6 Temmuz 2015 Pazartesi

Sen Yazılamazsın Sevgili, Öpe Koklaya Saklanırsın...

Yine Zayii Olmuş Bir Gecenin İçerisindeyim... 
Ellerinden Başka Hiç Bir Şeye Dokunmak Gelmiyor İçimden...
Bir Avuç İçi Sıcaklığında Yaşamayı Umarken Duvarların Soğukluğu Düşüyor Üstüme... 
Canım Çıkmaya Çalışıyor Ben Tutmak İçin Çırpındıkça...

İşte Bir Gece Daha Başlıyor... 

Önümde Upuzun Yaşayacağım Bir Gecem Bir Karanlığım Var... 
Saatlerimin, Saniyelerimin İçinde Gezineceğin Damarımdaki Kanıma Kadar İşleyeceğin Bir Gecem Daha Başlıyor... 
Evet Artık Geceleri Uyuyamıyorum... 
Karanlıklar Başlar Başlamaz Başlıyor Kalbimin Ağlamaları...

Geceler Benim Gecelerim, Senin Gecelerin, Seni Yaşadığım Geceler... 

Bu Gecelerde de Çok Şey İstiyorum Bir Şeyler Yapabilmeyi, Mesela Seni Yazabilmeyi, Olmuyor...
Kalbim Seninle Öylesine Dolu ki Her Hareketim Sönük Kalıyor, Çaresizliğe Kapılıp Gidiyorum...
Saatlerce Oturup Seni Düşünüyorum ve Kalbimde Bastırmaya Çalıştığım Duygularıma Geceleri Yaşama Hakkı Veriyorum... 
Herkesten Gizlemeye Çalıştığım O Korları Geceleri Çıkartıyorum...
Gecelerden Saklamıyorum Hiç Bir Şeyi... 

Bir Varmışlarla Bir Yokmuşlarla Yol Alınan Duygular, İç Çekişler, Sancılar...

Sadece Bakıp İzliyorum Olanı Biteni...
Anlamaya Çalışmanın Derin Hazzı, Anlayamamanın Derin Sancısıyla İzliyorum...!
Belkide İzlediğimi Zannediyorum Bana Gösterilen Aynada... 
Neyi Nerede Aradığımı Bilmiyorum Bu Senaryoda...
Bakıyorum Sadece Gördüklerime, Duyduklarıma...
Acıtıyor Artık Zaman.... 
Ne Geçmek Biliyor Ne Tükenmek.... 
Hoş Zamanın Tükenmesini Beklemek Bir Aptallık Biliyorum Ama Yinede İstiyorum...
Artık Ne Geceleri Seviyorum Nede Gündüzleri... 
Gündüzlerin Aydınlığından Gecelerin Karanlığından Kaçıyorum... 
Şiirlerim Kopardı Hayatla Bağını... 
Bendeki Boşluğun Dolmadı Ne Yapsam... 
Tarihsizleşirken Günlerim, Saatlerim Durdu... 
Her Gün Birbirinin Kopyası Günlerim, Yani Bir Güz Mevsimi...
Boğazımda Düğümleniyor Artık Sözcüklerim... 
Kaç Söz İyi Gelebilir ki Sen Diye Büyüyen Yaralarıma?
Şimdi Kime ve Neden Yazdığımı Çok İyi Bilen Bir Kalem Olsa da Başucumda, Adıma Biçilmiş Bir Sessizlik Şimdi Varlığın...
Derin Çizgili Hüzünlerle Şekillenmiş Artık Yüzüm...
Ne Oluyor Bana Bende Bilmiyorum... 
Yaşamsal Olan Ne Varsa Vazgeçtim... 
Her Şeyden Soyutlanmak Mümkün Değil Biliyorum Ama Ben Yinede Deniyorum...
Artık Kendimden Bile Kaçar Oldum...
Aynalarla Aram Hiç İyi Olmadı Zaten, Yansımamdan Bile Nefret Ederken Bir Aynaya Nasıl Bakarım ki?
Bir Boşluktayım Sanki, Bir Fırtınada Yok Oluyor Bir Kasırgada Ordan Oraya Savruluyorum...
Sigaramın Ucunda Dumanda Külde Senden Yani aAteşten İbaret, Çekiyorum İçime İşliyorum Yüreğime Seni Sevgini... 
Her Çekişte İç Çekişlerimde Ortak Oluyor Bana 
Sevdan Bir Sigara Kadar Yakın Sigaramın Dumanı Kadar Uzak Bana... 
Külüyüm Sevdanın... 
Ateşinle Yanarken Dumanınla Kayboluyorum...
Sana Benzettiyorum Her Şeyi...
Akıp Giden Zamanı Verdiğin Acıları, Yağan Yağmur Damlalarını, Seni Unutmak İsterken Akıttığım Gözyaşlarımı, Yatamadığım Gecelerdeki Soğuk Ayazları, Haykırmak İstediklerimi, Herşeyimi; Herşeyimi Sana Benzetiyorum...
Bir Sandala Binmiş Gidiyorum... 
Rüzgar Ne Tarafa Taşır Bu Sevdayı Bilmiyorum... 
Daha Önce Hep Tersten Esen Rüzgar Bu Kez Benden Yana Döner mi Diye Düşününce Ne Zaman Benden Yana Olmuştu ki, Ne Zaman Kazanmıştı ki Benim Sevdam? 
Hep Karanlığın İçine Sürüklendim Ben Şimdi mi Çıkacak Yolum Aydınlıklara?
Ben Umutlarımı Çok Önce Tükettim...
Düşünüyorum Bir Gün Karşına Çıkarsan Zor Gelirdi İçimdeki Sana Seni Anlatmak...
Beni Bulamıyorum Çünkü İçinde Hiç Bir Seferinde... 
Hep Bir Köşesinden Katmak İstiyorum Hayatımı Hayatına... 
İliştirmeye Çalışıyorum Sevdamı Sevdanın İçine... 
Başaramıyorum... 
Yine de Tutunmaya Çalışıyorum Hayata Bir Ucundan... 
Ne Bulunduğum Yerden Kopabiliyorum Ne Sana Doğru Gelebiliyorum... 
Oysa Ne Hayallerim Var Benim... 
Sevdan Sevdam Olsun, Ben Sen Olayım Bir Yerinde Hayatın Senin Hayatın Benle Dolsun... 

