22 Temmuz 2015 Çarşamba

Sen Eski Bir Hikaye Hiç Olmayacaksın Bende...

Bazen  Satırlar Dolusu Kelimeler Cümlelerin Anlamını Yüklenir, Söylenemeyenleri Dile Getirir... 
Bazen de Derinlerde Bir Yerlerde Yakar, Can Acıtır...
An Gelir Hasretin Dilsiz Kardeşi Sevdanın Kor Ateşi Olur... 
Büyür ve Büyüdükçe Derinleşir Sineyi Dağlayan Hançer Olur... 
Çoğu Zaman  Sensizliğin Diğer Adı, Yokluğunda ki Hüznün Resmi, Özleminle Yanan Yüreğin Arşı Yırtan Çığlığı Olur...
Sözcüklerin Arasında Sıkışan Çığlık Gibi Bazen Anlatamazsın Anlatmak İstediklerini... 
Dilinde Zihninde Dolaşır Durur Kelimeler Çığlık Çığlık...
Oysa Sözü Söyleyeceğin Kişiye Sarılmak İstersin... 
Bakışlarında Gülüşlerinde Samimiyetsizliğin Karanlık Gölgeleri Gezinir ve Ona Sevdiğini Söyleyemezsin...
Hayallerde Gezinmeden Direkt Hayal Ettiğini Anında Yaşamak İstersin Ama Yaşayamazsın... 

Keşke Duygularımı Anlatabilseydim Sana, İçimi Dökebilseydim...

Keşke Bana Karşına Geçip Konuşma Fırsatı Verseydin, Anlatabilseydim Her Şeyi...
Ellerini Ellerimde, Yüreğini Yüreğimde Hissedebilseydim Keşke...

Nedenlerle Boğuşmaktan Kurtulamadım Hala...

İçinde Sen Olan Her Cümlede Durup Düşünüyorum Defalarca...
İçinde Gözükmediğin Cümlelerde Bile Gizli Özne Olarak Arıyorum Seni...
Nasıl Anlatsam Sana İçimdekileri? 
Bir Şarkının Notalarına Saklayıp Bir Şiirin Dizelerine Serpiştirdiklerimi... 
Her Gün Seninle Uyuyup Seninle Uyandığımı...
Hayatımdaki Zincirlerimi Senin İçin Kopardığımı...
Seni Gönlümün Aşk Odasına Yerleştiğimi... 
Susturamıyorum Gözlerimi, Anlamıyor Çaresizliği Dilim... 
İçimden Hoyratça Sevdiğini ve Özlediğini Haykıran Kalbim İsyan Ettiriyor Sensizliğe... 
Arıyorum Seni, Bulamadıkça Birikiyor İçimde Özlemin... 
Sen Bilmesen de Çığlık Çığlık Benliğim...
Sonsuzluğundayım Kaybolan Zamanın... 
Yorgunluğundayım...

Sevmek Seni Bir Leyla Düşlemesiyle...

Çöl Kadar Sıcak Bir Kalple...
Sevmek Seni...
Uğrunda Her Şeyini Feda Edecek Kadar...
Ruhunu Sana Teslim Edecek Kadar...
Dikenli Yollara, Sarp Yokuşlara Aldırmayacak Kadar...
Aşk Yaşanacaksa Eğer Seni Yaşamalı İnsan...
Seni Bilmeli, Seni Yazmalı...
Ne Güzel Şey Seni Mısralarıma Yazmak... 
Sessiz Adımlarımla Gönlüne Akmak... 
Usulca Yüreğinde Yatmak... 
Aşk'a Dair Dizelerimin Mısrası, Ben Şiirlerimi Sana Adamışım...
Sözler Bana Ait Olabilir Ama İçeriği Sensin Konusu Sen Sevdası Sen...
Hissetmeli Yüreğin Senli Düşlerde Seni Sensiz Yaşadığımı...
Yüreğimin Yüreğini Çağırdığını... 
Gelemesem de Adımlarımın Sana Doğru Koştuğunu...
Dudaklarımın Adını Fısıldadığını...
Aslında Sende Biliyorsun Yüreğimin Sana Seslendiğini, Seni Özlediğini, Bütün Çıkmazların Sende Bittiğini...
Biliyorsun Uzaklarda Seni Düşlediğimi...
Yürüdüğün Her Adım Benim, İçine Çektiğin Her Nefes Ben, Sana Değen Her Gözde Gülümseyen de Ben...

