17 Temmuz 2015 Cuma

Senin İçin Sonsuza Dek Yanacağımı Bilsem de;

Sevmek...
Durmadan Usanmadan Sevmek...
Konuşmak Gözlerin Fısıltılarıyla...
Duymak Büyülü Sıcaklığını... 
Her Geçen Dakika Var Olduğunu Bir Kez Daha Anlamak...
Yaşamak Arzu Dolu Dudaklarda...
İnmek Sevilen Gözlerin Derinliğine Mutlu, Sarhoş, Alabildiğine... 
Her Gün Ona Koşmak Dağlardan Tepelerden... 
Her Yerde Her Zaman Onsuz Edememek... 
Sevgiyi Dizelere Döküp Şiirlerle Anlatmak...
Sevdayı Önce Gönlüne Sonra Sayfalara Yazmak...
Yazarken Narin Olmak, İncitmemek...
Kalemi Değil Hisleri Gözyaşlarını Kullanmak, Sevdayı Sözlere Sığdıramamak, Ağlayabilmek Sevdayı Yaşarken... 
Ve Haykırmak "Seni Seviyorum, Seni Seviyorum!" Diye...

Bir Daha Sabahı Olmayacak Gece Gibi Yalnız ve Karanlık Ömrüm...

Hani Gecenin Ölüm Kokan Sessizliği Gibi
Hani Yarınları Düşünürken, Kurulan Her Hayalin Ardındaki, Acaba Sorusu Kadar Aciz...
Hani Gökyüzünden Kayan Yıldızların Habersizce, Bir Anda Kaybolması Gibi...
Hani Dipsiz Bir Kuyuya Atılan, Çıkması İmkansız Taş Gibi...
Avuçlarımda Hissetmek İstediğim Ellerinin Yerinde Soğuk Bir Boşluk Var...
Yanı Başımda Hayalin, Gözlerimden Sen Süzülüyor Dudaklarıma...
Sensizliğin Sessizliği Hakim Gecenin Siyahında...
Dudaklarımda Sessizlik İçimde Kıyamet Koparan Bir Çığlık Var...
Sendeyim..
Avuçlarında Yer Satın Alma Çabası İçinde...
Seni Düşünüyorum...
Ellerinin Sıcaklığını Hissetmek İstiyorum Ellerimde... 
Anlamlı Bir Bakışın Huzurunu Duymak Yüreğimde...
Bir Sevda Bu Kadar mı Hapseder İnsanı Çaresizliğe? 
Bu Kadar mı Kapanır Tüm Çıkış Kapıları? 
Gitgide Tükeniyorum Bu Sevdanın Kollarında... 
En Derinlerindeyim Sevda Denizinin... 
Çırpınıyorum, Kayboluyor Çığlıklarım, Sesimi Kimselere Duyuramıyorum...
Battıkça Dibine Batıyorum Yalnızlığımın... 
En Çıkmazındayım Uçurumların...
Her Sabah "Yine Sensiz Geçecek Bir Gün" Diye Uyanıyorum... 
İçimde Buruk Bir Acı , Gözlerimde Akmaya Hazır Bir Damla Yaş, Dilimde Adın, İçimde Sevdan Var...
Bitmez Tükenmez Aşkın Var Yüreğimin Derininin de Derininde, Gitmeyen Hayalin Var Gözlerimin Önünde...
Sesini Unutsam Ellerin Tutuyor Ellerimi, Ellerini Unutsam Gözlerim Özlüyor Gözlerini...
İçimin Bütün Işıkları Sönmüş...
Bir Karanlık Bulut Çöreklenmiş İçime...
Kaçak Ezgiler Var Kendimden Saklayamadığım, Hançer Gibi Yüreğimi Delen... 
İçimde Bir Karanlık ve Bu Karanlıkta Gözlerimde Bir Yağmur Yağıyor...
Gözlerimde Irmak, Dudakların Ruhuma Dokunuyor... 
Sensiz Geçen Günümün Senli Gecesindeyim Yine... 
Yine Senleyim Bu Gece...
Seni Yazıyorum Günceme... 
Seni Okuyorum Her Sayfada... 
Aynalarda Yokluğunu Görmemek İçin Bakmıyorum Kendime... 
Yürümüyorum Yollarda Sensizliğin Gölgesi Önüme Düşmesin Diye... 
Cama Vuran Her Yağmur Damlasında Seni Seviyorum Diyorum... 
Aldığım Her Nefeste Seni Özlüyorum... 
Sessizce Büyürken Özlemlerin İçimde Kollarımda Sensizliğin Kelepçeleri...
Gece Bir Başka Giyinmiş Siyahını, Yıldızlar Daha Bir Sönük...
Yanımda Yoksun Ya Yorgunum, Bitkinim, Senle Ama Sensizim...
Yine Aklımdasın Hala Bağrımda Saplısın... 
Anlıyorum ki Hüzünlerimin Yanında Hiç Yok Olmayacak Sevgin de Kalmış Yüreğimin Bana Ait Yalnızlığında Yüreğimin Sana Ait Yarısında...
Muhtacı Olmuşum Bir Yudum Sevginin Bir Kuru Gülümsemenin...
Yıllardır Umutlara Gebe Bilinmeyen Bir Meçhuldeyim...
Suskun Bekleyişler İle Sana Geç Kaldığım Yerdeyim...
Tutsak Olmuş Yüreğim Bir Avuç Sevgine...
Esir Düşmüş Aşkım Gönlüne...
Senin Gelişin Geciktiğinde Ben Korkular Büyütüyorum...
Korkularım Büyüdükçe Sana Tutunuyorum...
Garip Bir Sevgi Var Şimdilerde Sana Dair İçimde büyüttüğüm...
Derin, Anlaşılmaz ve Gizli Başkalarından...
Sana Heyecanım Uzun Zamandır Böylesine Büyük Böylesine Garip...!
Düşüncelerim Derin, Sakin Ama Mütemadiyen Senle...
Hayal, Arzu, Heyecan, Aşk Sensin...
Yıllardır Tanıyor Gibi Kalbim Seni...
Yıllardır Sevmiş Gibi Sanki Seni...