Kaç Kere Yarım Kalır ki İnsan?!

Seni Her Gördüğümde Yarım Kaldım Ben...
Gözlerine Her Baktığımda Derin Kahverengi Bir Hüzün Çöktü İçime, Ne Zaman Konuşmaya Çalışsam Kelimelerim Yarım Kaldı, Ne Zaman Yüzüne Baksam İçim Acıdı...
Şiirler Boşa Yazılmaz Biliyorum, Çünkü Sana Yaklaşamıyorum, Dokunamıyorum. Anlatamıyorum...
Aramızda Bir Bağ Var Ben Biliyorum Sen Görmüyorsun...
Ben Seni Seviyorum...
Seni Sevmeye Hakkım Yok Bunu da Biliyorum...

Yenilgiler Yalnız Yaşanır Değilmi Sevgili? 

Ve Sen Onun İçin Yoksun...
Oysa Sensizliğin Hiç Bir Türüne Alışamadığımı Sana Karşı Nasıl Savunmasız Olduğumuda Bilirsin...
Ben Hep Sana, Her Defasında Sana Döndüm...
Zemherilerde Yere Düşürülmüş Çiğnenen Bir Çiçek Kadar Çaresizdim...
Kendimden Gittmeyi Çok Denedim Tanımlanmamış Yenilgilerimde Tek Bedel Sensizlikti Ama Ben Sensiz Yapamadım; Yaşayamadım...
İşte Bu Yüzden, Yalnızca Bu Yüzden Defalarca Sana Döndüm, Kendimle Döndüm Ama Sen Olmadın...
Kendimle Her Yeni Buluşmamda Biraz Daha Benimdin Ama Sen Her Zamankinden Daha Çok Yoktun...
Önce Bildiğim Bütün Yalanları, Sonrada Sayende Öğrendiklerimi Bir Bir Söyledim Kendime...! 
İnanırım Sandım, Olmadı, Olduramadım...! 
Bütün Yolları Denedim Bütün Keder Sınavlarına Girdim Ama Sınıfta Kaldım...! 

