18 Nisan 2016 Pazartesi

Nerdesin?!

Beni Yine, Beni Yeni Bir Güne Götürecek Saatleri Sayıyorum... 
Yarın Olsun,
Bir Gün Daha Bitsin,
Acım Diner Ümidiyle Tüketiyorum Dakikalarımı... 
Az Kaldı,
Yarın Olsun Biraz Diner Izdırabım Diyorum; 
Yarın Oluyor,
Yarınlar Geçiyor Aynı Ümitle, 
Ancak Acım Dinmiyor...! 
Doğsun Artık Güneş, 
Atayım Kendimi Sokaklara, 
Belki Sana Benzeyen Birini Görürüm, 
Ya da Kokunu Hissederim,
Ve Güneş Doğuyor, 
Atıyorum Kendimi Sokağa,
Deli Gibi Seni Arıyorum, 
Nerdesin? 
Çıldırmak Üzereyim, 
Nerdesin?!

_______________________________

Kaç Gündür Uykusuz Gözlerim...
Geceleri Uyumak Yerine Sana Uyuyorum...
Kendimi Sevmek Yerine Seni Seviyorum...
Bana "Beni Sevme" Diyorsun Ya?
Yok Böyle Bir Şey...!
Nasıl Olsun?
Nasıl Olsa Geçer Diyorsan,
Geçmez Bir Tanem, 
Vazgeçmez Yüreğim,
Sen Orda Durdukça Pes Etmez Yüreğim...
Unut Diyorsun Ya?
Yok,
Yapamam...!
Nasıl Unuturum Seni? 
Rüyalarımdasın...
İçimdesin...
Hayalimdesin...
Sen Her Yerdesin...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.