Sevgi Yoksunluğumdaki Suçum, Kalbimin Derinliklerindeki Sırrım, Ben Sadece ve Sadece Seni İstedim... 

Seni İstemeyi Öğrettim Kendime Seni Ezberlettim Yürek Kalemime... 
Can Dedim, Canımsın Dedim Sevdiğimi Söyledim Hiç Sakınmadan... 
Baktığım Seni Değil Sende Gördüğüm Seni İstedim... 
Ben Sadece ve Sadece Sende Olan Beni, Bende Olan Seni İstedim...
Yoruldum Sanma Hayallerden... 
Yoruldum Sanma Seni Beklemekten... 
Hiç Bıkmadım Seni Düşünmekten...
Hiç Bıkmadım Sevmekten Sevgimi Söylemekten...
Dirensen de Her Seferinde Bir Başka Şekilde Sevdim Seni...
Engel Olamadı Mesafeler Kokunun Kokumla Tanışmasına...
Koşup Gelmek İstiyorum Sana Hayatın En Kuytu Köşesinden, Ama Prangalar Var İmkansızlıklar Var Her Bir Yanımda...
Biliyorum, Dokunacak Bir Gece Vakti Yüreğinin Çıkmazlarına Dudaklarım...
Bir Sabah Vaktinde Gözlerine Işık Olup Yüreğinde Yanacağım Hasret Vurgunuyla...
Bir Kere, Bir Kere Daha Sarılsam Sana Yeniden Duysam Nefesini, Ellerim Kalsa, Bir Kere Daha Kalsa Avuçlarında ve Kokunu Duysam Biliyorum Bitecek İçimdeki Bu Karanlıklar...
Bitecek Bu Sessiz Ağlayışlar...
Bir Kere Daha Ellerim Dokunsa Ellerine Biliyorum Sevda Şarkıları Dökülecek Dudaklarımdan...
Sen Dönene Kadar Sükunete Gebe Yüreğim Hüzünlere Esir Gözlerim Ama Ağlamayacağım...
Geleceğin O Güne Saklayacağım Gözyaşlarımı...
Geldiğin Gün O, Dönüşünü Yaşadığım O Gün Sevinç Gözyaşlarım Akacak Ben Sarıldıkca Boynuna...
Gözyaşlarımla Yıkanacak Bütün Ayrılıklar Bütün Acılar...

Kaldır Artık Başımı Bulutların Arasına... 

Gözyaşlarımdan Öp Sağanak Yağmurlarda...
Geceye Dönüşmüş Gözlerimin Gündüz Düşleri Ol...
Ben Suskularının Rüzgarında Üşürken; Varlığımı Dünlere Bırakıp Başka Nefeslerde Isınma Sakın...
İzin Ver; Gözlerinin Derinlerinde, Sevdamın Yeminleriyle Yeniden Doğayım Hayata...
Yağmurun Gözyaşıma Karıştığınca Seviyorum Seni Rüzgarın Yüzüme Çarptığınca Özlüyorum...
Gözlerim Hep Yollarda Yüreğim Hep Seninle...
Özlemlerime, Korkularıma Hayat Vermeni, Sıcacık Kollarınla Sarmanı İstiyorum...
Yüreğinde; Kendimi Bulduğum, Ruhuyla Bir Bütün Olduğum, Bir Tek Seni Biliyorum...
Gelmeyeceğini Bile Bile Büyük Bir Umutla Seni Bekliyorum...
Adının Harflerinden Yere Düşen Gölgene Kadar Seviyorum Seni...

Herkes Sevdiğiyle Beraberken Ben Seni Sensizlikle Ben Seni Sensiz Yaşadım...