Gittiğin Günden Beri Bir Çıkmazın İçindeyim...

Bir Bilinmeze Döndü Hayatım...
Kayıp Bir Kent Gibi Sokaklarım Issız, Sensiz, Soğuk ve Karanlık...
Fırtınalar Hiç Eksik Olmadı Gönlümün Limanında...
Her Gece Hüzünlere Yelken Açtı Yüreğim...
Mevsimlerin Rengi Yok, Her Mevsim Solgun Her Mevsim Hazan...
Anlamını Yitiren Saatlerin, Kararan Umutların, Geleceği Olmayan Yarınların Sahibi Oldum...
Sana Ağlamadım, Sana Çağladım, Gözyaşlarıma Set Vuramadım... 
Her Şarkıda Seni Yaşadım Her Şiirin Mısrasını Yol Yaptım... 
Satır, Satır Seni Bekledim Ama Gelmedin... 
Rüyalarımı Sen Süsledin...
Üşümüş Ellerimi Hayal Ellerinde Isıttım... 
Gecelerim Hüznün Girdaplarında Geçti...
Uyumanın Tadı Yoktu...
Rüyamda Seni Görmenin Hayaliyle Koysam da Başımı Yastıklarım Zindan Oldu...
Gecelerime Kabuslar Dolup Kanattı Yüreğimi...
Sensiz Geçen Her Gün Daha da Artırdı Hasretimi...
Hiç Sönmeyen Alevler Kavurdu Durdu İçimi...
Yitirdiğim Umutlarımın Arkasında Ağıtlar Yaktım Kimsenin Bilmediği, Duymadığı... 
Şiirler Okudum Kafiyesiz Bekli de Anlamsız Yada Benden Başka Kimsenin Anlayamayacağı... 
Özlemlerimi Hasretlerimi Özgür Bıraktım Gökyüzüne, Belki Özlediğime Giderler, Özlenene Nasıl Özlendiğini Anlatırlar Diye...
Düşen Her Yaprak, Yağan Her Yağmur Damlası Seni Hatırlattı Bana...
Özlemini Çektiğimiz Günleri Getirdi Aklıma, Hiç Yaşayamadığımız O Günleri...
Seni Aklıma Düşüren Sebepsiz Nedenlerim Yada Kayınca Arkasından Dilek Tuttuğum Yıldızlar Değildi, Seni Aklıma Düşüren Elindeki Yüreğimdi...

Sensiz Yaşamanın Tadı Yok Şimdilerde...

