18 Ağustos 2023 Cuma

Ben miydim Tek Derdin?!

 Bir Yanım Gururlu, 
Diğer Yanım Yüzsüz! 
Yanacağımı Bile Bile Ateşinin Etrafında, 
Aptal Kelebek Misali Kanat Çırptım Sürekli! 
Gece Gündüz Demeden, 
Işığında Dolaşıp Durdum! 
Aklımın Sözünü Değil, 
Kalbimin Sesini Duydum! 
Tüm Engelleri Yıkarak, 
Nefesimi Yanında Almaya Çalıştım! 
Bir Yanım Gündüz, 
Diğer Yanım Gece, 
Bir Yanım Yağmur, 
Diğer Yanım Fırtına, 
Bir Yanım Sen, 
Diğer Yanım Sensizlik Olsa da, 
Ne Seninle Olabildim, 
Ne Sensiz Kalabildim! 

Bu Sevda Artık Dipsiz Bir Çukur! 
Karanlık Bir Dehliz! 
Artık Yoruldum Sevipte Sevilmemekten, 
Sürekli Karşılık Beklemekten, 
Geceler Boyu Uykusuz Kalarak, 
Aşkın Ateşinde Bir Başıma Yanmaktan! 
Sürekli Seni Arayıp
Hiç Bir Yerde Bulamamaktan Yoruldum! 
Artık Gönlünü Kazanıp, 
Ömrüme Ömür Katmak, 
Vuslata Adım Atmak Değil Niyetim! 
Sahi, 
Bu muydu İstediğin?!  
Bitsin Diye Dualar Ettiğin? 
Sahi, 
Ben miydim Tek Derdin?! 
Bak Sonunda Bitmezlerimi Bitirdin! 
Tükenmezlerimi Tükettin!
Sevgimi Külfete Çevirdin! 
Sen Başka Gönülleri Yeşertirken, 
Ben Senin Kalbine Misafir Bile Olmamışım! 
Dert Etme! 
Bittiğimi Sende Başlayanlardan Anlıyor! 
Yüreğinin Kuytusunda Sığıntı Olduğumu Anlıyorum!

Bu Sevda Sınırlarını Çoktan Aşmış! 
Her Geçen Gün Biraz Daha Arşa Yanaşmış! 
Artık Sana Gelmek,
Onursuzluğun Zirvesidir! 
Hadi Geldim Diyelim, 
Ne Diyeceğim ki? 
Başkasına Ait Bir Kalbimi Senden Dileyeceğim?!
Benim Gücüm Buraya Kadar! 
Bundan Sonrası Gerçekten Nasip,
Kısmet, 
Kader... 

Bende ki Sevdanı Sakın Sorgulama! 
O Hala Dağların Korkusuzluğu,  
Irmakların İnleyişi, 
Gökkuşağının Renklerine Hükmedişi Gibi... 
İnan Bana Her Şeye Rağmen,
Tüm Acılara Değerdi... 
Kırıp Döksen de, 
Yakıp Yıksan da,
Senin Aklının Almadığı,
Benim Kalbimin Dayanmadığı Sevdam Bitmez...

Gönlümün En Büyük Derdi,
Sana Olan Hasretim... 
Yokluğunda Hep Acı Çekmiş,
Sonunda Kaybetmiş Olsam da,
Bu Aşkı Yaşamak Güzeldi...
Bana Artık; 
Dağıttıklarını Toplamak,
Kırdıklarını Onarmak Düşer... 
Bil ki Dargın Değilim Alevsiz, 
Dumansız, 
İçten İçe Yakışlarına... 
Canım Çok Acısa da Ses Çıkarmadan Dayanışlarıma... 
Dargın Değilim Sensiz Gelen Günlere,
Sensiz Geçip Giden Ömrüme... 
Ne Sevdiğime, 
Ne Sevilmediğime Pişman Değilim... 
Aramıza Duvarlar Örmeseydin, 
Düşman Gibi Görmeseydin, 
İnanın Beni Sevmemene Alışırdım...

Belki Unutum Der Unutamam, 
Kurtuldum Der Kurtulamam, 
Kendime Ne Dersem Diyeyim Kendimi Avutamam, 
Kalkmak İstediğimde Doğrulamam! 
Bir Avuç Toprak Üzerimi Örtünce; 
Ne Acım Kalır, 
Ne de Yaram! 

Son Söz:
Yakaladığın Bu Yüce Duyguyu Tatmak,
Ne Yazık ki Herkese Nasip Değil!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.