18 Ağustos 2023 Cuma

Bir Günü Daha Ziyan Ettik!

 Ah Ömrüm! 
O Bu Aşkın Sevileni, 
Biz Seveni! 
O Bu Aşkın Çaresi, 
Biz Çaresizliği! 
O Bu Aşkın Yakanı, 
Biz Yananı! 
Ne Bitmek Bildi, 
Ne de Söndü! 
İlaç Olsa İçilmedi, 
Merhem Olsa Sürülmedi! 
Yağmur Olup Islatmadı, 
Güneş Olup Isıtmadı! 
Öyle Bir Şey ki; 
Ne Var, 
Ne Yok! 
Öyle Bir Yerde ki; 
Ne Sahipleniliyor, 
Ne Bırakılabiliyor! 
Öyle Bir Yara ki; 
Ne İyileşiyor, 
Ne Kanıyor!
Öyle Bir Ateş ki; 
Ne Kül Olup Sönüyor, 
Ne Kor Olup Yakıyor! 
Yüreği Sanki Buz Dağı! 
Aylarca Adım Atsak, 
Yıllarca Çabalasak, 
Zirvesine Çıkmak Mümkün Değil! 

Pişman mıyız Ömrüm! 
Biliyorum,
Tek Bir Gün Bile Olmadık... 
Belki Yoktu Ama,
Biz Hiç Onsuz Kalmadık... 
Sen ve Ben, 
Yokluğunda Kim Bilir Kaç Mevsim Tükettik... 
Yüzünü Göremeden, 
Sesini Duymadan, 
Bir Günü Daha Ziyan Ettik! 
______________________________-

Aşka Düşmeden Sakın Beni Sorgulama!
O Duyguyu Yaşamadan Sakın Anlamaya Çalışma! 
Sakın Ama Sakın Uzaktan Ahkam Kesmeye Kalkışma! 
Aşka Düşersen Ancak Beni Anlarsın! 
Sevdalanırsan İşte O Zaman İçte İçe Yanarsın! 
Hele Bir de  Sevmişsen, 
Ne Kadar Sararsan Sar Yaralarını,  
Daha Fazla Kanarsın!  




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.