18 Nisan 2016 Pazartesi

Sevginin Getirdiği Mutlu Yarınlar Hep Seninle Olması Dileğiyle...

Ne Çok Yazdım Sana,
Ne Çok Yazdım Seni...
Ne Çok Yazdım Hislerimi, 
Kırgınlıklarımı,
Aşkımı...
Yazdıklarım, Durgun Bir Suyun Sessiz Çığlıkları, Yada Bir Sevgilinin Başını Sevdiğinin Göğsüne Dayamışçasına Yüreğine Fısıldadıklarıydı... 
Yazdım İşte...
Yüreğimin En Fakir Cümleleriyle, 
Yüreğimde Aşka Dair Kalmış Kırıntılarla, Seni Yazdım...
Yazdım İşte...
Geceyi Sana, 
Sızımı Sana Yazdım... 
Sana Koştum İklimler Boyu... 
Kendi İçimde, 
Bir Tek Kendi Yangın Acılarımla Seni Aradım Hayal Dünyamın Çizgi Ötelerinde...
Bir Başka Doğardı Güneş Seni Sevince Sabaha... 
Sen Kokardı Şehrimin Sokakları… 
Bulutlar Bazen Hüzün Yağdırdı Gözlerime,
Bazen İse Umut Doğdurudu Beyazlığı İle Yüreğime...
Ben Seni En Zor Zamanlarımda Sevdim… 
Seni Sevmeseydim İnan Daha Çok Acı Çekerdim… 
Seni Sevdiğim İçin Hiç Pişman Değilim...
Hala İçimdesin...
Hala Bana Bir Tek Sen Yetensin...
Belki de Geçmişime Sığamadığın İçin Bugün de Yaşantımdasın, 
Yani Yüreğimde… 
Artık Kimseye Güvenmeyecek Kadar Yorgun, 
Konuşmayacak Kadar Küskünüm...
Hayattan Bıkmış Yüreğim, 
Yazamayacak Kadar Yorulmuş Kalbim...
Sözcükler Sanki Yüreğimde Kelepçeli...
Sanki Bir Düğüm Var Boğazımda... 
İçimde Susmayan,
Durulmayan Bir Çığlıklar Var...
Farkımız Vardı Değil mi?
Ben Seni Yaşayıp Yazıyordum Mesela,
Sen Yazmıyordun, Çünkü Beni Yaşamıyordun...
Ben Eylülde Bile Temmuzu Yaşıyordum,
Sen Hep Üşüyordun Hisetmediğin İçin Sendeki Beni...
Biliyorum, Yarınlarda da Olacaksın, 
Ta Derinliklerimde...
Aslında Çok İsterdim Seninle Bin Gönül Dolusu Sevgiyle Dağların Doruğuna Çıkmak,
En Yükseğine...
Biliyorum,
Yıllar Sonra da Kalbim Senin İçin Yanıp Senin İçin Çarpacak...
Yine Geceleri Sabahlara Kadar Şiir Defterimin Sayfalarında Kaybolacağım...
Yine, 
Yeni,
Yeniden Aşk Şiirleri Yazmaya Başlayacağım...
Belki de Hasret Ateşiyle Yanıp, 
Senin İçin Geceler Boyu Ağlayacağım...
Ve Yine Yarınlar Olacak... 
Sensiz Geceler,
Sessiz Gündüzler Geçecek Ömrümden,
Ama Hepsi Birbirine Benzeyecek... 
Anılar da Yetmeyecek, 
Hayallerimle Avunmaya Çalışacağım... 
Çabalarım Sonuçsuz Kalacak, 
Ümitlerim Yetersiz, 
Sabahlarım Sensiz... 
Biliyorum, Zor Günler Geçireceğim...
Uykularımın İçinde Kabuslara Dolanıp,
Hiç Bilmediğim Korkularla Uyanacağım...  
Yüreğim; Yaralı Bir Kuşun Kanadından Daha Çok Kanayacak... 
Dalanıp Koyu Bir Karanlığa,
Süreceğim Ruhumu Karanlığın Ellerine...
Gizlice Ağlayıp, Gözyaşlarımı Kimse Görmesin Diye Usulca Bırakacağım Kirpiklerimden Yüreğime...
Koynumda Sıcaklığını Kaybetmesin Diye Kelimeler Saklayacağım... 
Ama Bil ki; Aşk İçin Yanmaya,
Senin Gibi Bir Adam İçin Aşk Çöllerinde Susuz Kalmaya,
Geceleri Hıçkıra Hıçkıra Ağlamaya Değer...
İçimde O Kadar Özelsin,
O Kadar Dokunulmazsın ki, Sana Dair Sessiz Çığlıklarımın Yankısı Hiç Bitmeyecek... 
Hiç Susmayacak... 
Hep Haykıracak...
Bağıracak... 

Gözlerin İlk Buluşması... 
İlk Heyecan...
Dudaklardan Dökülen İlk Sevgi Sözcükleri...
İlk Dokunuş... 
Ellerin İlk Buluşması... 
İlk Buse... 
İlk Ama Hep Özel Olan...
Sizde Hep İz Bırakan Güzel Anılar Olarak Kalacak  Yaşanmışlıklar... 
Sonsuzluğa Sürmesi Dileğiyle Atılan Adımlar... 
Umut Dolu,
Ve Sevginin Getirdiği Mutlu Yarınlar Hep Seninle Olması Dileğiyle...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.