17 Nisan 2016 Pazar

Bilirim, Seversin Aniden ve İçten Gelen Öpmeleri...

Biliyorum Hüzün Basıyor Seni,
Üşüyorsun...
Kimse Öpmüyor Ruhunu Bu Yağmurlu Havalarda Biliyorum... 
Zaten Yanındakiler Bilmez Bunu,
Gerçi Bilseler de Isıtamazlar ki Ruhunu Ben Gibi... 
Yüreklerinde ki Ateşten Vereremezler ki Sen Isın Diye... 
Gel İşte; 
Yüreğimde Isın...
Göğsümde Mutlu Ol...
Sorma Bana Aşkın Anlamını,
Sadece Yasla Başını Göğsüme... 
Bak, Orada Tarifsizliğin Tarifi Var... 
Seni Sevmenin Sıcaklığı Var…
Bakma Öyle...!
Hadi Sarıl...
Duy Kalp Atışlarımı...
Hisset Senin İçin Yanan Bu Teni...  
Gözlerime Bak...! 
Gözlerimden Ruhumu ve Senin Yerini Gör... 
Gör İçimde Açtığın Güzelliği... 
Durma Yaklaş...! 
Ruhundan,
Çocukluğundan,
Baharından Öpeyim... 
Bir Tek Sen Ol...
Kollarımı Seni Sarmaktan Usandır... 
Öpeyim Seni...! 
Ruhun Canlansın... 
Sen Kokayım,
Biz Kokalım... 
Gel,
Sığın Kollarımın Arasına, 
Huzurum Ol... 
Bir Ben Öpeyim Seni, 
Bir Ben Yakayım Tenini...
Yalnızlığın Seni Yaktığı Yeter...! 
Biraz da Ben Yakayım Yüreğinin Közlerini... 
Habersiz Öpeyim, 
Çünkü Bilirim, Seversin Aniden ve İçten Gelen Öpmeleri...
En Güzel Hayalin Olayım, Dokunabildiğin... 
Güneşim Olayım, Yüreğini Isıtan...
Ayırma Ellerini Yüreğimden... 
Çünkü Sen Varsan Seviyor Bu Yürek...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.