Özleminle ve Sensizlikle Olan Bu Savaşta Her Gün Biraz Daha Kayıp Verdi Yüreğim Biraz Daha Yok Oldu Bedenim... 
Hep Seninle Olmayı İstedim Hep Yanımda Olmanı İstedim Ama Hep Sensiz Oldu Yüreğim ve Gözyaşı Döktü Gözlerim... 
Anlamı Olmadı Yaşadığım Günlerin Önemi Yoktu Aldığım Nefesin Çünkü Sensizliği Soluyordu Yüreğim... 
Aklının Sınırlarında, Teninin Kuytularında Bıraktın Beni... 
Tenimde Ellerin Yüreğimde Özlemin Kaldı... 
Sen Sevdamın Rengi, Aşkına Doyamadığım Sevgili... 
Biz Zıt Kutuplar Gibi Çektik Birbirimizi...
Sevgili Olamazdık Ama Ayrılamazdıkda...
Birbirimizle Olamazdık Ama Başkasıyla da Yapamazdık...
Her Şeye Rağmen Seviyorum Seni Deliler Gibi...
Senin Sevgin Kalbimde Yaşadığı Sürece Her Gün Yeniden Doğuyor Aşkım...
Gün Doğdukça Dahada Büyüyor Sana Olan Hislerim... 
Güneşin Her Batışında Sana Hasret Her Doğuşunda Yine Sana Hasretim... 
Özlüyorum Ben Seni...
Sen Yoksun Ya, Sanki Yıllar Çalınıyor Ömrümden... 
Her Şarkıda Sen, Her Şiirde Sen...
Sen Benim Gözlerim, Ellerim, Sen Benim Sesim, Aldığım Her Nefesim... 
Sen Benim Tek Varlığım, Her Şeyim... 
Her Gün Doğan Güneşim...
Sevdim, Seviyorum... 
Yarınların Bitmediği Gibi Sana Olan Sevgimde Asla Bitmeyecek... 
Sen Tatlı Yasaklarla Hayatımın Tam Ortasındasın...
İç Çektikçe Büyüyen Bir Aşk Yarası, Özledikçe Büyüyen Sevdamsın... 

Umut Dolu Bir Yürekle Bekledim Yıllarca Seni Gözüm Yollarda... 
Gelecek Dedim Hep, Bir Gün Sevecek Dedim...
Kapım Çalınacak Ansızın, Gülümseyen Gözleriyle Bakacak Gözlerimin Taa İçine ve tüm Sıcaklığıyla Isıtacak Yıllardır Üşüyen Yüreğimi.. 
Unutturacak Gönlüme Yılların Özlemini... 
Nice Baharlar Geldi Geçti Ben Farkına Varamadan.. 
Zaman Akıp Gittikçe Avuçlarımdan Gözlerim Yorgun Düştü Ufka Bakmaktan... 
Hayallerimi Yolcu Ettim Bir Bir Gönül Kapımdan... 
Tükeniyor Artık Sana Ayırdığım Sayfalar...
Her Şey Engel Sevdama Her Şey Çıkmaz Bu Aşkta...
Artık Sana Gelemeyeceğim Kadar Uzakta Gerçekten İmkansız Dediğim Aşksın...
Seni Sana Anlatmak Zordu, Seni Sevmeyi ve Özlemeyi Kendime Unutturmakta...
Adının Harflerinden Yere Düşen Gölgene Kadar Seviyorum Seni...
Seni Sevmek Sonsuzluk, İmkansızlık İse Sende Duru Bir Mutluluk...
Seni Sevdiğimi Bilmen Yeter Bu Aşkta...
Ruhumda Olduğunu Bil Yeter Bana...

Beni Sevme, Benim Ömrümde Sana Yer Yok Demiştin Ya?

Biliyorum Artık Beni Duymadığını, Görmediğini, Görmek İstemediğini Biliyorum...!
Allah Şahidimdir Ben Tüm Yüreğimle Sevdim ve Aşkım İçin Yani Senin İçin Her Şeyimi Feda Ediyorum...
Hasretin Yakarken Beni Tutku İle Sana Kavuşmayı Beklerken, Beni Yaşama Bağlayan Tek Sebebimken, Sevgine Bu Kadar Muhtaçken Eğerki Bunaltmışsam Seni Üzerine Üzerine Gelmem...
"İyiyim!" Der Tek Kelime Etmem...

Son İsteğin Nedir Diye Sorarsan Eğer, Konuş Benimle, İçini Dök Gözlerime...

Temize Çekilmiş İki Yeni Hayat Olalım Birbirimizde... 
Ellerin Değsin Ruhumun Ellerine...
Sıcaklığınla Uyuyayım, Kalp Atışlarını Göğsümde Yaşayayım, Ağlamayayım Doyasıya Kollarında, Gözyaşlarımı Sevda Yapıp Akıtayım Avuçlarına...

