11 Temmuz 2015 Cumartesi

Tutsak Bir Sevda Mahkumu Yüreğim...


Sessiz Ağlayanları Vardır Hasretlerin... 

Hüzün Sessiz Sessiz Yaşanır Ömürlerinde... 
Gözleri Çağlayan Pınarlara Dönüşür...
Gönlünde ki Aşkın Baharlarını Yaşarken Ansızın Gelen Ayrılıkların Senfonisiyle Yüreğine Ayrılığın Hüzünlü Acıları Yağarken Gönül Yıkılmış Viranedir...
Yaptıklarını Düşünür, Çektirdiklerini..
Bir Sonuca Varamaz...
Bir Şarkı Açar, Açar Ama Duyamaz...
O An Yarası Kanar, Sıcaklığını Anlayamaz...
İçini Sorgulasada Cevaba Varamaz...
Gözkapakları Kapanmaya Yaklaşmıştır...
Dünyası Karartılmıştır...
Tüm Kapılar Üzerine Kapatılmıştır...
Yüreğinde Kalan Hep Aynı Duygudur, Hüzün... 
Sevmiştir, O Beraberliğe Değer Vermiştir... 
Biten Aşkında, Biten Ömründe Yanaklarına Dökülen Gözyaşları Hep Kendisi İçindir...
Işığı Kapatır...
Kimse Yoktur Yanında Ama O Yine de Gizli Gizli Ağlar...
Kimseyi Mutlu Edemediği Yetmezmiş Gibi Bir de Kendini Perişan Eder...
Işığı Açar...
Yine Ağlar...
Bu Defa Hıçkıra Hıçkıra...
Sonra Yazar İşte...
Sadece Yazar...
Belki Uyumak İçin Belki de, Her Neyse...!

Yine Elim Değdi Kaleme...

