23 Haziran 2017 Cuma

Sana "Yalansın" Demek Zor...

Bir Güneş Daha Çekip Gitti Hayatımdan...
Yine Yandı Işıkları Sokakların,
Şehir Geceliğini Giyinmek Üzere...
Sensizlik Kokusu Var Odamda... 
Dört Duvarımda, 
Yastığımda,
Çektiğim Dertler de...
Sensizliği Sığdırmaya Çalışıyorum Dudaklarımın Arasına...
Senden Uzak,
Kilometrelerce Uzak Olmanın Çaresizliği Büküyor Boynumu...
Karanlığa Doğru Derin Bir İç Çekerken,
İçi Sensizlikle Dolu Bir Yalnızlık Çöküyor Üzerime...
Rutubetli Dudaklarımın Arasında İsmini Saklıyorum...
Bilinçaltımda Sana Dair Hayaller İnşa Ediyorum,
Seninle Dolup Taşıyor Düşlerim,
Sensizlik Sancılarıyla Kıvranıyor Bedenim...
Sensizliği Cümlelerime Sığdırmaya Çalışıyorum...
Sensizliğe Sarıldığım Her An,
Yeni,
Yine,
Yeniden Yaraları Açılıyor Ruhumda...
Seni Hatırlatıyor Ne Yana Baksam Her Şey;
Bitmek Bilmiyor Sensizliğin Ruhumdaki Yankısı...
Zaman Karanlık Bir Şal Gibi Akıp Gidiyor Omuzlarımdan...
Nefesim Sessiz Bir Çığ Gibi,
Düşüyor Ruhumun Uçurumlarından...
Yokluğunu Sarmışım Ya Yüreğime?
Suskun Teninde Arıyorum Nefesini...
Kanatsız Kuşların Kanat Çırpışları Dolu Gözlerim...
Gün Batımlarında Hüzün Yüklü Gemiler Yanaştıkça 
Gönlümün Limanına
Hırçın Dalgalar Teninin En Uzak İklimlerine Sürüklüyor Gölgemi...
Bazen Avaz Avaz Bağırarak Zamanı Durdurur,
Bazen de Gözlerinin Derinliklerine Yelken Açar,
Usulca Sokulurum Koynuna...
Ama Her Defasında Karanlık Bir Hüzün Çıkar Karşıma... 
Kirpiklerimin Ucunda Fırtınalar Doğar Aniden,
Tutamam Ruhunun Ellerinden...
Eğilir Kirpiklerim Solgun Kaldırımlara...
Dilimdeki Cümlelerle Parçalanıyorum...
Parçalarımı Bulabilsem de,
Kendimi Tamamlayamıyorum,
Hep Bir Şey Eksik Kalıyor...
Her Gece Soğuk Yatağımda,
Şikayet Ediyorum Seni Gözyaşlarıma...
Sabahlar Şahit Sana Mecburiyetime, 
Rüzgarlar Şahit...
Nefesim Nefesinde Ateşlenirken;
Gözyaşlarımın Kumsalında Eser Hasret Rüzgarlarım...
Sensizlik Çekilince Üzerime
Damarlarımdan Akar Ateşin Lavı...
Yandıkça Yüreğim,
Devleşir Yalnızlığım...
Kağıdım Gece,
Kalemim Yalnızlık Olur,
Akar Gözyaşlarım Her Satıra,
Bir Çığlık Taşar Kelimelerimden...
Sarınca Gecenin Ayazı;
Yürek Çırpınışlarım Artar, 
İçimi Bir Hüzün Kaplar...
Gözlerimden Akan Damlalarım Yazar Seni; 
Alevlenir Sözcüklerim,
Yitip Giderim Gözbebeklerinde,
Yüreğim Öper Yüreğini...
Yüreğim Sende Çoğalır 
Düşerim Aşk Girdabına...
Üşüyen Dudaklarımda Yanar Öpüşün, 
Aşkınla Isınırım... 
Özlemim Kor Ateş Gibi Alevlenir,
Adın Dilime Dolanır,
Kirpiklerime Takılı Kalır Suretin
Sevdan Kefenim Olur...

