21 Nisan 2016 Perşembe

Sana Sevgilim Diyebiliyorsam Eğer!

Eskiden Derim Hep, 
Değişen Bir Şeyler Var Hayat Yenilenirken...
Aslında Her Günaydında Bir Şeylerimi Feda Etmişim...
Sevgilerim Neden Sorunlu Derdim, 
Ya da Neden Tıkanıyor İlla ki?
Anladım ki, İçtenliğimden Kayıp Vermişim...
Herkese Dağıtırken Kepçe, 
Kepçe Kendime Seçtiklerime Azaltmışım Güvenilmezlikle...
Oysa Eskiden Çok İçten ve İşin Güvensizlik Tarafını Düşünmeden Koşardım...
Şimdi Diyebiliyorsam Sana Sevgilim! Ki, Uzun Bir Aradan Sonra...
Anlarım ki, Ben Seni Çok Derinlerden Başlayarak Sevmişim... 
İçime Bıraktıkların Sadece Zevkten Arda Kalanlardan İbaret Değil... 
Sana Sevgilim Diyebiliyor İsem! Anla ki, Körlüğümde, Binlerce Kişiye de Dokunsam, Hiçbirinin Sen Olmadığını Anlarım...
Binlerce Dudak da Tatsam, Hiç Birinin Sen Olmadığını Bilirim...
Ki, Dudaklarım Senden Başkasına Açılmayacak Kadar Sıkıdır...
Dünya Üzerinde ki, Bütün Varsayımları Hiçe Sayarak Seni Kabullenmektir Sevdam...
Ve Sende Başlamaktır Eskiden Kalma Tek Bir Yardım Almadan...!
İşte, Sana Sevgilim Diyebiliyorsam, Her Şeyi Elimin Tersi İle Sıyırmışımdır!
Seni Doldurup, Doldurup Boşaltmışımdır ve Hiç Bıkmadan...
Kendimce, Binlerce Soru İşaretine Sokmuş ve Hepsini Yok Saymışımdır...
Sana Gelene Dek, Karşılaşılan Tüm Labirentleri Aşmışımdır...
Bugüne Dek Kaybettiklerimi Umursamadan Seninle Yenilenmişimdir...
Yok Olmanın Kahrını İlk Kez Sende Çekmiyorsam Bu Sevdamız’dan, Emin Oluşumdandır...
Cesaretim Kardelenlerden Daha Beterdir...
Ben Çığ’lara Dahi Yenilmeden Severim...
İnancım İse, Arılarınkinden Daha Kuvvetlidir... 
Onlar Ufacık Kanatlarının Bedenlerini Taşıyamayacağını Bile Bile Nasıl Uçabildiler İse, Ben Ölümsüzlüğü Bulacak Kadar Daha Çok İnandım Sana...
Sana Sevgilim Diyorsam Şimdi, Anla ki, Ben Ölümsüzlüğe Erdim Seninle...
Çünkü, Ben Beni Dünde Bıraktım.. Ben, Dün Öl’düm...
Seni Bu Günde Buldum ve Yeniden Doğdum Topraklarında...
Beni Kaybetme!
Nedeni! 
Ben Bu Yolları Bilmiyorum Sevgilim...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.