Yüreğim Seni Düşündü Yine...
Gecenin Karanlık Saatinde Umutsuzluk Dökülüyor Çayıma... 
Biraz "Sen" Yayılıyor Sigaramın Dumanıyla... 
"Sus Be Kalemim, Sus...!
Aylardır Yazarsın Günlerdir Sızlarsın...
Gönülden Geçenleri, Dilden Düşenleri İnci İnci Dizdinde Ne Geçti Eline?
Sus Be Kalemim Sus...!
Boşa Tüketme Ömrünü, Boşa Ağlatma Gönlümü...
Yazma Kalem, Yazma, Dökme İçimi Hal Bilmezlere...!
Bilmiyorsun, Sen Yazdıkça Ben Azalıyorum...
Sen Yazdıkça Ben Ölüyorum...
Eceline Susama Kalem...! 
Kırarım!" Desem de Yine Sen Düşüyorsun Satırlarıma... 
Yazdığım Cümleler Hece Hece‚ Harf Harf Seni Anlatıyor, Bitip Tükenmiyorsun... 
Ne Zaman Sana Bir Şey Yazmayacağım Desem Sen Dökülüyorsun Kalemimden...
Susturmaya Çalışıyorum Ama Susturmaya Çalıştıkça O Haykırıyor... 
Kaleme ve Satırlara Sarılıyorum İçimdekileri Haykırmaya Başlıyorum... 
Bazen  Yağmur Olup Damla Damla Düşüyorsun Satırlarıma...
Birikiyorsun Yavaş Yavaş... 
Sonra Sel Sonrası Tufan...
O Kadar Büyüdün ki İçi de Taşıyorsun Artık Benden... 
Başa Çıkamıyorum İçimdekilerle... 
O Zaman Satırlarıma Yine Sen Düşüyorsun... 
Ben Sana Düşüyorum ve Yine Seni Yazıyorum...
Sokak Lambalarının Altına Sensizliği Dokuyup Yalnızlığımı Döküyorum Gözlerimden... 
Gözlerin Gökyüzüne Düşürüyor Beni... 
Gülüşün Uzatıyor Ömrümü...
Saniyeler Zamanımı Çalıyor Benden...
Her Geçen Gün İçin Saçıma Beyaz Bir Tel Ekliyorum... 
Gece Bana Çöl Yüzüme Vuran Rüzgar Mevsimlerime Sensizlik Aşılıyor...
Hayalini Sevip, Düşlerimle Dost Oluyorum Sensizken... 
Gözyaşım Zehir Olup Akarken Yüreğime Seni Düşünüp, Ağlıyorum, Kader Deyip Kendi Kendime... 
Yok Oluşunu Seyrediyorum Büyük Bir Sevdanın... 
Giden Bulutken Sen, Bulutundan Akan Yağmurun Oluyorum... 
Uzaklarda Umutken Gözlerin, Düşlere Dalarım Yeniden... 
Ağlıyorum Kendime, Sensizliğime... 
Zamansız ve Tutsak Bir Sevda Mahkumu Yüreğim...
Yalnızlığı Adım Adım Nefes Nefes Yaşarken, Sensizliği Gözyaşlarımda Saklı Tutarken Feryadıma Hasrete Vuran Kaderin İçindeyim...
Yüreğimde Can Olan Aşkı Beslerken Sensizlikte Yanan Ateşin Közü Gibi Sıcakken Yüreğime Anlatamadığım Yalnızlıktayım...
Yine Ruhuma Yağmurlar Yağıyor, Gözlerimdeki Çiçekler Islak...
Adını Fısıldayan Bir Sessizlik Var Ruhumda...
İçim Acıyor, Konuşamıyorum Çaresizce...
İnce Bir Hüzün Var Sessizliğimde...
Sessizce Damlıyorum Hasretin Kıyılarına...
Akıyorum Dinmeyen Acılara...
Sessizce Yürüyorum Hayalin Gecesine...
Sessizce Yüzüyorum Yüreğinin En Derin Yerine...
Uzun, Sonsuz Gecelerde Kayboluyor Rüyalarım...
Gölgesi Kalıyor İçimde Yıldızların...
Islak, Karanlık, Yalnız Bir Hayalde Damlıyorsun Gözlerimin Mavisinden Yüreğime...
Duygularım Karanlık, Duygularım Sensiz...!
Haykırıyorum, Sesi Çıkmıyor Yüreğimin...
Geceler Aysız ve Bir Ezgi Savruluyor Dudaklarından Gecelerin... 
Hüznümün Saçlarından Kimsesizliğim Damlıyor... 
Yine Gecenin Bir Yarısı ve Ben Yine Seni Yaşıyorum...
Seni Yaşadıkça Duygu Denizinde Kayboluyorum...
Bilmiyorum ki Nasıl Anlatsam Seni?
Sözlerini, Yüreğini , Kalbinin, Bana Verdiklerini...
Evet Benden Uzaktasın Ama Düşlerimin, Hislerimin Tamamındasın...
Bekliyorum Ümitsizce Doğacak Yeni Güneşi, Belki Yankılanacak Bir Telefon Sesini...
Bir Hayal Diye Düşünüyorum Yaşadığım Bu Düş Perdesini...
Son Sigaramı da Yakıyorum Boş Kalan Pakete Bakarak...
Defalarca Okuyorum Yazdıklarımı,Yüreğim Söylüyor Yazacaklarımı...
Seni Anlatamıyorum Bir Türlü, Anlatılamıyorsun...
Sığmıyorsun Sayfalara Yüreğime Sığmadığın Gibi...
İçimden Senin Adına  Şiir Yazmak Geliyor...
Başlayıpta Yazdığım Her Kelimeyi Karalıyorum...
Bir Duygu Hissediyorum...
Gözlerimi Kapatıp Senin Sonsuz Sevdanın Derinliklerine Dalıyorum...
Öylesine Bende Varoldun ki Kelimelerle Anlatamadım...
İçimde Tüketemdim...
Yüreğime Sığmadın, Seni Başkalarıyla Paylaşamadım...
Seni Sevmek İstememden Değil, Aşık Olayım Diye Hiç Değil, Tutkulu Bir Sevdayla Sevdim Seni...
Bağlandım Ben Sana...
Gözlerim Senden Başkasına Kör, Yüreğim Senden Başkasını Kapalı...
Başka Sesler Yıpratıyor Beni...
Seni Bir Ömür Severek Yaşarım ve Şikayet Etmem Seni Severek Yaşamaktan...
Senden Başka Sevilecek , Uğruna Her Şey Yapılabilecek Biri Yok...
Bir Hayal Gibi Dolaştın Hayatıma...
Bir Yudumda Doğmak, Bir Sevgide Ölmek, Gecelerinde Bir Gölge Olmak, Sonsuza Doğru Akıp Gitmek, Aynı Bedende İki Gönül Olmak İstedim...
Bir Kere Gördüm, Bir Kere Sevdim, Bin Kez İstedim...
Aynı Şarkıda İki Gönül Olmak İstedim...
Her Sözüm Her Kelimem Her Cümlem Seni Anlatmak İstedi...
Aşk Böyle Bir Şey İşte...
Seni Sevmekle Seni Özlemek Arası...
Seni Düşünmekle Seni Yaşamak Arası...
Aşk Böyle Bir Şey İşte...
Beni Yok Sayan Seni Yaşayan ve Her Şeyi Sen Yapan...
Bu Yüzden Suskunluğum...
Bu Yüzden Yaşarken Nefes Almayışım...
Bilemezsin, Anlayamaz, Hissedemezsin...
Ne Yaparsan Yap Bendeki Seni Çözemezsin...

