20 Temmuz 2015 Pazartesi

Aşk Sürgüne Düşmüşse Eğer

Gecenin Sesini Duyarsınız Hüznün Sessizliğinde... 
Ruhunuzun Ağladığını Bilirsiniz Hasretlerin Pençesinde... 
Yağmurlarda Islanır Özlemleriniz... 
İçinizde Hala Onu Sana Bağlayan Bir Şeyler Olduğunu Hissedersiniz...
Belki de Onun Bıraktıklarıyla Yetinirsiniz, Yani Hayalleriyle...
Efkar Bir Sis Gibi Çöktüğünde Başınıza Bir Yüz Ararsınız...
Yaranızı Kanatan Hep Ağrıyan Yerinize Değmek İstercesine Bir Duygu Çöreklenir Beyninize...
İşte O Zaman Doludizgin Bir Dönülmez Sefere Çıkar Düşünceler...
Ve Bağırarak Haykırarak Duyulmak İstersiniz...
Duyulmazsınız...!
Çünkü Kanayan Yerleriniz Görünmez Karanlıkta...
Gün Işır Yorgun Bir Gecenin Sabahına...
Yaşananlar Zamana Karışır...
Ve Yeni Acılar İçin Geçmiş Acılara Alışırsın..
Özlersin Cesaret Edemediğin Kavuşmaları ve Dinlersin Mavi Bir Sızının Hayat Hikayesini...
Bilmediğin Bir Heyecan Sarar Bedenini... 
Özlemler Yüreğinde, Susarsın Sahipsiz Düşlerin İçinde...
Beklersin Ayaz Bir Sessizliğin Ortasında... 
Teslim Olur Hasret Gecenin Kalbine... 
Islanır Gözbebeklerin... 
Dokunamazsın...!
Dokunamazsın İşte Üşüyen Yüreğinin Titremelerine...

Gözlerindeki Derin Bakışlarla Yazıyorum Bu Gece...

Ona Dokunurcasına Dökülüyor Sözcükler Kalbimden...
Anlamlı Hale Getirmek İçin Çabalarken Ben Bakışlarını Onun Benden Kaçırdığı Gözlerini Düşünüyorum...
Sonra Öylece Dalıyorum Hayallere...
Her Bir Halini Her Bir Halime Katarak Yazıyorum...
Ve Düşünüyorum Bu Gece de, Neden Bu Heyecan?
Yoksa Heyecan Değil Aşk mı Bu?
Peki, Aşk İse Neden Sonu Yok?
Hani Her Aşkın Sonu Vardı Ya? Neden Bu Aşkın Bir Bitireni Yok?
Peki Neden Bu Bekleyiş?
Hayali Bile Yetiyor mu Bana?
Neden Buhrana Kapılınca Düşünüyorum Onu?
Neden Mutlu Anımda O Olsun İstiyorum Yanımda?

Gözlerini Alsam Karşıma, Anlat Desem Neler Söylemek İsterdi Bana?

Bana Bir Şiir Oku Desem Hangi Şirini Seslenirdi?
Hangi Kavuşma Sözlerini Söylerdi?
Gitme'lerin Kapısını Kapatıp Beni Yüreğinin Odasına Hapseder miydi?
Gözlerime Baktığında Gerçekten Titrer miydi Bakışları? 
Sahi Hızlanır mıydı Kalp Atışları? 
Bensiz Bir Dakika Bile Geçse Acır mıydı Sol Yanı? 

Usulca Gelse Bir Gün...

Sessizce, Ummadığım Bir Anda Çıksa Karşıma...
Sürpriz Yapsa Hasretime...
Okşasa Saçlarımı...
Sessizce Dökülen Gözyaşlarımı Silse Sorgusuz Sualsiz... 
Vurgun Yemiş Kalbime Baksa, Sevgiye Susamış Sevgisizliğime Sarılsa... 
Fırtınalarımı, Acılarımı Dindirse... 
Omzuna Yaslanasam Usulca... 
Yasaklarımız Olmasa...
Suçluluk Duygularımıza Özgürlüğünü Versek... 
Kırsak Zincirlerimizi... 
Sessizce Yaklaşan Adımlarıyla Gelse...
Biriktirdiğim Özlemlerimle Sarılsaydım Ona... 
Satır Aralarında Sakladığım Hüzünlerimi Alsa Benden... 
Kaybetmeye Yüz Tutan Umutlarımı Yeniden Alevlendirse... 
Onsuz Kalma Korkusunu Söküp Alsa İçimden...
Acısıyla, Tatlısıyla, Üzüntüsüyle, Mutluluğuyla, Gözyaşıyla ve Kahkahasıyla Gelse...
Gelse, Ah Bir Gelse...
Akar Gözlerimden Özlem Dolu Sevinç Gözyaşlarım...
Şaşkınlığımı Gizleyemem, Dilim Dolaşır Sesim Kısılır, Sadece "Aşkım" Kelimesi Yükselir Yüreğimden...
Duygularım Düğümlenir Boğazımda, Kalbimdeki Aşk Çığlıklarını Yansır Ona...
Onu Sevdiğimi Haykırarak Deliler Gibi Koşabilirim Sokaklarda...
Yeter ki Gelsin...
Sessizce, Ummadığım Bir Anda Çıksın Karşıma...
Yeter ki Sürpriz Yapsın Hasretime...
Sevgisine Gebe Kalmış Bedenim...
Ben Ona Ben Aşkına Ben Adına Ben Onunla Yaşanacak Mutluluğna Hasretim...

Özlemi Kor Gibi Düştü Yüreğime, Görür mü Bilemem...
Kavuşamamanın İmkansızlığıyla Ölür müyüm Bilemem...
Sevdamın Dayanılmazlığıyla Kapısına Geder miyim Bilemem...
Bildiğim Tek Şey, Duygularım Kara Sevdam Kalbimin Azatlığı...
Yüreğinin Yüreğime Uzaklığı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.