14 Nisan 2016 Perşembe

Duygusal Hayaller Kurduğunda Gel...


Kalbinin Ritmini Bozsam da Bana Kızma Sakın,
Çünkü Seni Yazarken Bile Kendimi Unutuyorum...
Aşk Nedir Bilir misin? 
Ben Öğrendim,
Sen Öğrettin Bana...!
Ama Artık Yazdığım Bir Şiirden Düşler Biriktirip Hayallere Dalmak, 
Kendimi Terk Edip Gitme Vaktidir… 
En İyisi Susalım,
Kalbimize Çekilelim Bir Süre…
Bakarsın Bahar Gelir Bizimde Yüreklerimize…
Ama Bil ki; Sen, Bakışlarımda ki Gerçek,
Kalbime Doldurduğum Sevdam,
Karanlığını Üzerime Örttüğün Gecem,
Dudağından Öptüğüm Düşüm,
Aklımdan Çıkmayan Hayalimsin…
Sen, Adını Dilimden Düşüremediğim…
Sığınağım,
Sorularımın Cevabısın…
Sen, En Çok Sevdiğim,
En Çok Özlediğim,
Hiç Bir Mısrasını Değiştirmediğim,
Hiç Bir Harfine Dokunmadığım Şiirimsin…
Bil ki; Özlemlerime Boyun Eğmemekti Seni Sevmek…
Sensizlik Taşan Gecelerde Çatlamış Dudaklarıma Yağmurda Yeni Kıvılcımlar Ekmekti…
Gecelerce Yazdığım Mısralarda Paylaşmaktı Bendeki Seni…
Deli Özlemlerim Alıp Götürür Belki Beni Rüyamda Senin Yanına Diye Gözlerim Kapalı Aramaktı Seni…

Ne Zaman İstersen Yüreğim Sana Açık…
Kendini Çaresiz Bulduğunda,
Duygusal Hayaller Kurduğunda Gel…
Sakın Kulak Verme Gururuna…




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.