15 Temmuz 2015 Çarşamba

Yazmalıyım Sevgili, Çünkü...!

Yazmalıyım Sevgili...
Sen Duy Diye Değil; Beni Ölüme Sürükleyen Bu Aşkla Hayatla Savaşabilmek İçin Sana Yazmalıyım...
Çünkü Sensizlikte Yüreğimde Esen Arsız Fırtınalara Karşı Tek Sığınağım Senli Satırlar...
Bazen Sen Diye Bildiğim, Koynunda Ağladığım, Bazen de Senin Sıcak Yüreğin Diye Cümlelere Uzanıp Çığlık Çığlığa Bağırdığım...
Seni Sana Yazarken Klavyenin Her Tuşu Sanki 
Senin Ellerin Her Cümle, Her Satır Senin Yüreğin Kadar Sıcak...
Yazmalıyım Sevgili, Çünkü Senden Sonra Sadece Satırlarımla Yoldaş Oldum...
Seni Anlattım Onlara, Ben Anlattım Onlar Dinledi...
Şimdi Ne Olur Bana "Yazma" Deme Sevgili... 
Ne Olur Beni Anla...
İnan Bu Satırları Sen Geri Dön Diye, Gel Diye Yazmıyorum...
Ne Olur Anla Beni Sevgili... 
Yazmalıyım ve Yaşamalıyım...
Yüreğimi Karanlık Kuytylarında Saklamaktansa Seni Burada Ölümsüzleştireyim...
Ezelim Ol Yüreğimin Satırlarında...
Ebedim Ol Mutlulukları Vaat Edilmemiş Yarınlarımda..
Bırak Beni, Yazayım, Du'a Du'a Yazayım Seni...
Eğer Yazmasam, Eğer Satırların Koynuna Girmezsem Sensizlikte ki Fırtınaları, Yüreğimde Kanayan Çığlıkları Ancak Ölüm Susturabilir Sevgili... 

Hayatın Kuytu Köşelerinde Bekler Özleyen...
Yorgundur ve Tüketilmiş Bir Hayali Beklerken Yaşam Bir Özlem Olur, Belki de Umut...
Gözyaşları Anlamını Yitirir...
Geriye Kalan Başıboş Yalnızlığındır...
Sessiz Olur Duyguları, Gözlerinde Hüzün Olur...
Beklerken Sevgiliyi Dönüşü Olmayacağını Bilir...
Kanayan Yüreği Olur...
Geçmişi Gelecek, Geleceği Geçmiş Olur...

Bazen İnsan; Dokunmak İstiyor Resmine...
Duymak İstiyor Sesini Kokusunu...
Gözlerine Bakmak, Gözleriyle Anlatmak İstiyor Söyleyeceklerini...
Sarılmak İstiyor, Çocuk Gibi Sıkıcasına Sarılabilmek...
Paylaşmak İstiyor Gözlerinde ki Tebessümü ve Benzer Olan Her Şeyi...
Rüyada Olsa da Gerçek Olduğunu Düşünmek İstiyor...
Bazen insanın; Duyguları Düşünceleri Kilitleniyor...
Gözleri Hep O İçsel Yalnızlığa Dalıyor...
Unutamıyor İşte...
Unutamadığı Bir Yüz Değil,
Unutamadığı Sevmenin Doruk Noktasındayken Doruklarda Yalnız Kalışı Belki...
Unutamadığı Bir Şeyler Var Belli...
Ne Farkeder ki...!
Her Melodi Dokunuyor İşte..
Her Yağmur Damlası Hüzün Veriyor Gözlerine.. 
Unutamıyor İşte, Unutamıyor...

Geçmiş, Geriye Dönüp Hayıflandığım Kaybettiğim Vakte Yandığım Koca Bir Gerçek...
Gelecek, Hayallerimin Yansıtıldığı Boş Bir Perde Misali Önümde Duruyor ve Ben Onları Seyrederek Acı Çekiyorum...
Gün, Nasıl Aktığını Anlayamadığım, Tadına Varamadığım An...
Bu Gece Esen Rüzgar Bana Şunları Yaz Diyor Sanki...
Ayrılık İçin Akan Gözyaşlarıma Çarparken, Bana "Sevdiğinin Anlat" Diyor...
"Onsuz Geçen Sürgün Hayatını, Umutsuz Ser-Sefıl Akşamlarını, Nefes Almayı Bile Anlamsız Kılan Yokluğunu, Onsuz Üşüyen Ellerini, Üşüyen Şiirlerini, Kaybolmaya Yüz Tutmuş Hayallerini, Bir Mum Gibi Sensizce Eriyen Bedenini, Yok Oluşunu Yaz" Diyor...
"Yüzündeki Tebessümünü, Dudağında ki Sıcaklığı, Senin Onu Nasıl Sevdiğini Değil Onun Seni Neden Sevmediğini" Anlat Diyor...
Ve Son Olarak, "Seni Terk Ettiğinde Duyduğun Acıyı Gözyaşlarını Anlat" Diyor...