Ben Senin Adınla Öğrendim Okumayı...
Senin Sesinle Bozdum Sessizlik Orucumu...
Senin Sevginle Anladım Aşkın Büyüklüğünü...
Senin Kokunla Uyandım Kaybolan Gecelerimin Sabahlarına...
Sana Elveda Demeyeceğim...!
Veda Etmeyeceğim Sana ve Senden Kalanlara...
Gidiyorum Demeyeceğim...!
Çünkü Bedenim Gitse de Yüreğim Seninle Sevgili...
Üşümüşlüğüm Tuttu Bir Kez; Bir de Yalnızlığım...
Kıskançlığım, Seni Sevmişliğim Tuttu Bir Kez; Bir de Hırçınlığım...
Bu Nasıl Rüzgar ki Anlatıyor Seni Bana, Hiç Konuşmadan...
Sessizlikte Kaç Mısra Dökerim Kaldırımlara Kaç Gözyaşı Saklarım Daha?
Bak...!
Sensiz Bastığım Yerlerde Çiçekler Açmıyor...
Mevsimlerdir Uzaklarımdasın Sanki...
Susmaların Acı Tadı Takılı Dudaklarıma...
Hüzün İşgalim Altında Tanıdığın Her Yanım...
Nerden Baksan Yalnızım...
Nerden Baksan Yarımım...
Nerden Bakarsan Bak Sensizim...
Haydi Konuş...!
Haydi Dokun Bana...!
Bak Yine Sokuldun Yalnızlığıma...
Nefesini Kestin Sensizliğimin...
Neredesin Diye Sorma...!
Senin İçin Devirdiğim Her Cümlelerin Altında, Enkazın En Kuytusundayım... 
Gelmelisin...
Çünkü;Yokluğunu Anlatan Kelimeler Bitti...
Sen ki Sızımsın, Sanki Benin gözümden dökülür gözyaşların...
Yolların Sonunda Bulduğumsun, Önce de Sonra da Sana Uğrar Hasretim...
Hep Senin Göğsünde Durulur Kalbim...
Yolunu Gözlediğimsin, Tek Senin Yanında Teselli Bulur Yalnızlığım...
İçimde Sakladığımsın, Uzak Olsan Başka Yakın Olsan Başka...
Sen Sevdiğim, Yitiğimsin...
Sözüm Sendedir, Sözüm Sanadır...
Yanımda Senin Olmanı İsterdim...
Karanlık Sokaklarda Seninle Dolaşmak, Duygularımı Radyoda Çalan Şarkıyla Değil Seninle Paylaşmak, Mutlu Olduğum Anda Küçük Bir Tebessüm Değilde Seninle Kahkahalar Atmak, Gözlerine Bakmak, Ellerini Tutmak, Sana Bir Daha Hiç Bırakmamacasına Sarılmak İsterdim...
Tut Elimden...
Sar Beni...
Ağlayan Gözlerimi Sev Hadi...
Elini Ver Bana...
Tut Ellerimden... 
Sessizliğimin Sesi Karanlığımın Güneşi Ol...
Kapatma Yüreğinin Kapısını Bana...
Girmeme, Teninin Kokusunu Duymama İzin Ver... 
Elini Koy Kalbime...
Korkma Sakın Ölü Bedenimde Yaşayan Kalbimin Sesini Duyduğunda... 
Sadece Dinle Onu...
Anlatmasına İzin Ver Yaşanmamışlıkların Hikayesini... 
Beni Bende Yarım Bırakmadan Gel...
Özletme Kendini...
Kimsin Diye Sorma...
Gözlerinde Hayat Bulmaya Geldim...
Sıkıldım Her Gün Sensizliğin Cehenneminde Olmaktan...
Yerim Yok Deme Bir Köşeye Kıvrılırım İnan ki...
Aç Haydi Yüreğini...
Dolu Dizgin Çocukça Dolayım Yüreğine...
Bırak Sokulayım Koyayım Başımı Göğsüne... 
Çocuk Olayım Kollarında... 
Yok Etme Yüreğimde ki Çocukluğu... 
Gözlerimde ki Masumluğu... 
İçimdeki Senle Dolu Yüreği... 
Bırak, Bırakta Şımarayım Ne Olur...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.