9 Temmuz 2015 Perşembe

Bugün Bir Kez Daha Sevdim Seni...

Bir Yanımla Hep Kavgalıyım...
Tevbelerimle, Kırılmışlıklarımla, Yarım Kalmışlıklarımla... 
Diğer Yanım İse Şimdiki Halim, Mantığım, Gururum, Yalnızlığım, Vurdum Duymazlığım ve Umarsamazlığım...
Nasılım, Ne Durumdayım Hiç Bilmiyorum... 
Artık Herhangi Bir Hayale Kucak Açamıyorum...

Bu Gece de Odamın Tavanında Bir Efkar Asılı... 

Bu Kaçıncı Sigarayı Ard Arda Yakışım ve Kaçıncı Kez Camdan Islanan Sokaklara Bakışım... 
Adınla Başladığım Her Günün Sonunda İçimi Kanatıyor Sensizliğe Uzanan Akşam... 
Gözlerini Andıran Yıldızların Göz Kırpışları Sen Yaralarıma Dokunuyor... 
Gözlerin Olmadan Uzandığım Akşamlar, Ellerin Olmadan Geçen Zaman, Sen Olmadan Harcanan Dakikalar Acıtıyor Canımı... 
Varlığınla Yokluğun Arasında Sıkışıp Kalıyorum...
Sensizlik Üzerine Kuruluyor Tüm Cümlelerim... 
Ne Yapacağını Bilmeyen Çocuksu Bekleyişlerim, Gecelerin En Karanlık Zamanlarında Hüzün Biriktirmelerim Var...
Yalnızlığımla Söyleşiyorum Senin Hakkında Bazen de Kendi Kendime Anlatıyorum Sana Söylemek İstediklerimi...
Yani Anlayacağın Çok Muhabbet Ediyorum Duvarlarla... 
Her Gece Tekrar Tekrar Kayboluyorum Karanlıklarda...
Saat Acılarıma Doğru İlerliyor, Dakikalar Hüznümden Bir Dakika Ayrılmıyor...
Saniyeler Hasretlerde, Saliseler Zaten Anlamsız Oluyor...
Önümde Bir Beyaz Kağıt, Özlemini Yazıyorum Satırlara... 
Gözyaşlarımı Asıyorum Odamın Duvarlarına... 
Bugün de Yokluğunu İçiyorum Bulutların Dudaklarından... 
Bugün de Gözlerini Arıyorum Zifiri Karanlıklarda... 
Anlatamadığım O Kadar Çok Şey Var ki İçimde... 
Bakışların Kuytulanırken Yüreğimde Düşlerim Düşüyor Gecenin Koynundan Yoklukların Tenhasına...
Bulutsuz Akşamlarda Bir Yağmur Yağar Gözlerimden...
İçimde Hüzün Fırtınası Başlar...
Peşpeşe Şimşekler Çakar, Paramparça Olur Gönlüm... 
Sana Dair Yangınlarım Var... 
Üşümüşlüğüm mü? O Yüreğimde...
Bulutlu Günler Yaşıyorum Senden Uzakta...
Günler Geçtikçe Bir Karabasan Düşüyor Hayatıma...
Seni Arıyorum...
Şarkılar, Şiirler Sana Geliyor, Peşlerine Takılıyorum...
Sensizliği İçtiğim Gecelerde Sineye Çektim Acılarımı...
Hoyrat Rüzgarların Estiği Anda Deli Gönlümde Bilmem ki Kaç Kere Ağladım Sessizce... 
Kaç Kere Ruhum Uzandı Sensiz Senli Düşlerime...
Sana Tutunmak İçin Uzattım Zamanın İçinden Ellerimi...
Kaçışlara Yükledim Günler Geceler Boyu Sensizliğimi...
Hiç Sıcak Bir Omuz Olmadı Başımı Dayayacağım...
Hiç Sıcak Bir Göğüs Olmadı Sessizce Uyuyacağım...
Hiç Işığım Olmadı Altında Oturacağım...
Bana Hiç Kol Kanat Geren Olmadı Sığınacağım...
Ne Kadar Oldu Görüşmeyeli? 
Hasret Denizlerinde Kaybolup Gideli?
Nefesini Hissetmeyeli?
Nerdeyim Nasıl mıyım? 
Hiç Bilmiyorum...! 
Belkide Tam Senin Düşlediğin Yerdeyim... 
Anlatamadığım O Kadar Çok Şey Var ki İçimde... 
Bakışların Kuytulanırken Yüreğimde Düşlerim Düşüyor Gecenin Koynundan Yoklukların Tenhasına... 
Sana Dair Yangınlarım Var 
Üşümüşlüğüm mü? O Yüreğimde...
Bulutlu Günler Yaşıyorum Senden Uzakta...
Günler Geçtikçe Bir Karabasan Düşüyor Hayatıma...
Seni Arıyorum...
Şarkılar, Şiirler Sana Geliyor, Peşlerine Takılıyorum...
Duygularım Sensin, Gecelerim Sen... 
Sonsuzluğuma Misafir Sensin Sonum Yine Sen... 
Hasreti Soluyorum Akşamın Nefesinde... 
Ağır Ağır Çöken Karanlıkta  Yalnızlığımı Artırmaya Gelen Yıldızlarda Seni Arıyorum... 
Süzülüyor Gözyaşlarım Satırlarımda...
Seni Yazıyor, Yüzünü Saklayan Gecelerde Seni Yaşıyorum... 