Yüreğimin Boş Olduğu, Avare Avare Dolaştığım Zamanlardayım... 
Aşk Var mıdır? Sorusunun Sorulduğu, Cevabının Bulunmadığı Zamanlarda... 
Yüreğe Söz Geçirilemeyen Zamanlarda... 
Bak Yine Akşam Oldu...
Hüzün Dolu Yürek Gözyaşlarıyla Geceyle Buluştu...
Hasretin Bedenime Özlemin Yüreğime Nakış Nakış İşledi...
Yine Akşam Oldu...
Seninle Dolduğum, Seninle Varolduğum, Baktığım Her Şeyde Seni Gördüğüm, Her Nefeste, Her Hecede Seni Yaşayıp, Seni Konuştuğum Bir Günüm Daha Geçti Tıpkı Önceki Dünlerim Gibi...
Seninle Dolacağım, Seninle Varolup, Seni Yaşayacağım ve Seni Düşünmekten Yorulacağım Bir Gecem Daha Başlıyor Tıpkı Sonraki Gecelerim Gibi... 
Gözlerim; Yağmurlar Yüklü Gökyüzünce...
Hangi Yanımdan Esecek Rüzgar Ne Yanıma Yıldırımlar Düşecek Belli Değil...
Yorulmuş Gecelerim Var Hiç Gelmeyen Uykularım...
Kalbime Sığmıyor Aklımdan Geçenler ve Düşündüğün Gibi Değil Hiç Bir Şey...
Sevdalar Hükümlü İçimde, Gözümde Değil Hiç Bir Ten...
Dilimde Ertelenmiş Sözlerim Gözlerimin Önünde Yüzün Var...
Zaman Yine Sevda Gücünde Zaman Yine İsyan Vaktinde...
Sabır Çektikçe Ufalanıyor Yüreğim
Yer Gök Arasında Eziliyorum...
Gecenin Fısıltıları Çığlık Çığlık Beynimde Yankılanırken Bir Darağacında Kendi Bedenimi Hissediyorum... 
Sonsuzluğa Uzanan Yolculukta Acılar İçinde, Mutsuzum... 
Kadere İsyan Edecek Oluyorum Karanlık Bunu Bastırıyor... 
Geceler Daha Bir Çekilmez Oluyor...
Sen Gittin Ya?
Aklım Sende Kaldı Sanırım...
Geceler Boyu Seni Düşünüyorum Sadece...
Anlam Veremiyorum Gidişine...
Şimdi Her Sokaktan Geçen Sana Benziyor...
Gözlerim Hep Nemli, Tutamıyorum Bir Türlü Kendimi...
Yanaklarımda Gidişinden Kalma Damla Damla Ayrılık İzleri...
Acıtmıyor Başkalarının Gidişi Seninki Kadar
Ben Sende Kaldım Sanırım, Kendimi Göremiyorum Aynalarda...
Ve Her Aklıma Düştüğünde Sanki Eksik Bir Yanım...
Çok Zaman Geçti Gittiğinden Beri...
Ben Seni Varmışsın Gibi Yaşamaya Çalışıyorum...
Belki Diyorum, Belki Demekten de Korkuyorum...
Ben Hala Seninle Yaşıyorum...
Bir Tek İşaret Bir Tek Söz İçin Bekliyorum Koşup Sende Soluklanmak İçin...
Sen Susuyorsun...

Bana Sorma Boşuna Seni Ne Kadar Çok Sevdiğimi...

Gözlerindeki, Gözlerime, Gök Mavisi Bakışlarıma, Ellerindeki, Ellerime, Kokunu Getiren Rüzgarlara, Geceleri Derdimi Anlattığım Gökyüzündeki Yıldızlara, Gördüğüm Rüyalara, Bitmeyen Kabuslarıma Sor...
Sor ki Söylesinler Sevdamı...
Sor ki Söylesinler Seni Ne Kadar Çok Sevdiğimi...

Yine Seni Yazdım İşte Sensizliğinde Kanarken Yüreğim...

Sevdiğim, Sevmediğim Ne Varsa Yığıldı Hayallerimin Üzerine...
Yalnızlığım Karanlığın Koynunda, Uyuyamıyorum Düşlerimin İçinde...
Ağlıyorum Ama Duyuramıyorum Sesimi Yüreğine...
Belki de İlk Defa Bu Denli Sessizliğin İçinde Hıçkırıyorum Sensizliğe...!
Tükeniyorum Harf Harf Cümle Cümle...

Sen Uzaklarda Olsan da Ben Gelirim Sana...

Bir Gece Yağmur Olur Rüyalarına Yağarım...
Alev Olur İçini Yakarım... 
Rüzgar Olur Eserim Akşamlarına... 
Ilık Bir Nefes Olur İçine Akarım...
Bir Kuş Olur Yüreğine Konarım... 

İsterdim...

Seninle Kıyı Boyunca Yürümek, Denizin Yüzünü Seyretmek İsterdim... 
Belki de Dayanamayıp Seni Öperdim... 
Seninle Beraber Gülüp Beraber Ağlamak İsterdim...

Uzaktan Seviyorum Seni Delice...
Seni Düşünüp Gizli Gizli Ağlasam da, Gözlerim Her Günde Seni Arasam da Kelepçeler Vurmayacağım Sevgi Dolu Sözlerime, Perdeleri İndirmeyeceğim Yaşlarla Kalan Gözlerime...
Aşkımı Deryalara Sığdıramasam da, Sana Tutsaklıktan Kurtulamasam da Kaderimmiş Deyip Alışmayacağım Sensizliğe...! 
Hayır...! 
Bu Sana Son Şiirim Olmayacak...
Yazacağım Her Gün Yeniden Her Gün Bir Öncekinden Fazla... 
Bir Gün Seni Anlatacağım Bir Gün Aşkımı... 
Kim Bilir Belkide Sonuncu Şiirimde Bulacağım En Sıcak Bakışını!.. 
Ancak Ölüm Yenebilecek Bu Sevda Masalını...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.