12 Ağustos 2023 Cumartesi

Bu Akşam Canım Sana Yazmak İstedi...

 Sesinin Çağlayanına Düştüğüm Adam! 
Eskiden Olduğu Gibi, 
Bu Akşamda Canım Sana Yazmak İstedi... 

Çok Mevsimler Geçti Sensiz, 
Çok Zaman Aktı Rüyalarımdan... 
Senden Sonra Baharı Bulmak, 
Umuda Tutunmak, 
Soluk Almak Hayli Zor Oldu... 
Adı Ayrılıktı Ya Her Şeyin? 
Seni Düşlemenin Dayanılmaz İklimlerinde, 
Sevgime Dur Diyebilmek İmkansızdı... 
Kokunu Duyumsamak İçin, 
Gittiğin Yerleri Geziyor,  
Baktığın Yerlere Bakarak, 
Hayallere Kapılıyorum... 

Yüreğimin Kalesi! 
Seni Sevmenin; 
Nefes Almak, 
Ağlamak, 
Özlemek Gibi Anlamı Var...  
Senden Önce Beni Parça Parça Edip, 
Onurumu, 
Gururumu, 
Sevgimi Yok Etmiştiler! 
Yitip Giden Umutlarımı, 
Yaşanamayan Bütün Hayallerimi,
Kelimelerimin Büyüsünü, 
Anlam Taşıyan Cümlelerimi, 
Benden Çalınan Masumluğumu Geri Aldım,   
Ruhumu Tamamen Bu Aşka Teslim Ettim... 
Özgürce, 
Korkulardan Uzak, 
Güvenerek, 
Sorgusuz Sualsiz Bağlandım... 

Beni Hayata Bağlayan Gülüşlerini, 
Ömrüme Ömür Katan Gözlerini, 
Beni Sana Hapseden Sesini Unutmadım... 
Hasretin; 
Dokunduğum, 
Kokladığım,
İçime Çektiğim Her Şeyde... 
Sen Ulaşılması İmkansız Bir Sevda Olsan Bile, 
Yasaklama Bana Gözlerimi Islatan Seni Seviyorum Cümlesini... 
Özleminden Sarhoş Olmayı,
Senli Cümleler Kurmayı Yasaklayarak, 
Sevdamın Başını Önüne Eğdirme! 
Vurgun Yemiş Sol Yanıma Zincir Vurarak, 
Asil Duygularımı Bağlayarak, 
Tanık Sıfatıyla Hüküm Giydirerek; 
Seni Özlememi, 
Geceler Boyu Sana Ağlamamı,  
Kokunu İçime Çeke Çeke Uyumamı Yasaklama! 
Yaşadığım Duygular,
O Kadar Masum ki,
Susarak Sorgulama Beni! 
Mahkum Etme Yokluğuna...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.