16 Temmuz 2015 Perşembe

Ömrüm Bir Yudum Nefesine Muhtaç...


Bazen Gelmeyeceğini Bilerek Beklemek, Gitmeyeceğinizi Gidemeyeceğinizi Bilerek Onun Yaşadığı Şehri Düşlemek, Yaşadığınız Bütün Hayal Kırıklıklarına Rağmen, Tekrar Tekrar Ona Aşık Olmak, Gerçeğin Bütün Yüzüne Rağmen Yeni Düşler Kurmak, Kırılmak, Yanmak, Yitirmek ve Sonunda Yitip Gitmek...!

Ayazları Bile Değişmiş Bu Şehrin, Gecenin Karanlığını Vuruyor Yüzüme...
Bir Şey Var İçimde Ağırlaşan, Adı Konulmayan, Adını Bilemediğim, Hiç Bir Şeye Benzetemediğim, Ağrısını Ruhumda Hissettiğim...
Önemlimi ki? 
Adını Koyamasam da, Tanımlayamasam da, O Benim, O Güzel, O Büyük, O Değerli ve Nazlı... 
Ben Ne Zaman Onsuz Kalsam Uzardı Geceler, Ezan Sesinden Anlardım Yalnızlığımın Başladığını... 
Yüreğimin Saati Dururdu...
Gölge Oyunları Sarardı Soğuk Duvarlarımı... 
O Bilmezdi Yokluğunda Her Gün Biraz Daha Yaşlandığımı...
Gidişine İnat Dönüşünü Beklediğimi...
Eksikliğini Hissettiğim Bir Ateş Var ve Onu Sadece O Alevlendiriyor... 
Ama O Kadar Uzaklarda ki Nedenlerini Sorguluyorum... 
Hep Yaşamın, Keşkelerle Geçen Zamanlarda Kayboluyorum... 
Düşüncem Oluyor Düşünselliğimin Bittiği Yerde...
Yanımda Olmanı İstediğim Yerde Hasretim Oluyor... 
Yağmurum Oluyor Bedenimi Sırılsıklam Eden...
Varmak İstediğim Son Nokta Oydu Oysa... 
Onunla Anlamlı Bir Cümle Olmayı Düşlerken Hep Parantez İçinde Kalıyor... 
O, Aylar, Yıllar Sonrasına da Gebe Bir Hasretmiş, Şimdi Anlıyorum Yanarak, Ağlayarak...

Ne Kadar da Uzunmuş Geceler... 

Bir Gece Daha Sensiz Kahır Dolu... 
Bitmek Bilmeyen Özlem Nöbetlerindeyim... 
Odamdayım... 
Bir Yanımda Yastığın, Bir Yanımda Resmin, Burnumda Kokun, Dilimde Yine ve Hep Senin Adın...! 
Yine Duygularımı Yazmak İstiyorum...
Hatta Bu Defa Satırlar ve Sayfalar Dolusu Sadece Seni Yazmak İstiyorum, Birde Anlayamadığın Sevgimin Sınırsızlığını...
Serbest Bırakıyorum Tüm Duygularımı...
Gözyaşlarım Sessiz ve Derinden İçime Akıyor...
Onları Sessizce Kucağına Bırakıyorum...
Hayallerim Yarım Yamalak.
Gri Bir Dargınlık hala Yanı Başımızda Duruyor...
Gün Geceye Doğru Yol Almış Dansetmiyor Artık Rüzgar...
Toprağa Küskün Yağmur...
Boğazımda Bir Düğüm, Yer Arıyor Kendine İçimde ki Solgun Umut...
Rüyalardan Medet Bekliyorum...
Özlüyorum...
Ağlıyorum...
Gözlerim Bir Yudum Uykuya Hasret, 
Ömrüm Bir Yudum Nefesine Muhtaç... 
Yüreğim Bir Yudum Sevgini, Elim Ellerini, Başım Dizlerini İstiyor... 

Farkında mısın? 

Ne Kadar Korkuyor ve Titriyorum...
Yüreğimdeki Ses Cesaret Edip, "Seni Seviyorum" Diye Sevdamı Haykıramıyor... 
Ufkun Sonsuzluğunda Kavuşamamanın Yürek Acısı Yatıyor... 
Yıkılmış, Enkaza Dönmüş Gönlüm Yüreğimin Acısını Sadece Yıldızlarla Paylaşabiliyor... 
Gel Artık Hüzünlerimin Hüznü...! 
Benim İçim Titriyor Yokluğundan... 
Tarifi Yok Sensizliğin... 
Geceler Uzadıkça Uzuyor Sabaha... 
Sevinçlerim Sevinemez Oldu Sensiz... 
Sessizliğin; Korkuların En Beteri... 
Ürkek Çocuklar Gibiyim...
Sensizliğin Hesabını Veremez Oldum Odamın Duvarlarına... 
Gel Artık Hüzünlerimin Hüznü...! 
Hayallerim Var Sana Dair Düşlediğim...
Umutlarım Var Biriktirdiğim Senin Adına...
Korkuyorum Bir Daha Karşıma Hiç Çıkmayacak Olmandan...
Gözlerine Bakamayacak, Ellerini Avuçlarımın İçinde Isıtamayacak Olmamdan...

