21 Temmuz 2015 Salı

Yokluğun Nasıl Anlatılır Bu Yüreğe Bilmiyorum...

Herkes Doyasıya Yaşarken Aşkını Ben Tek Tek Sayıyorum Takvim Yapraklarını...
Belki Benimde Ömrüme Güneş Açar Diye Bekliyorum Baharı...
Sana Sarılmanın Sıcaklığını Hasretini Çekiyorum Yıllardır...
Sende Topluyorum Dağılan Tüm Hayallerimi Çünkü; Ben Sensiz Hiç Var Olmadım...
Sen En Güzel Aşksın Bende, En Güzel Masal, Yaşarken Görmek İstediğim Hayal... 
Biten Günün Son Saatlerinde Yüreğimle Seni Anıyoruz Durmadan... 
Aynaya Bakan Yüzümde Seyrediyorum Seni... 
Her Gece Seninle Baş Başa Kalıyorum Senden Habersiz... 
Seni Fısıldıyorum Gecenin Sessizliğine ...
Seni Koynuma Almadan Uyumadığım Tek Bir Gece Yok... 
Çünkü; Olmuyor Sabahlar Sensiz...  
Her Gece Aynı Yeminlerle Dalıyorum Uykularıma... 
Anlıyorum Desen de Biliyorum Anlamıyorsun Beni.. 
Bakmıyorsun Benim Baktığım Gözle... 
Korkutuyor Seni Benden Gelecek Acı, Acıdan Gelecek Aşk...
Lanetler Yağdırıyorsun Bazen Bana Düşüyor Kalbime, Hissediyorum... 

Aldırma Deliliklerime...
Deliliğim Olmasa Cesaretim Olmazdı Bu Aşka...
Sen Bakma Benim Yazdıklarıma, Aldanma Okuduğun Acı Dolu Satırlarıma, Her Cümlenin Gizli Öznesi Sensin Aslında... 
Ve Bütün Yazdıklarım İthaftır Varlığına... 
Takılma Üç Beş Cümlenin Ağırlığına... 
Söylemeye Korktuğum Kelimeleri Duyamasan da Benden, Hisset Mesela... 
Sana En Güzel Aşk Sözlerini Söylediğimi Hayal Et... 
Dedim Ya Sen Bakma Benim Yazdıklarıma, 
Benim de Var Tutkularım, Tadını Özlediğim Duygularım...
Onlar Benim Bir Parçam...
Aldatmasın Seni Kendimi Kısıtlamalarım...
Bir Gün Kayar Gidersen Avuçlarımdan, Beni 
Hep Gülümseyen Yüzümle Hatırla...
Güzel Bir Geçmiş Olarak Kalayım Beyninde ve Kalbinde...
Yazdıklarımla Değil, Sana Söylediklerimle Hatırla...
Geç Kalmışlıklarım Saklı Çünkü Sende... 
Deli Dolu Keşkelerim...
Masalsı Hayallerim...
Ürkek Düşlerim..
Küçücük Mutluluklarım...
Ben Hiç Unutmadım, Unutamadım İçimde ki Seni...
Öylesine Çoktun Öylesine Yoğundun ki Bende Unutamadım...
Sensiz Bir Dünyanın Varlığı Nasıl Çekilir Yokluğun Nasıl Anlatılır Bu Yüreğe Bilmiyorum...!
Suskunluğumun
En Acımasız Olduğu Anlarda Bile Kaçamadım Senin Gibi...
Saklanamadım Hüzünlerimden...
Gözlerimden Kaybolurken Usul Usul Ben Hep Buradaydım Hep Buralardaydım...
Şimdi Suskunluğumun En Acımasız Olduğu Zamanlarındayım...
Bir Ses Duymak İsterdim Senden, Bir Nefes Solumak İsterdim Seni İçime Çeke Çeke...
Nefesini Nefesimde Hissetmek İsterdim...
Acıyla Sevgi, Hüzünle Mutluluk, Aynı Yerde Birleşip Uzayıp Gitse de, Kader Çizgisinde Yollar İkiye Ayrılsa da Hep Söyleyeceğim...
"Seni Çok Seviyorum!"...
Çünkü; Seni Sevmek Sonsuz Bir Sonranın Ötesinde Aniden Görebilmek Seni...
Gecelerin Ortasında Zamansızca Öpebilmek Hayalini...
Yağmur Olup Yağmak Rüzgar Olup Savrulmak Cümlelerde...
Yitip Gitmek Sonrası Olmayan Sevdanın Dilinde...
Yaşadığıma İnanabilmek Belki de...
Delice Sana Bağlanmışım Zincirlerle, Kelepçelerle, Prangalarla...
En Mutlu Esareti Yaşıyorum Yüreğinin Zindanlarında...

Ben Seni Gözlerinin Ta İçine Baktığım Gün, Gözlerinde Kaybolduğum Gün, Ellerin Ellerimde Yüreğinin Atışları Göğüs Kafesimdeyken Özlemeye Başlamıştım...

Satırlarımda Okuyabiliyorsan Özlemimi  Hisedebiliyorsan Sevdamı, Anlamalısın...
Bu Aşkın Dönüşü Yok... 
Bu Aşkın Sonu Sonsuzluk...
Ömrümü Ömrüne Verip Ömrün Olmak, Kalbinin En Baş Köşesine Oturup Aklından Hiç Çıkmamak, Hayatımı Hayatına Adayıp Hayatın Olmak, Gözlerine Bir Yağmur Damlası Gibi Sızıp İçine Akmak İstiyorum... 
Karanlık Gecelerini Aydınlatan Bir Güneş, İçindeki Buzları Eritecek Sıcaklık, Ciğerlerine Soluduğun Nefes, Hayatının Anlamı Olmayı İstiyorum... 
Bu Islak Duygusallığın Altında Hayalinde Kaybolmak, Yıldızların Altında Türküler Söylemek, Doyasıya Özgür Bırakıp Ruhumu Geceye ve Sana Doğru Coşkun Bir Su Gibi Akmak İstiyorum...
Seninle Ömür Boyu Mutlu Olmak, Senin Olup Seninle Yaşamak İstiyorum...
Yedi Gökkuşağı Rengini Yüzümde Tebessümleştireceksen, Hiç Bir Zaman Kaybolmayacaksan, Ömürlüksem Kalbinde, Mutluluğun En Güzelini Yaşayacak Kadar Özgürsen; Sevginin En Ağırını Taşıyacak Kadar Güçlüysen Hadi Gel...!
Bekleme, Sensiz Yaşanmıyor Bu Düşler... 
Korkma...!
Hadi Kurtul Bedenini Saran Esaretten...
Özgür Bırak Kelimeleri, Bir Araya Gelsinler...
Hoş Bir Şiire Dönüşüp Dans Etsinler Cümlelerinde...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.