Şiir Yazmak Gibi Bir Şey Seni Sevmek...
Kalem Tutmak Resim Yapmak Gibi Bir Şey...
Geceleyin Gökyüzüne Bakmak Bulutların Üstünden Kendini Boşluğa Bırakmak Gibi...
Ölmek Gibi Bir Şey Seni Sevmek ve Yeniden Dirilmek Gibi...
Bu Gün Bir Kez Daha Düşündüm Seni...
Usulca Dokundum Yüreğimle Yüreğine...
Sol Yanın Ritmik Vuruşlarıyla Nasıl Hissettiriyorsa Varlığını Bana Benim de Varlığımı Hissettirsin Sana Diye... 
Usulca Akıttım Gözyaşlarımı Bilinmezlere, Sonsuz Ummanlarda Aşıp Irmaklar Gibi Coşup, Sana Erişsin Diye...
Usulca Buseler Kondurdum Dudaklarına... 
Ve Usulca Ömrümü Ömrüne Ekledim Şu Dünyada Var Oldukça Nefesim Nefsinle Bütünleşsin Diye...

Bugün Bir Kez Daha Sevdim Seni...
Usulca...
Sen Bilmeden...
Duymadan...
Gözlerinin İçine Bakamadan... 
Yüreğinin Sıcaklığını Hissedemeden...
Kalbinin Atışını Duyamadan...
Bu Gün Bir Başka Özledim İşte...
Bir Başka Yandı Yüreğim... 
Bir Başka Aradı Gözlerim...

Hiç Bir Şey İstemiyorum Şimdilerde; Gözlerinde Kaybolmaktan Yüreğinde Olmaktan Başka... 
Benim Olmandan Senin Olmaktan Başka...
Hiç Bir Şey İstemiyorum Şimdilerde; Senle Uyanmaktan Senle Uyumaktan Senle Yaşamaktan Senle Yaşlanmaktan Başka... 
Hiç Bir Şey İstemiyorum Şimdilerde; Senin Kokundan Senin Gözlerinden Senin Sözlerinden Senin Sevdandan Başka... 
Hiç Bir Şey İstemiyorum Şimdilerde; Yüreğinden Başka...

Yeminliyim Sensizlikte Bile Seni Yaşamaya... 
Karanlığıma İnat Senin Gözlerinde Aydınlanmaya,...
Senin Acılarında Bedenimle Kül Olmaya...
Nefesimle Senin Avuçlarında Son Bulmaya... 
Her Sabah Gözlerinde Uyanmaya... 
Uykuya Haram Gecelerde Yüreğinde Sabahlamaya... 
Çal Beni Benden, Gözlerinin Ateşine At...
Yanacaksa Gönlüm Gözlerinde Yansın;
Kalacaksa Gönlüm Sende Kalsın...
Var Olduğum Güne Kadar Bu Yürekte Seni Saklarım.. 
Ve Ben Bir Tek Sensizlikten Korkarım...
Uzak Olsan da Yokluğun Kadar Değerlisin Bu Canda...
Seni Uzaktan Sevmek Acı Verse de Bana, Varlığına Sığınmak En Güzeli Aslında...
Ellerimi Uzattığımda Sana Dokunamasam da Gözlerimi Kapadığımda Hep Benimsin Aslında...
Söylediğin Sözler Kalbimi Acıtsa da Benim Kalbim Sende, Unutma...
Senden Başkasını Düşünecek Tek Bir Zerreye Bile Ruhumda 
Yer Yok,  Gönlümde Yer Yok…
Gel İsterim...
Sen Dermanım Ol İsterim... 
Yokluğun İlmek İlmek Olmuşken Boğazıma Beni Sen Bağla İsterim...
Herkes Sahte Gülüşler Verirken Bana Ben Uğruna Gözyaşı Dökmek İsterim...
Yalanlarla Avuturken Gönlümü Tek Gerçeğim Sen Ol İsterim...
Gözlerinin İçine Bakıp Seni Seviyorum Demek İsterim... 
Kokunu İçime Çekmek Teninin Sıcaklığıyla İrkilmek İsterim...
Yaşama Varlığınla Anlam Katmak Mutluluğu Bulmak ve Bir Daha Hiç Bırakmamak İsterim...
Kısacası; Ben Seni İsterim... 

Çok Görme Bana Yasaklım...
Yaslanayım Göğsüne Bırak Orada Yanayım...
Yanayım ki Başkaları Yanmasın...
Yanayım ki Sen Başkasına Yanmayasın...
Yanamayasın...

Kalemim Kağıdım Varsa Varsın...

Çünkü Yazdıkça Hayal Ediyor Hayal Ettikçe Yazıyorum...
Bunlar Yoksa Olmadığını Bil...!
Çünkü Gerçekler Seni Alıp Götürüyor...
Düşlerim Issızlaşıyor, Çöle Dönüyor...
Farkına Varıyorum Yalnızlığımın...
Bil ki; Gözlerim Hala Seni Söylüyor Gözlerim Hala Sen Bakıyor...
Bil ki; Aşkım Hala Seninle...
Bil ki; Sevmekten Vazgeçmedim Seni... 
Bil ki; Seninle Birlikte Sevdanı da Taşıyacağım Yüreğimde... 
Bil ki; Seni Unutamadım...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.