Yavaşça Silinirken Hayatımdan,
İncecik Bir Hüzün Yağıyor Kirpiklerime...
Seni Ayrılığa Veriyorum Ya?
Bir Bir İçimden Söküyorum Ya Sana Adadığım Düşlerimi? 
Seni Gözyaşlarıma Gömüyorum Ya?
Yazdığım Şiirlerin En Ücra Köşelerinde,
Bir Köşeye Oturup, 
Hıçkırıklarıma Boğuyorum Ya Sana Dair Sözlerimi?
Bir Boşlukta Yankılanıyor Aşk;
Gölgeler Yürüyor Karanlığıma,
Can Kırığı Olup Batıyorsun İçime...
Oysa Ben, Saçlarına Düşen Akları Sayacaktım,
Yorgun Başın Dizlerimde Dinlenecekti...
Hayallerine Koşacaktın Her Sabah...
Beni Merek Etme Sakın...
Giderken Yüreğime Kattığın Derin Acılarla Yaşıyorum Hala...
Unutmaya Çalışırken Sakın Zorlanma,
Hatta Gözyaşlarına Değmeyecek Biri İçin Ağlama...!
Sadece Merak Ediyorum,
Değdi mi; Küstürdüğün Bir Çift Gözün,
Deli Dolu Sevdasını Hoyratça Çiğnettiğine?!
Dillere Düşen Derdimi Titreyen Yıldızlara Söylettiğine?!
İdam Sehpasına Yatırıp Aşkımı,
Sorgusuzca İdam Fermanı Verdiğine Değdi mi?!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.