Gelme Artık...! 
Gelme Duyamadığım Ayak Seslerinle...
Yetmedim Ya Sana?
O Halde Çık Git Yaşamımdan;
Girme Ruhuma, 
Gelme Gözlerime,
Gelme ki,
Girme ki, Hasret Toplamayayım Bir Damla Gözyaşımdan...
Gelme Yalnızlığıma,
Nakışlanma Soluğuma,
Boyun Büktürme Geceye Gözlerimi,
Kar Düşürme Sıcaklığıma,
Hıçkırıklarım Tutulurken Fırtınalara;
Kırma Sana Kurban Olmuş Dallarımı...
Ayaklarım Dolanırken Yollarında;
Güneşte Ağlayan Kar Tenesi Gibi Üşütme,
Dondurma Ruhumu... 
Sıcak Gözyaşlarımı Sessizce Döktürme Yastığıma...
Kasırgam Olma, 
Vurma Yerden Yere...
Ruhum Kelepçeleyip,
Düşlerimi Zincirleyip,
Bakışlarına Hapsetme...
Şafağını Unuttmuş Karanlıklar Gibi,
Dalma Uykusuzluğuma;
Yıkılır  Hücrelerim,
Hasretinle Üşürüm,
Gözlerime Sığmaz Olursun...
Girme Rüyalarıma,
Davetsiz Bir Misafir Gibi Vurma Kapımı,
Tutma Ellerimi Gecenin Orta Yerinde,
Rüya İçince Rüya Gördürme Gözlerinde,
Alıp Beni Başka Dünyalara Götürme...
Ne Olur Girme Rüyalarıma...!
Çık Rüyalarımdan,
Yalnız Bırak Beni,
Karanlık Gecelerimde,
Yetim Kalan Aşkımı Gölgeler İçinde Aratıp,
Tenine Değen Elbiselerine Giydirtme Düşlerimi...
Katran Karası, 
Hicranlı Elemler Açtırma Yanağımda... 
Kalbimde Esme...! 
Ufalama Umutlarımı,
Kurutup Bozkıra Döndürme,
Çöl Yalnızlığında Seni Aratma,
Aratma ki; Martı Olmasın Gönlüm Aşk Deryasında,
Kanat Çırpıp Seni Aramasın...
Aklıma Düşme,
Düştükçe Saklanma Yüreğimin Yitik Kentine...
Kalp Atışlarında Uyandırıp Bedenimi,
Peşinden Sürükleme Beni;
Çünkü Zor Senli Yarınları Sensiz Yaşamak...
Zor...! 
Suskun Esen Rüzgarda Yolumun Sensiz Düşlere Düşmesi,
Ayaz Gecelerde Sevdamın Üşümesi...
Zor...! 
Hayallerimden Rüyalarımı,
Rüyalarımdan Seni Çıkarmak,
Seviyorum Derken Unutmak...
Ruhun Dolarken Ruhuma,
Sana "Yalansın" Demek Zor...
Bir Bilmecesin Sanki,
Çözemiyorum...
Heceliyorum Kelimeleri,
Yetmiyor, 
Harf Harf Bölüyorum...
Sussam Gönül Razı Gelmiyor,
Konuşsam Anlatamıyorum...
Vuslata Dokunmadan,
Yaşamaya Çalışıyorum...
Sana İçimin Mahzenlerinde Şiirler Biriktiriken;
Keşke Up Uzun Cümlelerce,
Yanımda Olsaydın Diyorum...
________________________________________

Varlık Yokluk Arasında Sürükleyerek, 
İnletiyor Beni Gecenin Yalnızlığı...
Bir Başınayım Tüketilmiş Bir Dünyanın Unutulmuş Noktasında...
Ayaklarımda Uzun Yılların Ağır Sancıları,
Kelepçe Üstüne Kelepçeler Takmışım Duygularıma...
Baktıkça Kelepçeli Duygularıma,
Savruluyor Soğumamış Küllerim Gecelerden...
Ruhumun En Mahrem Yerlerinde Yangınlar Dolaşıyor,
Sarmaşık Bir Sevda;
Sıktıkça Sıkıyor,
Aklımı Kilitliyor...
Zaman Süzüldükçe Damarlarımdan, 
Her Gece Kabusa Dönüşüyor Dudaklarımda...
Islak Gözlerimde Sevdamın Ahengi,
Hikayeler Yazıyorum Yalnızlığıma,
Titretiyor Yüzümü Ayaz,
Tortulaşıyor Mesafeler...
Öğreniyorum Sonunda;
İnsan Düşünce Aşka Kalmıyor Hiçbir Şeyi,
Kelepçeli Bir Kalpten,
Prangalı Bir Gönülden Başka...

Yokluğuyla Başladı Her Şey...
Aynalarda Göremez Oldum Kendimi,
Düşünemez Oldum Ondan Başka Bir Şey...
Ağzımdan Çıkan Kelimeler Onunla Başlayıp,
Gözyaşlarımla Bitiyor Artık...
Yokluğu Ölüm Gibi Geldi Bana,
Ruhum Nerede? 
Ben Bile Bilmiyorum...
Yanında Uyuyamadığım,
Ama Sesiyle Uykulara Daldığım Geceler Var Ömrümde...
Tenine Dokunmadığım,
Ama Kokusunu Hissedebildiğim Günler Var...
Binlerce İnsanın Arasın da,
Ses Tonundan Onu Tanıyabilecek Gücüm Var...
Bunun Adı Aşk, 
Öyle Bir Aşk ki;
Şiddetinden Göğsüm Deliniyor...
Esiri Olurken Bedenim, 
Ruhum Can Çekişiyor...
Ne Zaman Gitmek İstesem,
Büsbütün Yok Oluyorum...
Kalmaya Kalksam,
Izdırab Çekiyor Kalbim,
Şiirlerde Yaşamaya Mahkum Kalıyor...
Çok Acıtıyor Gitmeleri, 
Dünya Onsuz Sanki Dönmüyor... 
"Sevme" Diyorum Ama,
Gönül Dinlemiyor... 
O Olmayınca Ellerim Soğuyor, 
Gözlerim Gözlerini Arıyor... 
Bu Aşk Çok Fazla Canımı Yakıyor...
Keşke Gidebilecek Gücüm Olsaydı;
Kendimden Değil,
Ondan Gidebilecek Gücüm Olsaydı Keşke...! 

Biliyorum Okumayacağını,
Okusan da Takmayacağını,
Hiç Önemli Değil;
Benim Derdim Zaten Ona Ulaşmak Değil;
Aşkın Zaferi Lazımdı Bana,
Sayesinde Tattım Onu da...
Şimdi Tüm Doğrularım Yanlış,
Tüm Hayallerim Batık,
Sevgilerim Yıkık...
Bir Ağlayış Bekliyor Beni Artık,
Kocaman Bir Hasret...
Evet,
Onunla Bir Alıp Veremediğimiz Vardı,
Adı Aşktı..
Yokluğunda Öğrendim Ben Ağlamayı,
Duvarlarla Konuşmayı,
Durup Durup Kanamayı..
Sitemim Diyorum,
Ona Değil,
İmkansızlığa...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.