Hüzünlü Bir Sitemdir Sana Bu Gün Yazdıklarım...

Kızgın Olduğumu Dargın Olduğumu Sanma... 
Hele Artık Başkasına Ait Olduğun İçin Mutlu Olduğumu Hiç Sanma...
Eskiden Seni Özlediğimde Yüreğimde Arardım, Çünkü Ordaydın... 
Elimi Yüreğime Koyduğum Gibi Bulurdum Seni... 
Ama Bir Gün Arayıp ta Bulamayacağımı Hiç Düşünmemiştim... 
Şimdi Elimi Yüreğime Koysam Bile Seni Bıraktığım Yerde Bulamıyorum...
Demekki Gönül Misafirimi İyi Ağırlamamışım Demekki İstediği Gibi Sahiplenmemişim...
Şimdi Ya Hüzünlü Yağan Yağmurlarda Çalan Ayrılık Şarkılarında Yada Sana Döktüğüm Gözyaşlarımda Buluyorum Seni... 
Ve Şimdi Sen Söyle Bana...
Ben Bu Haldeyken, Bendeki Aşkın Beni Bu Kadar Yıpratmışken Seni Yüreğimin Hangi Köşesine Koymamı İstersin? 
Helede Sen Başkasına Yar Olmuşken, Sana Başkası Dokunurken, Benimle Paylaşacağın Hayatı Başkasıyla Paylaşırken Ben Ne Yapabilirim Söyle?
Oysa Ben Seni; Gökkuşağının En Güzel Rengi Olarak Görüyordum, Sen Yoksan Gökkuşağını Hiçe Sayıyordum...
Ben Seni; Hiç Durmadan Yağan Yağmur Tanelerinde Özleyip Rüzgarların En Şiddetlisinde Buluyordum...
Ben Seni; Senin de Bildiğin ve Sadece Senin İçin Zamanı Durdurabildiğim Duygularımla Seviyordum...
İsmini Yazarken Kalbimin Kıyısına Büyülü Kelimeler Fısıldardı Yürek Kalemim Kulağına...
Yürümeye Çalışan Masum Bir Bebek Gibi Her Adım Atışımda Muhtaçtım Sana... 
Boş Ver Sevgili...!
Bir Yalanı Yaşamışım Ben Senle... 
Bakma Bana Öyle...!
Umudum Yok Artık Yarınlardan... 
Sabahım Yok, Günüm Yok, Düşüm Yok, Adın Yok, İzin Yok, Sesin Yok...
Bir Tek Ben Varım Bana Bıraktığın O Kimsesiz Karanlıklarda...
Artık Ne Mutlu Kapılar Bana Açılacak Ne de Bahçemde Mutluluk Çiçekleri Açacak...
Gurbet Kuşu Gibi Şiirlerimin Mısraları Gecelerin Karanlığını Yırtacak... 
Feryadım Kalbimin Duvarlarında Kaybolacak...
Saklasam da Avucumda Sevda Kırıntılarımı, Bir Umut Beslesem de Hayallerimde, Ellerin Başka Ellerin Gözlerin Başka Gözlerin Hapsinde...
Sana Kızdığımı Sanma Hele Nefret Ettiğimi Hiç Sanma... 
Bu Hüzünlü Bir Günde Bir Gönlü Yaralının Sana Yazdığı Hüzünlü Bir Şiirdir Sadece...

Ben Seni Bekleyeceğim İnan Bana...

Belki Kırılacağım Sana,  Belki Ruhum Titreyecek, Üşüyeceğim Mavi Akşamlarda... 
Sarılmak İsteyeceğim Sevdana... 
Sığınmak İsteyeceğim Kalbinin Köşesine de Olsa... 
Ben Seni Bekleyeceğim... 
Hangi Sonsuzluk Uçurumunda Bilemem Ama Ben Yine Ben Hep Seni Bekleyeceğim...
Çünkü Sen Aşk Aşk Beklediğim, Sevda Sevda Kokladığım, Rüya Rüya Dolaştığım, Ümidim, Işığım, Hiç Bir Zaman Batmayacak Güneşim'sin Benim...
Sen Eski Bir Hikaye Hiç Olmayacaksın Bende...
Uzaklığın Bahane...
İçimdesin... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.