8 Ağustos 2023 Salı

Çok Teşekkür Ediyorum...

 Ben Bendeki Seni Sana Yazarken Hep Cüretkar,
Hep Cesaretliydim...
Çünkü Ben Seni Dolu Dolu,
Yüreğimce,
Yüreklice Sevdim...
Hiç Saklamadım Sana Olan Tutkumu... 
Gem Vurdurmadan Duygularıma, 
Seni Karşılıksız Yaşadım... 
Sana, 
Soluğuna Çok İstediğim İçin Yakın Olmayı, 
Ne Sana Uzak Kaldım, 
Ne de Kokundan, 
Dokunuşundan, 
Gülüşünden Vazgeçtim... 

Yok! 
Olamaz! 
Allah'tan Başka Hiç Kimse Bana Engel Olamaz! 
Yüreğindeki Adı Sen Olan Temel Taşını Yerinden Oynatamaz! 
Doğrularımı Yok Ederek, 
İnançlarımı Gömerek, 
Kalp Atışlarımı Sonlandıramaz! 

Sen Acılarımda... 
Kanayan Yaralarımda... 
Kanatlandırıp Uçuran Aşkımda... 
Sevgimin Sıcaklığında... 
Sen Yüreğimin Derin Dokunuşlarında... 

Adın Diyorum! 
Hep Aklımda... 
Hayalin Karşımda...  
Sesin Kulağımda... 
Tutkumla, 
Esaretimle, 
Cesaretimle, 
Damarlarımdaki Ateşle
Ruhumda Açan Yüzlerce Çiçekle, 
Sevdamın Sıcaklığı, 
Sevgimin Canlılığı, 
Aşkımın Gerçekliğiyle, 
Seninle Bir Bütün Olmaya, 
Gözlerim Kapalı, 
Seni Solumaya Varım! 
İmkansız  Olsan da,  
Ruhum Seninle Huzurda..
Bedenim Senle Sukütta... 
Hadi Sarıl Sevdalına, 
Belki Can Bulur Sıcağınla... 
_____________________

Bendeki Sen Gibi, 
Yıllar Değiştiremedi Benliğimi... 
Sıcaklığını Uzaktan Hissettirdiğin, 
Sevgi Arsızı Yüreğimi Beslediğin İçin, 
Çok Teşekkür Ediyorum... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.