Çünkü, Kapalı Kapılar Ardından Gelen Her Bir Ayak Sesisin Sen...

Her Açılan Kapıda Karşıma Çıkar Diye Düşündüğüm Her Telefonda Sen Diye Beklediğim Tek Kişisin...
Hatıralarda Kaybolmayan Bir Tek Sensin...
Beni Ben Yapan Tek Hayalimsin...
Bir Ömürsün Sen Zamanın, Uzun Yolların Eskitemediği...
İçinde Seni Arayıp Durduğum Her Seferinde Kaybolduğum Bir Ömür...

Şimdi Yanımda Olacaktın  

Sonu Olmayan Sözlere Nokta Koyup Mutluluğa Parantez Açacaktık... 
Dalacaktım Gözlerinde Bitmek Tükenmek Bilmeyen Okyanuslara... 
Kaybolup Gidecektim Bakışlarında, Isınacaktı Üşüyen Gönlüm... 

Tut Beni Sevgili...

Aşk'a Susayan Dudağımla, Sarmak İsteyen Kollarımla, Seni Seven Kalbimle Sana Geliyorum... 
Eğer Tutarsan Beni Yüreğimde ki Lodoslar Bitecek...
Gönlümdeki Tüm Fırtınalar Dinecek...
Tut Elimi Sevgili Hiç Bırakmayacakmış Gibi...
Sonsuzluğa Beraber Yürüyecekmişiz Gibi...
Şimdi Elimi Tut Nefes Almamı İstiyorsan...
Elimi Tut, Umutların, Hayallerin, Yarınların Hatrına...
Yada Sen Gel Sevgili...!
Yüreğimin Kuytularında Dolaş Benimle...  
Alacakaranlığa Dek Sürsün Yolculuğumuz... 
Al Beni de Uykularına...
Dere Tepe Düz Gidelim, Gidelim Gönlümüzce... 
Kim Bilir...! 
Belki Yeni Güne Uyanırız Birlikte...


Bitmez Sandım Başlarken, O Yüzden Hiç Çekinmedim Senin İçin Gözbebeklerimden Yağmurlarımı Akıtırken...

Sar İstedim Yalnızlığımı, Öpüşünle Söndür Yangınları, Bakışınla Tüket Ömür Denen Yılları... 
Tüm Yarım Kalanları Silip Yeniden Başlat İstedim Hayatı... 
Sadece Ol İstedim Du'alarımda... 
Kirpiklerime Hapsettiğim Suskun Yaşım Ol İstedim... 
Ve Sevdamın Adı Ol İstedim...
Sadece Ol İstedim Yarınlarımda... 
Uzaktan da Olsa Sev İstedim...
Ve Ben Bir Dünya Düşlemiştim Yüreğinde... 
Her Yerde Sen Ol Ben Her Yerde Seni Göreyim İstemiştim...
Güneş Ol Ben Her Sabah Senle Uyanayım, Yıldız Ol Ben Her Gece Senle Uyuyayım İstemiştim...

Acı Çekiyorum Sevgili... 

Yaşadıkça Bu Acıyı Seni Daha Çok Seviyorum... 
Biliyorum, Bir Gün Düşlerim Kadar Uzak Yüreğim Kadar Yakın Olmayacaksın...
Elimi Uzattığımda Dokunabileceğim Kadar Yakınımda Olamayacaksın Ama Ben Hep Seveceğim Seni, İlk Günün Heyecanı İle Seveceğim...
İlk Öpüşündeki Titremeyle Öpeceğim Seni ve Elini Sımsıkı Tutacağım... 
Bitmeyecek...!
Tüm Yıldızlar Gökyüzünü Terk Edip Gözlerime İnmişken, Sevmenin Anlamını Sadece Seninle Yaşıyorken Nefesim Sevdan Özgürlüğüm Aşkın ve Yaşamak Sadece Sen Olmuşken Bitmeyecek...! 

Bütün Gece Ağlasam da Boş Biliyorum, Sen Ellerini Uzatmayacaksın, Ellerin de Başka Bir El Varken...

Seni Sevmeye Devam Etsem de Boş Biliyorum, Beni Sevmeyeceksin Kalbinde Başka Bir Kalp Varken...
Sırf Seni Görebilmek İçin Harcadığım Bu Çaba Boş Biliyorum, Beni Görmeyeceksin, Gözlerinde Başka Bir Göz Varken...
Keşke Durdurabilsem Bu Anlamsız Yaşamayı...!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.