Ellerim, Ayaklarım, Yüreğim Senin Tutsağın...
Hala Yağmurlarda Yürüyorum Islanmalarım Sensiz Olsa da... 
Yağmur Sesinde Saklı Biliyorum Sesin...
Toprağın Kokusunda Kokun... 
Hala, Beraber Yürüdüğümüz O Yerde Adımlarım Geziniyor... 
Ve Hala Akşam Kızıllığında Seni Düşünüyorum; Batan Her Güneşe Ağlıyorum... 
Unutulmuş Gibi Hisediyorum Kendimi...
Sevgin Uzak Bedenin Zaten Yok Yanımda Ama Hayalin Hep Aklımda...
Adını Koyamadım Belkide Aramızdakinin...
Sorsam Sana Cevaplayabilirmisin?
Yada Görmemezlikten Gelir Geçermisin?
Her Nesnenin Her Canlının Her Şeyin Bir Adı Varda Bir Tek İkmizin mi Adı Yok?
Yada Adı Varda Bizden Uzakta mı?
Sana Seslenmek İstiyorum Ama Ne Diye Sesleneceğimi Bilemiyorum...
Tek Bildiğim Yüreğimin Derinindeki Kişisin...
Evet Sen, Şimdi Uzaklardasın Ama Uzak Olduğun Kadar Yakınımdasın...
Hiç Şanşım Yok Belkide, Yokluğunun Verdiği Zarar Kendime...
Beni Unuttuğunu Bilsem de Ben Unutamıyorum Senide, Sevdiğimi de... 
Şiirler Yazıyorum Sana Ama Sen Dilimi Bilmiyorsun... 
Bende Tatlı Bir Düş İçinde Tutsaksın 
Ama Sen Benim Düşlerimi de Bilmiyorsun..
Sen ki Bilmiyorsun Hangi Yağmurlarda Islandığımı... 
Hangi Girdaplarda Yaşadığımı... 
Hangi Bulutların Gözlerime Yağdığını... 
Yüreğimin Hangi Gecelerde Ağladığını... 
İsyanlarımın Sebebini de Anlayamazsın Benim Yaşadıklarımı Yaşamadan... 
Aniden İçimde Kopan Fırtınaları Yangınlarımı Anlatmadım Sana... 
Hangi Hasretler de Vurulup Hangi Özlemler de Dirildiğimi Anlatmadım...
Sözsüz Anlamıyorsak Birbirimizin Dilinden, Hatta Cümleler Yeterli Değilse, Gözlerimden Yudumlamadıysan Sevdayı Anlayamazsın... 

Seninle Her Şey Güzel... 

Ellerini Tutmak, Sana Deli Gibi Sarılmak Seni Hissetmek, Saatlerce Uykusuz Kalmak, Her Gece Yeni Bir Sevda Masalı Yazmak, Güzel Düşlerin Peşinden Koşmak, Beklenmedik Bir Anda Beklenmedik Duyguları Paylaşmak, Satırlara Dökülen Bu Sözler, Geceye Saklanmış Özlemler, Sessizliğe Sığınmak, Sadece Duygularla Var Olmak...
Bak Ağlıyorum...
Her Damla Gözyaşımda Bir Anlam Var...
Özlemimi Hisset, Değdir Dudaklarına...
Sana Ait Beni Yaşa...
Her Damla Gözyaşımda Hissedeyim Aniden Seni...
Gözyaşlarım Dursun Yanaklarımda...
Seni Yaşayım Doyasıya Akmadan Duran Her Damla Gözyaşımda...
Yüreğinden Taşmak İstiyorum Bu Gece... 
Gözlerine Bakmak, Sevdiğime Hiç Pişman Olmadan Yüreğine Akmak İstiyorum...
Bir Kez Aç Yürek Kapılarını...
Bir Kez Bak Gözlerime...
Dudakların Bir Kez Aralansın... 
Sevineceğim Bir Kelime Söyle... 
Bir Ömre Bedel Olacak Bir Kelime...

Bilirsin Hiç Sıradan Olmadım Ben...
Bir Kaç Sevgi Sözcükleriyle de Geçiştirmedim Aşkı...
Sevmenin Ne Demek Olduğunu Aşkın Ne Olduğunu Sana Bakarken Gözlerinden Anladım...
Yüreğini Yüreğime Koyduğum, Üzüntüm, Sevincim, Varlığında Hayat Bulduğum, İstesem de Gidemem Senden Uzağa, Çünkü Nefesinden Bir Adım Ötesi Ölümdür Bana... 
Bak Ben Buradayım....
Hissettiğinde, Özlediğinde Olmamı İstediğin Her Yerdeyim...
Her An Her Zaman Seninleyim...

Son Sözüm: 

Bu Yangınların Beni Kül Edeceğini Bilsem de Korkmuyorum ve Kendimi Bırakıyorum Ateşin İçine... 
Senin İçin Yanıyorum...
Sana Yanıyorum... 
Senin İçin Sonsuza Dek Yanacağımı Bilsem de; Seni Seviyorum...
Bir Tek Sen Yağ Gönlüme, Yağmur İstemem...
Sen Doğ Dünyama, Güneş İstemem...
Sen Teksin Başka Birini Sevemem... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.