Sen Uzaklıklarda Kendini Arardın; Benim Yakınlıklarım İse Yalnızca Sanaydı ve Yanlış Kurulmuş Denklemlerde Çözüm Aramak Sana Yakışmazdı...

Öyle Dayanılmaz Yara ki Sensizlik Her Gün Kanıyor, Sarmak İçin Gözyaşlarım Bile Yetmiyor...

Beynim Sana Adapte Olmuş "Sen" Diyor Başka Birşey Demiyor...
Bu Benlik Sadece Senin İçin Yaşıyor, Ölse de Unutmaz Bu Ben Seni...
Çünkü Ebediyete Kadar Varlığını Koruyacak Olan ve Sana Esir Olmuş Bir Ruh'u Var...!. 
Biliyorum! 
Yüreğim Sen Diye Attıkça Kalemim Hep Seni Yazımaya ve Ben Hep Seni Özlemeye Devam Edeceğim... 
Ah Bir Bilsen Seni Ne Çok Sevdiğimi... 
Uzanıp Tutabilsem Ellerini, Yüreğim Yüreğine Kavuşsa... 
Sen İçime Çektiğim Nefesim, Aldığım Her Solukta Benimsin, Düşlerimde Yalnız Düşlerimdesin... 
Seni Uzaktan Sevmek te Güzel...
Bana Uzakken Sevgin Bu Kadar Güzel, Ya Benim Olsan?
O Zaman Bu Yürek Dayanır mı? 
Bu Kadar Büyük Sevgiyi Taşır mı? 
İçimden Bir Çığlık Kopuyor, Kimsenin Duymadığı Bir Çığlık... 
Seni Seviyorum Diyor Seni Seviyorum...! 
Hem de Hiç Kimsenin Sevmediği, Sevemeyeceği Kadar...! 
Canımda Can Kadar, Bir Gün Kara Toprak Olana Kadar...!

Duyamıyorsun Şu An Beni, Ne Hissettiklerimi Ne Düşündüklerimi...
Bilemeyeceksin de Belki…
Bilmeyeceksin, Öğrenemeyeceksin Sana Olan Hislerimi...
Sana Kavuşmak İçin Gün Sayarken Ben Belkide Sen Başkalarına Şiirler Yazıyor Olacaksın, Ona Belli Etmeden Hislerini Paylaşacaksın...

Umursama Beni ve Söylediklerimi...! 
Ben Böyleyim... 
Olur Olmadık Şeyleri Düşler, Olur Olmadık Düşlerimi İşlerim Kağıtlara...
Ama İzin Ver Sensizliği Sessizliğe Fısıldayayım Olur mu? 
Kimseye Duyurmadan Anlatayım... 
Benden Başkası Bilmesin Sana Hissettiklerimi... 
Bir Zamanlar Cenneti Gördüğün Gözlerinden Kaçış Yok Sevgili... 
Neresine Gidersen Git Dünyanın Yüreğimde Duvarlarında İsmin Yankılanır... 
Soğuk ve Asi Rüzgar; Düşlerimi Alır Götürür... 
Umutsuz, Çaresiz, Sessiz Bir Çığlık Olur Adın...
Bir Yağmurdun Önce Sıcağı Sonra Kendisi Gelen Sonra Bir Deli Rüzgar Olurdun İçimi Üşüten Gözlerimi Buğulaştıran...
Kalp Atışımdın Heyacandan Yerinde Duramayan...
Bir Özlemdin Yanımda Olmayınca Üşüdüğüm...
Ardıma Düşemeyen Her Nokta Boğazıma Vuruyor Düğümünü... 
Bazen Ölmek Gibi Kalıyorsun Nefeslerimin Ucunda Bazen Soluk Bir Tebessüm Oluyorsun Yanağımda... 
Çözülemeyen Denklemimsin Sen Benim...
Yüreğimin Tevbesi Ağlayışısın Umutlarımın... 
Sen Yazılamazsın Sevgili, Öpe Koklaya Saklanırsın...
 İçimde Saklı Kal Hep Sen... 
Her Aşk Düşte Güzelmiş.. 
Ve Medet Umarken Anladım...!
Alevler Arasında Tutuşan Hiç Sönmezmiş...
Gece Yarısı Suskunluğuyla; Uykusuzum...
Anla ve Bağışla...! 
Ben Seni Özlüyorum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.